Turn on thread page Beta

Do you have a TSR crush? watch

  • View Poll Results: Do you have a TSR crush?
    Yes
    30.19%
    No
    69.81%

    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    I didn't or did I? The only person I told I can't say because I know someone will ask them.
    You legit told me but i forgot since it was sooo long ago :sad:
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by saraxh)
    Pm it lol I'm curious :rofl:
    If I say the letter F, does it help?
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by Lychee627)
    This clearly went soo wrong haha :facepalm:
    I never liee :mmm: Like she isnt even my crushh!! I have no Tsr crushh (as of yet)
    Hahaha omg :toofunny:
    I do not know, okay? XDDD If the initials stand for usernames, I guess T is... TheOtherSide., everyone's favourite chicken (I am just guessing that since I saw her mention the initials in a conversation with AndrewSCO... But then, is retro_turtles 'R' and AndrewSCO 'A', even though I have never seen these initials mentioned? Who are M, C, and P? The world will never know as the mystery continues!)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    If I say the letter F, does it help?
    Ohh That's kinda weird since I thought he was dating someone though.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    I do not know, okay? XDDD If the initials stand for usernames, I guess T is... TheOtherSide., everyone's favourite chicken (I am just guessing that since I saw her mention the initials in a conversation with AndrewSCO... But then, is retro_turtles 'R' and AndrewSCO 'A', even though I have never seen these initials mentioned? Who are M, C, and P? The world will never know as the mystery continues!)
    What and when was this? :ninja: :lol:

    Also, T isn't TOS
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Cause it makes me feel good when I get more notifications
    Here's a notification
    • Political Ambassador
    Offline

    18
    Political Ambassador
    (Original post by Corbynista)
    You really ought to stop making posts that I want to rep... PRSOM.
    :fan:

    All that love.
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by saraxh)
    Ohh That's kinda weird since I thought he was dating someone though.
    Are you thinking of someone who likes cars? :hmmm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Lychee627)
    You legit told me but i forgot since it was sooo long ago :sad:
    Good omg I have a crush on 2 people :fan:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Are you thinking of someone who likes cars? :hmmm:
    Yeah, is it him or someone else?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    I do not know, okay? XDDD If the initials stand for usernames, I guess T is... TheOtherSide., everyone's favourite chicken (I am just guessing that since I saw her mention the initials in a conversation with AndrewSCO... But then, is retro_turtles 'R' and AndrewSCO 'A', even though I have never seen these initials mentioned? Who are M, C, and P? The world will never know as the mystery continues!)
    You dont indeed so far so good XD
    Haha theotherside is just a friend as well as turtles and Andew
    AndrewSCO you could be my crush apparently :eek:
    M,C & P are friends too
    I have met one person from Tsr :yep: but then she isnt my crush
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by AndrewSCO)
    What and when was this? :ninja: :lol:
    Some days ago? I happened to look through your VMs once and I think something like that appeared? I do not remember exactly... Was it even in your VMs? I know it was TheOtherSide.'s VMs with someone and I think that someone was you, but I cannot remember properly. Did they even mention initials? I think she mentioned M... :confused:

    (Still does not take the fun away from the guessing game, though :holmes: )
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Are you thinking of someone who likes cars? :hmmm:
    I had no idea who F was until you made this comment. I think you've said too much, Sarah will not be happy :lol:
    Offline

    18
    (Original post by AppleB)
    Yh they'd have nice BBQZamZam babies

    Where are you shipping them?

    Best bring his walking sticks :mmm:
    I'd ship one to India and one to Pakistan :mmm:
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by saraxh)
    Yeah, is it him or someone else?
    Yes, but this was a while ago, they've disappeared now :iiam:

    (Original post by AndrewSCO)
    I had no idea who F was until you made this comment. I think you've said too much, Sarah will not be happy :lol:
    I bet I can guess who you crush on.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    Good omg I have a crush on 2 people :fan:
    Why omg You made me promise i wont tell anyone which I did so i wont if i remembered anyways :five: tell me again now :rofl:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Nope.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Lychee627)
    You dont indeed so far so good XD
    Haha theotherside is just a friend as well as turtles and Andew
    AndrewSCO you could be my crush apparently :eek:
    M,C & P are friends too
    I have met one person from Tsr :yep: but then she isnt my crush
    What do you mean "could" be

    (Original post by Michiyo)
    Some days ago? I happened to look through your VMs once and I think something like that appeared? I do not remember exactly... Was it even in your VMs? I know it was TheOtherSide.'s VMs with someone and I think that someone was you, but I cannot remember properly. Did they even mention initials? I think she mentioned M... :confused:

    (Still does not take the fun away from the guessing game, though :holmes: )
    Ohhhh, lol weird knowing people are reading all the VMs :rofl: Okay in *this* case M refers to the real name of a TSR user me and TOS. know away from TSR. In this thread though the initials are referring to usernames
    Offline

    18
    pshhh so many no votes, yall lie


    my one and only forever and ever LotusBlue crush :sexface: forever and alwayssssss :love:

    and Dima-Blackburn obvs obvs obvs
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Maybe, maybe not…..
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.