Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

How are you feeling right now? MKV Watch

Announcements
    Offline

    16
    ReputationRep:
    I HATE LIFE
    ugh
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Online

    22
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    No duck is ugly :love:
    I love this picture
    pls don't eat the duck, Crookshanks :puppyeyes:
    I want to cuddle the duck pls :loveduck:
    Go to bed! :mad:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by CheeseIsVeg)
    No duck is ugly :love:
    I love this picture
    pls don't eat the duck, Crookshanks :puppyeyes:
    I want to cuddle the duck pls :loveduck:
    I like the duck pic :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Right now, I feel lost in my own country. Disconnected from reality and emotions. The World I was educated for at school and college is no longer and instead is a complex mess of pick up sticks. Trying to find any hope for the future is like looking for nessy, it's cold , it's wet and you spend ages looking for nothing. Wanting to make the place better but knowing my actions will make such a small difference it be unnoticable. Hmmmm
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    I HATE LIFE
    ugh

    Don't hate life when there are ducks :jumphug:
    Speak to you tomorrow because I am off to bed now
    (Original post by 04MR17)
    Go to bed! :mad:
    soon
    (Original post by wolfmoon88)
    I like the duck pic :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    :toofunny: omg not again aaaaaaaaaaaaaahhahaaaaaaaaaa
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    OMG YUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
    Gimme a D :rave:
    Gimme an E :rave:
    Gimme a Y :rave:
    Gimme an E :rave:
    Gimme an S :rave:
    GImme a Y :rave:
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOO DEYESY :yay::woo::excited::jumphug::penguinhug::cube::happy2:
    Now go celebrate/chill/watch ducks/eat food, whatever makes you happy Mr Deyesy
    WELL DONE!!!!!!!!!!!!! Knew you could do it
    Going to the Alton Towers swimming pool with ParadoxSocks tomorrow :excited:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by Deyesy)
    Going to the Alton Towers swimming pool with ParadoxSocks tomorrow :excited:
    Awh I knew she'd treat you well! :mmm:
    Have a great time you two hehe
    Easy on the sugar though :lol:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by CheeseIsVeg)

    Don't hate life when there are ducks :jumphug:
    Speak to you tomorrow because I am off to bed now

    soon

    :toofunny: omg not again aaaaaaaaaaaaaahhahaaaaaaaaaa
    :lol: the duck walked up to the lemonade stand, and it said to the man running the stand... hey (bum bum bum) got any grapes? XD

    Posted from TSR Mobile
    • Offline

      11
      (Original post by FireFreezer77)
      I HATE LIFE
      ugh
      :hugs:

      Here if you need someone to talk to.
      • Welcome Squad
      Online

      19
      guess i should have expected that dream at some point or another
      didnt make it any less bad tho
      sigh
      especially the bit with her jacket stuck in the door trying to keep her away so she couldnt kill me
      oh well, whatever
      Offline

      21
      ReputationRep:
      (Original post by CheeseIsVeg)
      :lovehug: Don't leave pls :puppyeyes: you were one of the first people that greeted me on here
      :jumphug: so glad to hear that! :hugs: Keep up the fab stuff, you're so awesome fabulous star :mmm:
      I was? Omds i don't even remember. I do have terrible memory mind.
      Thanks :hugs: and I'll forever remember that cheese is veg :teehee:
      Offline

      21
      ReputationRep:
      (Original post by FireFreezer77)
      I HATE LIFE
      ugh
      life does that sometimes :hugs:

      (Original post by hxfsxh)
      :hugs:
      • Welcome Squad
      Offline

      17
      How am I feeling right now?

      A mix of feelings tbh. Mostly negative. Today I feel quite down and lonely and I just want to go back home where I am loved and appreciated more than anything. It is a passing feeling but it does make me feel pretty ****. I want to cry because I'm 100 miles from home and can't hug my my mum and she can't sooth me. My eyes are all watery and my nose is runny and my throat has a lump in it.

      I try to be happy and most days I am but on the odd day that I feel out of place and alone even though that is not the case, everything just seems to go to ****. I have no one I can really talk to here. I have lovely friends but are they really my friends. Yes some are and some aren't. Again it's a mix and when I don't know where I belong I feel awfully lost. I'm not used to having nowhere to belong to, no group. So this situation makes me feel awkward af. Most days its fine and I am happy and do what I want. I do miss having a friend to make spontaneous plans with though. I miss her a lot but shes doing whats right for her and I am doing whats right for me.

