Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    AMA
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    How round are your rotis?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    How round are your rotis?
    They're more oval shaped usually tbh.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    How much do you love curry?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    How many toilets in your house?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Xiep)
    How much do you love curry?
    I HATE CURRY!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Is there anything better on a Sunday than aloo wale praunghte ?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by dindu)
    How many toilets in your house?
    3

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Vikram Mansingh)
    3

    Posted from TSR Mobile
    Strange!
    • Political Ambassador
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    What is your fave type of food and from what ethnicity?
    Spoiler:
    Show


    idk why i keep mentioning food

    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Casisalive)
    Is there anything better on a Sunday than aloo wale praunghte ?
    Probably not but gobhi wale paraunthe are lit aswell innit

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by dindu)
    Strange!
    Why

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FemaleBo55)
    What is your fave type of food and from what ethnicity?
    Spoiler:
    Show


    idk why i keep mentioning food

    Lol its gobhi ke paraunthe which is Indian

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Hello bby, i see ur profile picture, very sexy... I have seen beautiful women every day but u r the most beautiful i have seen.. r u single? pls respond
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceWilliams)
    Hello bby, i see ur profile picture, very sexy... I have seen beautiful women every day but u r the most beautiful i have seen.. r u single? pls respond
    OK bby gimme yo number


    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Vikram Mansingh)
    Lol its gobhi ke paraunthe which is Indian

    Posted from TSR Mobile
    Ohhhhh what is it like?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FemaleBo55)
    Ohhhhh what is it like?
    http://foodviva.com/north-indian-rec...aratha-recipe/
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Vikram Mansingh)
    OK bby gimme yo number


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Vikram Mansingh)
    Probably not but gobhi wale paraunthe are lit aswell innit

    Posted from TSR Mobile
    Gobi mooli and dhall praunghte are up there too
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Casisalive)
    Gobi mooli and dhall praunghte are up there too
    Nooooooooo

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.