TSR Community Awards 2016: Nominations Watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by IKEAPanda37)
    I voted :thumbsup:

    Annoying though because there are people who I want to give awards for but there wasn't an actual award that they fitted:rolleyes:
    It would of being nice if they had an option to let us add our own suggestions aswell
    • Political Ambassador
    Offline

    18
    (Original post by UWS)
    You're so going to win something :lol:

    And only after a month here, you really are popular :mmm:
    It's okay, you have the chance to talk to some amazing people on here so that's a great reward anyway. :wizard2:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by MiszShortee786)
    It would of being nice if they had an option to let us add our own suggestions aswell
    So true :thumbsup:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by IKEAPanda37)
    So true :thumbsup:
    Now I get nominated right? (Its something UWS is very good at doing!)
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by MiszShortee786)
    Now I get nominated right? (Its something UWS is very good at doing!)
    Haha you never know
    :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by IKEAPanda37)
    Haha you never know
    :rofl:
    Dont worry you can just fill in all the boxes nominating me easy peasy Problem solved Your welcome
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by MiszShortee786)
    Now I get nominated right? (Its something UWS is very good at doing!)
    I'm not good at being nominated :lol:
    • Very Important Poster
    • PS Reviewer
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    I'm not good at being nominated :lol:
    This is where having a short memorable impossible to misspell username pays off
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by PQ)
    This is where having a short memorable impossible to misspell username pays off
    Totally agree @QP!

    On a serious note, what happens if someone misspells a username on the form? I hope I didn't :eek:
    • Political Ambassador
    Offline

    12
    ReputationRep:
    I've done the survey but I won't tell anyone, the names of the members I filled in :innocent:
    OK I'll tell two of the names:
    UWS and CheeseIsVeg
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by Reshyna)
    I've done the survey but I won't tell anyone, the names of the members I filled in :innocent:
    OK I'll tell two of the names:
    UWS and CheeseIsVeg
    :blushing: that's really sweet of you Reshyna, I hope you're well and that your studies are going well :hugs:
    I'll spill too :mmm:
    SinsNotTragedies ily
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    I'm not good at being nominated :lol:
    Sure sure
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Reshyna)
    I've done the survey but I won't tell anyone, the names of the members I filled in :innocent:
    OK I'll tell two of the names:
    UWS and CheeseIsVeg
    Thank you
    • Community Assistant
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Link was in the first post
    https://www.surveymonkey.co.uk/r/XLBGBJZ
    Oh, it looks like the short list was not published yet. Gosh, I have no idea which members can be nominated by myself in the named categories.

    I guess, I am waiting for short list.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    i'm gonna vote
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Kallisto)
    Oh, it looks like the short list was not published yet. Gosh, I have no idea which members can be nominated by myself in the named categories.

    I guess, I am waiting for short list.
    Every nomination counts tbh

    Last year I didn't do the nominations at all and I didn't even know anyone on the shortlist :lol:
    Online

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Voted :mmm:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    :teehee:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :teehee:
    :sexface:
    Online

    18
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    :sexface:
    :giggle:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.