Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by qasim98)
    That's the only good thing here, I don't have any exams to sit because I'm on a gap year, so I get to have my naps and not feel guilty or crappy afterwards
    you're so lucky haha. so you just took a gap year to relax?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Can't do this :cry:
    Absolutely exhausted.
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    Can't do this :cry:
    Absolutely exhausted.
    Yes you can, you can do anything, don't give up
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by emerald7770)
    you're so lucky haha. so you just took a gap year to relax?
    Actually no, I dropped out of university, but this gap year has been good. I got my licence and managed to get 2 jobs and just in general be better prepared for university in September. I wish I could take another one but I think I'd be leaving things too late lol.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Fermion.)
    Yes you can, you can do anything, don't give up
    Thank you :hugs:
    But right now it doesn't feel like I can do anything. My head hurts. My body is aching. I feel so tired. And i just want to run away.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by qasim98)
    Actually no, I dropped out of university, but this gap year has been good. I got my licence and managed to get 2 jobs and just in general be better prepared for university in September. I wish I could take another one but I think I'd be leaving things too late lol.
    Hmm i get it. Lol ur saying that when you're currently in one right now! so me!
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    Thank you :hugs:
    But right now it doesn't feel like I can do anything. My head hurts. My body is aching. I feel so tired. And i just want to run away.
    Honestly like I don't know if you believe in God or anything but praying really helps, I just sit down and let it all out to God. And actually you've gotten through so much but you just don't realize it. I literally had to sit my exams through hell and I'm so proud of myself because the situation just made me realise how strong I really am, likewise it's the same for you, you've probably gone through so much **** but don't give yourself any credit. Give yourself some credit and treat yourself well. Don't run away. <3
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Fermion.)
    Honestly like I don't know if you believe in God or anything but praying really helps, I just sit down and let it all out to God. And actually you've gotten through so much but you just don't realize it. I literally had to sit my exams through hell and I'm so proud of myself because the situation just made me realise how strong I really am, likewise it's the same for you, you've probably gone through so much **** but don't give yourself any credit. Give yourself some credit and treat yourself well. Don't run away. <3
    You're right, I should be more grateful and thank God for everything, i'm more lucky than some others around me and there's always someone who's worse off. Well done and getting your exam done
    I don't deserve any credit :rofl:
    I wont, thank you for the motivation x
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by emerald7770)
    Hmm i get it. Lol ur saying that when you're currently in one right now! so me!
    I just want to be paid to sleep end of story. Is that too much to ask? Lmao not looking forward to 4 years of sloggg.
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    You're right, I should be more grateful and thank God for everything, i'm more lucky than some others around me and there's always someone who's worse off. Well done and getting your exam done
    I don't deserve any credit :rofl:
    I wont, thank you for the motivation x
    Honestly you deserve all the credit. Just be kind to yourself.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by qasim98)
    I just want to be paid to sleep end of story. Is that too much to ask? Lmao not looking forward to 4 years of sloggg.
    Lmao. BRUH. I would love to get paid for sleeping, it's one of my best talents! That and eating. That's the life! Same. Uni is proper long
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by emerald7770)
    Lmao. BRUH. I would love to get paid for sleeping, it's one of my best talents! That and eating. That's the life! Same. Uni is proper long
    Are you going to uni this year?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by qasim98)
    Are you going to uni this year?
    Nope, in 2 years.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Fermion.)
    Honestly you deserve all the credit. Just be kind to yourself.
    I'm not worth it but thanks, honestly. You seem like a really nice person :hugs:

    (Original post by qasim98)
    I just want to be paid to sleep end of story. Is that too much to ask? Lmao not looking forward to 4 years of sloggg.
    Don't we all :rolleyes:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by emerald7770)
    Nope, in 2 years.
    What are you looking to study?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by qasim98)
    What are you looking to study?
    Child nursing, i have to resit another year wbu?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by emerald7770)
    Child nursing, i have to resit another year wbu?
    I was going to study genetics, but I decided accountancy and finance is the better option for career aspects and progression. Aw I see, well then you should be extra motivated to get out of school and do well in your exams!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    i think i did well on C1

    hoping to pass lel
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    Welcome Squad
    like a failure, didn't get done what i wanted to get done today in terms of revision
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    like a failure, didn't get done what i wanted to get done today in terms of revision
    your not a failure cavy
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.