Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by A-LJLB)
    It would be the same for guys?

    'Ugly' guys are most likely successful because they're confident and have a banging personality
    you're not ugly girl. 6/10 no lie.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by trustmeimlying1)
    you're not ugly girl. 6/10 no lie.
    I never said I was hahaha
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by jalby1992)
    If your ugly you have many options to get women

    1. Have a kid/adopt a kid
    2 Sex change
    3. Get rich or atleast a few quid
    4. Buy a nice car
    5. Get ripped girls don't care if you have an 8 pack and are massive
    6. Get famous, Ed Sheeran don't try say his cute, you only like him because he sings is famous and plays a guitar, when have you ever dated and obese ginger kid with a wonky eye?
    7. Buy a puppy
    8. Top banter
    Amen
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by A-LJLB)
    I never said I was hahaha
    Im messing haha xD
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by trustmeimlying1)
    you're not ugly girl. 6/10 no lie.
    She's a Cambridge student who likes horse riding. She's probably a solid 8/10 irl.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by trustmeimlying1)
    Im messing haha xD
    That 6 got me right in the heart damn
    • #5
    #5

    (Original post by A-LJLB)
    You're anonymous, I cannot rate you on your number of gems or your humour

    Sorry xo
    its me lmao.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by A-LJLB)
    That 6 got me right in the heart damn
    Not only did I put you back into reality with that comment I found a very eligible bachelor beneath you who's more than willing to take you riding sometime.

    (Original post by TheExtrovertGod)
    She's a Cambridge student who likes horse riding. She's probably a solid 8/10 irl.
    I agree she has a sense of humour, I likey.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by A-LJLB)
    You're anonymous, I cannot rate you on your number of gems or your humour

    Sorry xo
    its me lol

    ffs keep posting as anon. :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by TheExtrovertGod)
    She's a Cambridge student who likes horse riding. She's probably a solid 8/10 irl.
    Does my profile legit say that hahaha
    When did I do this
    I live in Cambridge, I'm not a university student yet lol

    Edit: my college was in Cambridge
    Offline

    12
    ReputationRep:
    You can get an ugly or average girl.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ChickenMadness)
    its me lol

    ffs keep posting as anon. :rofl:
    You confused me so much :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by A-LJLB)
    Does my profile legit say that hahaha
    When did I do this
    I live in Cambridge, I'm not a university student yet lol

    Where I study: Cambridge

    Oh, you study IN Cambridge, not AT the University? Right?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by A-LJLB)
    Does my profile legit say that hahaha
    When did I do this
    I live in Cambridge, I'm not a university student yet lol
    (Original post by trustmeimlying1)
    Not only did I put you back into reality with that comment I found a very eligible bachelor beneath you who's more than willing to take you riding sometime.

    I agree she has a sense of humour, I likey.
    Aw you guys
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by TheExtrovertGod)
    Where I study: Cambridge

    Oh, you study IN Cambridge, not AT the University? Right?
    Yes hahaha
    My college was in Cambridge
    **** I'm so misleading
    Offline

    6
    ReputationRep:
    Quick trick to get girls, my friend told me to use a rag and chloroform, dermatologists hate him
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by A-LJLB)
    Aw you guys
    wow the lads are thirsty for yeh.

    make sure yeh invite me to the wedding and credit it towards me.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by A-LJLB)
    Yes hahaha
    My college was in Cambridge
    **** I'm so misleading
    :rofl:

    Just to clarify, you actually meant horse riding not a rocking horse right?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Nulliverse)
    We don't lmao we just sort of die alone and due to natural selection.
    LOL
    Offline

    18
    ReputationRep:
    I cope by thinking having a gf or something like that isn't needed, so many possibilities of what you can do with life than worrying over your looks or your attraction towards girls.
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: October 30, 2017
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.