Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Have you ever been sexually harrassed in public? Watch

    Offline

    20
    ReputationRep:
    Had my **** touched when I was working in Asda by an old lady.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Cherub012)
    I don't practice it but I heard just 6 months of training in Krav Maga can produce some really good results.
    Yeh, I'm sure it does. I'm leaning towards Tae kwon do, though. I don't like the Israel connection. And I'd like to use my legs.
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by Craghyrax)
    Yeh, I'm sure it does. I'm leaning towards Tae kwon do, though. I don't like the Israel connection. And I'd like to use my legs.
    Hmmm seems a bit too 'sporty' for me rather than self-defense.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Cherub012)
    Hmmm seems a bit too 'sporty' for me rather than self-defense.
    I want a competitive, sporting element as well as self defence :yep: Most likely what I can afford and what's available near me will decide things though.
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by Craghyrax)
    I want a competitive, sporting element as well as self defence :yep: Most likely what I can afford and what's available near me will decide things though.
    Ju-jitsu?

    Muay thai? This one can be a bit scary though.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Craghyrax)
    I want a competitive, sporting element as well as self defence :yep: Most likely what I can afford and what's available near me will decide things though.
    Sounds like you need Brazilian jiu jitsu.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Yes, maybe
    • Welcome Squad
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I've had 2 people make sexual remarks and another guy physically touched my bum, again couldn't do anything about it since they walked away quickly

    (Original post by KyleH123)
    Had my d**k touched when I was working in Asda by an old lady.
    I feel bad for almost smiling. Sorry to hear about that!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by retro_turtles)
    I've had 2 people make sexual remarks and another guy physically touched my bum, again couldn't do anything about it since they walked away quickly



    I feel bad for almost smiling. Sorry to hear about that!
    How else does someone touch your bum? :lol:
    It's okay to smile. I don't really care.
    • Welcome Squad
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by KyleH123)
    How else does someone touch your bum? :lol:
    It's okay to smile. I don't really care.
    Telepathically:rofl: yeah my mistake
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I've had my ass squeezed by some creep on the tube. The guy next to me saw and basically told him to back off and stood in between us for the whole journey bless him.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I was on a school trip to Thorpe Park in year 11, and some middle aged guy grabbed my ass when I was getting off a ride. I didn't say anything about it because I didn't want to ruin the day for my friends, looking back I wish i'd told him to **** off...
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by MrsSheldonCooper)
    I've had my ass squeezed by some creep on the tube. The guy next to me saw and basically told him to back off and stood in between us for the whole journey bless him.
    This is why you need a dog, one scarier than Toby though
    Offline

    20
    ReputationRep:
    i havent been in public but i have been by my uncle before. unfortunatly
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    This is why you need a dog, one scarier than Toby though
    I should totally get me a Boxer/German Shepherd/Rottweiler.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Male and I've had girls grab my butt. One stroked my upper thigh. Not in a club.
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by MrsSheldonCooper)
    I should totally get me a Boxer/German Shepherd/Rottweiler.
    Nobody's gonna mess with you if you have a rottweiler by your side
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I've had 2 people grab my butt before but both times I wasn't able to see who did it

    It didn't really bother me though
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Nobody's gonna mess with you if you have a rottweiler by your side
    And they so cute :333 I grew up with one. Best babysitter ever.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    i havent been in public but i have been by my uncle before. unfortunatly
    damn wtf
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.