      To top it all off, my life is again coming to a point where I have some serious life decisions to make. Well actually, the decision is made but the execution of it is so much more complex. There are so many different paths to what I want to do in life that I am feeling awfully overwhelmed and I have a fear that I will not be able to accomplish what I want due to the crazy nature of it all. I am going to discuss my options tomorrow but I feel anxious. Idk if I trust my ability to speak my mind or to be able to keep my voice steady and not get emotional. This is a very serious matter and I am an over emotional fool so I would not be surprised if I show a sign of emotional weakness. Or is it strength? idk.

      My family are the best people in the whole world and no girl could be luckier to have such amazing parents, grandparents and siblings. They are willing to put everything aside to make sure that my dreams come true so I feel as if I have the added pressure of doing well to make sure that I don't let them down again. I am doing so well right now and that has given my family and more importantly me, the confidence I so badly needed.

      I guess I am just emotional today as everything is happening all at once. I just hope I can make it.
      Offline

      20
      ReputationRep:
      (Original post by Saba XD)
      A question for all:

      How to have a perfect body while eating like a fat piece of ****?



      don't eat before 2pm .... and don't eat after 7pm every day

      you can eat what you want between these two times.

      The majority of people will end up loosing weight through this as they won't have time to eat a full days worth of calories between those times....
      Offline

      13
      ReputationRep:
      (Original post by cupcakes87)
      How am I feeling right now?

      A mix of feelings tbh. Mostly negative. Today I feel quite down and lonely and I just want to go back home where I am loved and appreciated more than anything. It is a passing feeling but it does make me feel pretty ****. I want to cry because I'm 100 miles from home and can't hug my my mum and she can't sooth me. My eyes are all watery and my nose is runny and my throat has a lump in it.

      I try to be happy and most days I am but on the odd day that I feel out of place and alone even though that is not the case, everything just seems to go to ****. I have no one I can really talk to here. I have lovely friends but are they really my friends. Yes some are and some aren't. Again it's a mix and when I don't know where I belong I feel awfully lost. I'm not used to having nowhere to belong to, no group. So this situation makes me feel awkward af. Most days its fine and I am happy and do what I want. I do miss having a friend to make spontaneous plans with though. I miss her a lot but shes doing whats right for her and I am doing whats right for me.

      To top it all off, my life is again coming to a point where I have some serious life decisions to make. Well actually, the decision is made but the execution of it is so much more complex. There are so many different paths to what I want to do in life that I am feeling awfully overwhelmed and I have a fear that I will not be able to accomplish what I want due to the crazy nature of it all. I am going to discuss my options tomorrow but I feel anxious. Idk if I trust my ability to speak my mind or to be able to keep my voice steady and not get emotional. This is a very serious matter and I am an over emotional fool so I would not be surprised if I show a sign of emotional weakness. Or is it strength? idk.

      My family are the best people in the whole world and no girl could be luckier to have such amazing parents, grandparents and siblings. They are willing to put everything aside to make sure that my dreams come true so I feel as if I have the added pressure of doing well to make sure that I don't let them down again. I am doing so well right now and that has given my family and more importantly me, the confidence I so badly needed.

      I guess I am just emotional today as everything is happening all at once. I just hope I can make it.
      Awww, baby :hugs:
      Sending you lots of hugs and kisses :lovehug:

      It'll all be okay xxx
      Offline

      16
      ReputationRep:
      (Original post by CheeseIsVeg)
      Don't hate life when there are ducks :jumphug:
      Speak to you tomorrow because I am off to bed now

      soon

      :toofunny: omg not again aaaaaaaaaaaaaahhahaaaaaaaaaa
      But I hate ducks :/
      Ok
      Offline

      12
      ReputationRep:
      Why am i not sleep smh
      Offline

      12
      ReputationRep:
      I should be revising or sleeping. What am i up to......

      Posted from TSR Mobile
      Offline

      4
      ReputationRep:
      I feel like everything is a lie! :emo::sad:
     
     
     
  1. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  2. Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  3. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  4. The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.