Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Do you swear a lot? Watch

  • View Poll Results: How often do you swear?
    Results hidden until poll closes.

    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Some people use swear words more than others.

    Do you swear a lot? How often? In what situations?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    No. I accidentally swear sometimes.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Swear loads when I'm alone but rarely swear when I'm with other people
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Yep.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    **** yeah
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    All the time, if I am honest. I've been told I swear elegantly though, if that is even possible :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I think I've sworn about 3 times in my life (if you don't count "flipping" and "crap" as swearwords)... I went for "never"
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I swear a lot yeah, not at people though usually humorously
    I don't swear in front of my parents though


    Posted from TSR Mobile
    • Welcome Squad
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I do but then again depends on the situation.
    I have a respectable potty mouth if you can say...
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Only when necessary, which is a lot of the time tbh...
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Yup, I never really noticed it until people pointed it out. Apparently I'm a 'bad influence'
    • TSR Support Team
    Offline

    20
    ReputationRep:
    In nearly every sentence tbh :teehee:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Only when I'm feeling strong emotions. Which is quite often. :3
    Online

    19
    ReputationRep:
    Yeah I swear constantly
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I used to swear in every sentence but now I swear if I'm angry or pissed but try to keep it quiet otherwise.
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    only when I somehow am clumsy enough to hurt myself like falling off my bike
    or when threads of mine get deleted
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Only swear when I'm angry
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Not really. Only when describing people I don't like.
    Online

    18
    ReputationRep:
    Never :giggle:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Airmed)
    All the time, if I am honest. I've been told I swear elegantly though, if that is even possible :rofl:
    wifey
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.