Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Do you have a TSR crush? Watch

  • View Poll Results: Do you have a TSR crush?
    Yes
    30.77%
    No
    69.23%

    Offline

    20
    ReputationRep:
    I had a little bit of a crush on one person, which is really weird since I don't know what they look like. Anyways I haven't talked to them in a while now and so my small crush is gone.


    As for others, there are some I would put in the "wouldn't turn down" category based on the Avatar .... but I wouldn't say I was crushing on them.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Yes, but this was a while ago, they've disappeared now :iiam:



    I bet I can guess who you crush on.
    Oh, I talked to them recently as a friend but they stopped talking to me
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by LeCroissant)
    Here's a notification
    Why thank you :mmm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    I had no idea who F was until you made this comment. I think you've said too much, Sarah will not be happy :lol:
    Stoppp omg Lmao
    • Offline

      17
      (Original post by Hydeman)
      I used to have one. Alas it was an admiring from afar kind of situation. She left the site a few months ago. :moon:
      I think I know who this is ? 🤔

      Also isn't this the 5000th tsr crush thread to be made?
      • Offline

        18
        (Original post by AppleB)
        :rofl: of course! Zam is very talented :yep: he can make sweet milky noodles, rice and Indian tea. I taught him myself
        You call that cooking? :hand:
        Also, how is Indian tea different to normal tea? :lol:
        • Political Ambassador
        • Welcome Squad
        Offline

        3
        ReputationRep:
        (Original post by saraxh)
        Oh, I talked to them recently as a friend but they stopped talking to me
        Oh no, the love is now lost :iiam:
        • Community Assistant
        Offline

        19
        ReputationRep:
        (Original post by saraxh)
        Stoppp omg Lmao
        I didn't do anything :mmm:
        • Community Assistant
        • Political Ambassador
        Online

        20
        ReputationRep:
        (Original post by AndrewSCO)
        Ohhhh, lol weird knowing people are reading all the VMs :rofl: Okay in *this* case M refers to the real name of a TSR user me and TOS. know away from TSR. In this thread though the initials are referring to usernames
        I did not read all the VMs, I just skimmed through like a page or so randomly. I do not usually read others' VMs.

        (Original post by Lychee627)
        You dont indeed so far so good XD
        Haha theotherside is just a friend as well as turtles and Andew
        AndrewSCO you could be my crush apparently :eek:
        M,C & P are friends too
        I have met one person from Tsr :yep: but then she isnt my crush
        So is TheOtherSide T or is it tasha_tah? :teehee:

        I will figure it out one day! :holmes:

        Spoiler:
        Show

        I will slowly creep into your group through the confirmed member(s) I have spoken with. I will get close to him/her/them, then closer and closer, until I will be amongst his/her/their best friends on TSR. Afterwards, I will figure out who the other members are, approach them, and repeat the process. I will soon be introduced to your group by said person/people and find out who everyone is! THIS WILL BE THE RISE OF.... uh... M is taken, so... M2! :devil:
        • Offline

          18
          (Original post by StrawbAri)
          I think I know who this is ? 🤔

          Also isn't this the 5000th tsr crush thread to be made?
          Maybe, maybe not. :ninja:
          Probably even more than that. Kinda regretting my participation, but it's too late to go back now. :rofl:
          • Political Ambassador
          • Welcome Squad
          Offline

          3
          ReputationRep:
          I am in love with RobML
          • Community Assistant
          Offline

          19
          ReputationRep:
          (Original post by Michiyo)
          I did not read all the VMs, I just skimmed through like a page or so randomly. I do not usually read others' VMs.



