Turn on thread page Beta
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Tea2345)
    i support sunderland, or at least my family does so i have had no choice haha
    bottom of the league now
    :console: :lol: sunderland will avoid relegation again, like they do every season :teehee:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Shorter than me
    Open minded
    Smart
    Top tier Banter
    Likes to try new things

    Thats literally all i need
    I'm easy to please
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    -Green
    -9 eyes
    -Really insanely dull
    -Plays clarinet
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    :console: :lol: sunderland will avoid relegation again, like they do every season :teehee:
    tbh i doubt they are gonna pull it out the bag this time, keep joking to my dad I'm gonna switch to newcastle hahaha
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    -Green
    -9 eyes
    -Really insanely dull
    -Plays clarinet
    i match every single one of those, pm me PLEASE
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Tea2345)
    tbh i doubt they are gonna pull it out the bag this time, keep joking to my dad I'm gonna switch to newcastle hahaha
    Lol
    Oh i see
    Well we will be rivals as my Brighton are my soft spot team
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Tea2345)
    you know its bad when people refer to the "bible of banter"
    My personal copy was blessed and signed by the Archbishop of Banterbury himself.
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Tea2345)
    i match every single one of those, pm me PLEASE
    That depends... do you have nice hair :hmmm:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Atleast an inch taller
    Funny
    Kind
    Has to have nice hair
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Lol
    Oh i see
    Well we will be rivals as my Brighton are my soft spot team
    hahaha guess we will be I actually used to play football but I gave up because I was too busy with school n stuff haha
    bet you didn't expect me to know about football haha
    Offline

    19
    ReputationRep:
    big back
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    That depends... do you have nice hair :hmmm:
    its multi coloured, matches my green skin
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    My personal copy was blessed and signed by the Archbishop of Banterbury himself.
    oh WOW you must be honoured, I take everything i said back
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Tea2345)
    hahaha guess we will be I actually used to play football but I gave up because I was too busy with school n stuff haha
    bet you didn't expect me to know about football haha
    Omg!! I swear all these football girls are hiding away from me
    If we were to play football idk i am going to two footed tackle you
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Tea2345)
    its multi coloured, matches my green skin
    Oh my... If on top of that you have a bowl cut you're perfect :fan:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    -Green
    -9 eyes
    -Really insanely dull
    -Plays clarinet
    why do you want a dull person?
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Omg!! I swear all these football girls are hiding away from me
    If we were to play football idk i am going to two footed tackle you
    haha i swear all the nice guys are hiding from me
    i used to play in defence so don't get too cocky
    never mastered the slide tackle though...
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    Oh my... If on top of that you have a bowl cut you're perfect :fan:
    oh my gosh how did you guess?? Literally went to the hairdressers yesterday to get it done

    sounds like we are PERFECT for each other
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by CraigBackner)
    why do you want a dull person?
    well bearing in mind their other criteria is 9 eyes i think they are being sarcastic hahaha
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    I want someone musical like me, compassionate, empathetic, caring and funny.
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: January 26, 2017
Poll
Have you ever experienced bullying?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.