Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
Turn on thread page Beta
    Offline

    21
    (Original post by Count Bezukhov)
    Teach her to be a gold-digger :hahaha:

    We all know that I've always preferred Natasha anyway
    that is true BUT Natasha always preferred Andrei...

    (Original post by ihatePE)
    ikr, people arent meme-ducated enough
    i will always remember, catrina
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    that is true BUT Natasha always preferred Andrei...



    i will always remember, catrina


    Didn't exactly work out though, did it?
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Paracosm)
    omg best response


    ty bbgul
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by homeland.lsw)
    that is true BUT Natasha always preferred Andrei...



    i will always remember, catrina
    she will never be a dying meme <3 bless her soul
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by retro_turtles)
    do go on
    do I ave to?

    (looks)

    omfg how am I meant to remember them spaztic claps lol
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by 0to100)
    do I ave to?

    (looks)

    omfg how am I meant to remember them spaztic claps lol
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    disgusting how no one got this :sigh:



    alright magnesia, u've got my vote for youth parliament



    lol ur wife gets gonorrhoea from a frenchman


    Will you ever let go of that nickname though? :lol:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by retro_turtles)
    ye I saw it. And the claps were hella fast. I didnt mean you were a liar :hugs:
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by 0to100)
    ye I saw it. And the claps were hella fast. I didnt mean you were a liar :hugs:
    i know, its a must to clap along everytime it plays
    Offline

    21
    (Original post by ihatePE)
    she will never be a dying meme <3 bless her soul
    yh...she's not actually dead tho

    (Original post by Count Bezukhov)


    Didn't exactly work out though, did it?
    i guess not, then running off with anatole, what an attention whore :rolleyes:


    (Original post by ||TheUnknown||)


    Will you ever let go of that nickname though? :lol:
    ...
    Spoiler:
    Show

    ...
    Spoiler:
    Show
    no


    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    My name is UWS

    Only a few people here know my real name
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by UWS)
    My name is UWS

    Only a few people here know my real name

    guys....pssssttttt.......it's

    Spoiler:
    Show


    Umbrellas With Swag :rofl: :mmm:

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    My name is UWS

    Only a few people here know my real name
    :smug:
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by UWS)
    My name is UWS

    Only a few people here know my real name
    I know what it is
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by UWS)
    My name is UWS

    Only a few people here know my real name
    Its Tag
    Offline

    21
    (Original post by UWS)
    My name is UWS

    Only a few people here know my real name
    i can ask around :teehee:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    yh...she's not actually dead tho



    i guess not, then running off with anatole, what an attention whore :rolleyes:




    ...
    Spoiler:
    Show






    To be fair, I was warned ahead of time


    But I persevered


    And she realised who she needed most in the end :hugs:


    Spoiler:
    Show

    Do feel a bit sorry for Anatole though

    Offline

    0
    ReputationRep:
    My name is ghulam ali
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    (Original post by homeland.lsw)
    i can ask around :teehee:
    Pls no :hide:

    (Original post by retro_turtles)
    Its Tag
    Unfortunately it isn't
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by UWS)
    Pls no :hide:



    Unfortunately it isn't
    it is because i gave it to you
 
 
 
Poll
“Yanny” or “Laurel”
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.