Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    4
    ReputationRep:
    I'll share you mine this evening
    Offline

    4
    ReputationRep:
    https://www.flickr.com/photos/[email protected]/

    Csm portfolio for Foundation course
    Fine Art pathway

    this is mine..
    i've uploaded only the photos I've uploaded on Pebble Pad
    the descriptions of every photo are so short..
    even on Pebble Pad were longer

    Idk why i've uploaded from the last to the first haha but i'm not good on using Flickr
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by leoncoil)
    Don't you think we have to stay a little bit calm ?

    I usually used to be stressed for everything but this is making me literally crazy.. ((

    I'm from Italy
    you ?
    Well, if I don't have cam it would means that i'll stay in Paris and I really don't want to be here next year !
    Only applying to CSM !
    Wow you're portfolio is really amazing !!
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by cestmoimatthias)
    Well, if I don't have cam it would means that i'll stay in Paris and I really don't want to be here next year !
    Only applying to CSM !
    Wow you're portfolio is really amazing !!
    me too

    same
    not in Verona or Milan anymore

    Really ?

    I'm quite worried..
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by leoncoil)
    https://www.flickr.com/photos/[email protected]/

    Csm portfolio for Foundation course
    Fine Art pathway

    this is mine..
    i've uploaded only the photos I've uploaded on Pebble Pad
    the descriptions of every photo are so short..
    even on Pebble Pad were longer

    Idk why i've uploaded from the last to the first haha but i'm not good on using Flickr
    This is so good! Well done! I've also applied for the fine art pathway.
    I'm not sure I'll get it though haha
    Best of luck
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by bxvxrly)
    This is so good! Well done! I've also applied for the fine art pathway.
    I'm not sure I'll get it though haha
    Best of luck
    Hey
    thank you

    really ?
    oh that sounds pretty..
    where are u from ?

    hae u got to share yours ? ))


    best of luck too
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by leoncoil)
    Hey
    thank you

    really ?
    oh that sounds pretty..
    where are u from ?

    hae u got to share yours ? ))


    best of luck too
    I'm from England, I've only applied to CSM. I haven't got many pictures of my work but here's an installation piece about post-war domesticity, I included it in my portfolio: https://www.instagram.com/p/BMpI87nD...ken-by=bxvxrly
    Here is another piece (a collage) I did about female objectification: https://www.instagram.com/p/BLL9clMD...ken-by=bxvxrly

    Waiting for a reply is killing me!! haha
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Heres my portfolio I submitted for CSM I applied to the fashion & textiles pathway. https://www.flickr.com/photos/147454...57676295078274

    I've decided not to go to CSM even if I get in as I've accepted my offer to Parsons in New York! I think i might apply for postgrad at CSM though still want to go to this amazing school!

    Good luck everyone for this course!!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by privarte)
    Heres my portfolio I submitted for CSM I applied to the fashion & textiles pathway. https://www.flickr.com/photos/147454...57676295078274

    I've decided not to go to CSM even if I get in as I've accepted my offer to Parsons in New York! I think i might apply for postgrad at CSM though still want to go to this amazing school!

    Good luck everyone for this course!!!
    OMG well done and congratulations!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by bxvxrly)
    I'm from England, I've only applied to CSM. I haven't got many pictures of my work but here's an installation piece about post-war domesticity, I included it in my portfolio: https://www.instagram.com/p/BMpI87nD...ken-by=bxvxrly
    Here is another piece (a collage) I did about female objectification: https://www.instagram.com/p/BLL9clMD...ken-by=bxvxrly

    Waiting for a reply is killing me!! haha
    OMG same! I'm also from UK and the wait is killing me!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Where else did you apply for foundation? Love your work
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by bxvxrly)
    I'm from England, I've only applied to CSM. I haven't got many pictures of my work but here's an installation piece about post-war domesticity, I included it in my portfolio: https://www.instagram.com/p/BMpI87nD...ken-by=bxvxrly
    Here is another piece (a collage) I did about female objectification: https://www.instagram.com/p/BLL9clMD...ken-by=bxvxrly

    Waiting for a reply is killing me!! haha

    Where else did you apply for? Love your work
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by asj98)
    Where else did you apply for? Love your work
    Thank you so much! And no where else haha
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by bxvxrly)
    I'm from England, I've only applied to CSM. I haven't got many pictures of my work but here's an installation piece about post-war domesticity, I included it in my portfolio: https://www.instagram.com/p/BMpI87nD...ken-by=bxvxrly
    Here is another piece (a collage) I did about female objectification: https://www.instagram.com/p/BLL9clMD...ken-by=bxvxrly

    Waiting for a reply is killing me!! haha
    oh i think people from uk have more chances to get in.. there are not so many eu students at CSM


    Glad to hear that i'm not the only one crazy have applied only at CSM..

    Just looked at your works.. the first one is pretty interesting )))


    We need to wait till 31st right ??? ((
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by privarte)
    Heres my portfolio I submitted for CSM I applied to the fashion & textiles pathway. https://www.flickr.com/photos/147454...57676295078274

    I've decided not to go to CSM even if I get in as I've accepted my offer to Parsons in New York! I think i might apply for postgrad at CSM though still want to go to this amazing school!

    Good luck everyone for this course!!!
    congrats !!!!

    my best friend also has been accepted at Parsons
    it seems so good for fashion !!!

    Great Portfolio !
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by leoncoil)
    oh i think people from uk have more chances to get in.. there are not so many eu students at CSM


    Glad to hear that i'm not the only one crazy have applied only at CSM..

    Just looked at your works.. the first one is pretty interesting )))


    We need to wait till 31st right ??? ((
    Do you know the acceptance rate?

    And yeah 31st, seems so long haha
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by bxvxrly)
    Do you know the acceptance rate?

    And yeah 31st, seems so long haha
    When i talked with some of my friends there... they told me there are about 60-70 students from eu and around 120 or more from uk

    from Italy there is no one this year ((


    i'm so worried and scared cuz i don't if what i've done is enough ((
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Has anyone got a portfolio review for tomorrow?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by leoncoil)
    When i talked with some of my friends there... they told me there are about 60-70 students from eu and around 120 or more from uk

    from Italy there is no one this year ((


    i'm so worried and scared cuz i don't if what i've done is enough ((
    When I went to the open day in December and review back in February they said they're accepting roughly half and half - around 255 applicants from UK and 250 from EU/Abroad!... do you not have a back up option?:/
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by oz41)
    When I went to the open day in December and review back in February they said they're accepting roughly half and half - around 255 applicants from UK and 250 from EU/Abroad!... do you not have a back up option?:/
    i went also to open day..

    an half is composed by international students
    and another uk/eu
    but my friend told me there less eu than uk..

    and no one from my country last year :////

    idk... all people i know from csm said me i have to stay relaxed and quite cuz my portfolio is enough and strong but i can't stay that
    cuz I've applied only there..

    you ?
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    University of the Arts London resources
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.