          So is TheOtherSide T or is it tasha_tah? :teehee:

          I will figure it out one day! :holmes:

          Spoiler:
          Show


          I will slowly creep into your group through the confirmed member(s) I have spoken with. I will get close to him/her/them, then closer and closer, until I will be amongst his/her/their best friends on TSR. Afterwards, I will figure out who the other members are, approach them, and repeat the process. I will soon be introduced to your group by said person/people and find out who everyone is! THIS WILL BE THE RISE OF.... uh... M is taken, so... M2! :devil:

          Hahah it's okay, I've probably stalked people's VMs in the past as well :lol:

          It's not theotherside So who does that leave :mmm:
          Offline

          3
          ReputationRep:
          (Original post by AndrewSCO)
          I didn't do anything :mmm:
          Spoiler:
          Show

          He isn't my TSR crush.

          I just hope he doesn't find this thread because it's too awkward
          • Political Ambassador
          Offline

          18
          (Original post by Corbynista)

          x
          Yes, fell for ya after the first date.
          • Offline

            17
            (Original post by Hydeman)
            Maybe, maybe not. :ninja:
            Probably even more than that. Kinda regretting my participation, but it's too late to go back now. :rofl:
            PM? :ninja:

            Loool it's so odd watching the newer generation talk about their crushes. Makes Me feel so old
            • Community Assistant
            Offline

            19
            ReputationRep:
            (Original post by saraxh)
            Spoiler:
            Show


            He isn't my TSR crush.


            I just hope he doesn't find this thread because it's too awkward
            Spoiler:
            Show
            I know I was following along


            Yeah would be kinda awkward that Rhythmical just told everyone
            Offline

            3
            ReputationRep:
            (Original post by Lychee627)
            Why omg You made me promise i wont tell anyone which I did so i wont if i remembered anyways :five: tell me again now :rofl:
            No way
            Spoiler:
            Show


            I know they don't like me. They are too old for me but oh well :rofl:

            • Political Ambassador
            • Welcome Squad
            Offline

            3
            ReputationRep:
            (Original post by AndrewSCO)
            Spoiler:
            Show

            I know I was following along



            Yeah would be kinda awkward that Rhythmical just told everyone
            :iiam: thanks they won't discover this
            • Welcome Squad
            Offline

            15
            ReputationRep:
            (Original post by AndrewSCO)
            Spoiler:
            Show

            I know I was following along



            Yeah would be kinda awkward that Rhythmical just told everyone
            Spoiler:
            Show

            i'm following tooo


            we should reunite them i have deets
            • Offline

              19
              (Original post by AndrewSCO)
              What do you mean "could" be



              Ohhhh, lol weird knowing people are reading all the VMs :rofl: Okay in *this* case M refers to the real name of a TSR user me and TOS. know away from TSR. In this thread though the initials are referring to usernames
              :creep:
              (Original post by Hydeman)
              You call that cooking? :hand:
              Also, how is Indian tea different to normal tea? :lol:
              Indian tea tastes sooo much better had some today morning :yep:
              (Original post by Michiyo)
              I did not read all the VMs, I just skimmed through like a page or so randomly. I do not usually read others' VMs.



              So is TheOtherSide T or is it tasha_tah? :teehee:

              I will figure it out one day! :holmes:

              Spoiler:
              Show


              I will slowly creep into your group through the confirmed member(s) I have spoken with. I will get close to him/her/them, then closer and closer, until I will be amongst his/her/their best friends on TSR. Afterwards, I will figure out who the other members are, approach them, and repeat the process. I will soon be introduced to your group by said person/people and find out who everyone is! THIS WILL BE THE RISE OF.... uh... M is taken, so... M2! :devil:

              Shhh
              You can try figuring out doubt you will my friend
              Spoiler:
              Show
              Omg thats a lot of work to do :console: or I can just help you by introducing you to everyone :teehee:
             
             
             
          • See more of what you like on The Student Room

            You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

          • Poll
            What newspaper do you read/prefer?
            Useful resources
            AtCTs

            Ask the Community Team

            Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

            Welcome Lounge

            Welcome Lounge

            We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

            Groups associated with this forum:

            View associated groups
          • See more of what you like on The Student Room

            You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

          • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

            Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

            Quick reply
            Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.