Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
Turn on thread page Beta
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by 1secondsofvamps)
    Because of how hot it was?


    :hugs:
    Yeah

    :jumphug:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Sad :sad: x
    My bf doesn't seem to want to make an effort to message me anymore :cry:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by abc_123_)
    Sad :sad: x
    My bf doesn't seem to want to make an effort to message me anymore :cry:
    :hugs:
    I'll be with you later, stay strong :jumphug:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    I'll be with you later, stay strong :jumphug:
    I just have a million questions whizzing through my head and I wanna know if he still wants to be with me x
    Thanks for being there for me, it means a lot :blush: :jumphug:
    Hope work is going okay x
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by abc_123_)
    I just have a million questions whizzing through my head and I wanna know if he still wants to be with me x
    Thanks for being there for me, it means a lot :blush: :jumphug:
    Hope work is going okay x
    Tbh id just ask him straight. See what he says.
    Aw that's ok, I'm always here if you need me Just I'm a bit busy atm. :hugs:

    Thanks, it's just too hot
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by 1secondsofvamps)
    Lol I googled the effects of stress and yikes, it is not good
    Stress is not great for your help :sadnod: hope you are better today :hugs:

    (tsr mobile doesn't give notifs so missed your quote sorry )
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Still ****ing hot
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Is it revision? :-/
    Spoiler:
    Show

    You'll be fine. :-)

    (Original post by abc_123_)
    I wanna cry :sad: x
    Offline

    20
    ReputationRep:
    only getting 3 hours of sleep was so worth it bc I got a distinction in my unit :woo:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by 1secondsofvamps)
    only getting 3 hours of sleep was so worth it bc I got a distinction in my unit :woo:
    Yay!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Yay!
    Omg only 2 more assignments left and then I'll be done with college :eek: :rave:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by 1secondsofvamps)
    Omg only 2 more assignments left and then I'll be done with college :eek: :rave:
    :gasp: XD
    I didn't know how else to reply :rofl:
    Offline

    18
    shaken up. thought i was okay but nope
    Offline

    21
    (Original post by Adnan762)
    True :lol: Well they say that once we're old we start behaving like kids again

    Yeah it's around 9:40 but around here and on pretty much every timetable I've seen suhoor ends at around 2:40am. I'm not sure why there's such a big discrepancy
    :lol: ngl, being a kid is great

    Depends which degrees you follow. You must be following 15°, I follow the 18° timetable. Something to do with Ramadan falling in the summer months, both are allowed. Please don't ask me to explain it lol. I'm rubbish at explaining this
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Feeling pretty crap.. totally flunked my exam today and it's gonna bring down my overall grade and make me fail maths
    Offline

    12
    ReputationRep:
    I must have a natural affinty for people to dislike me.

    Get teamkilled on a video game. No one bats an eyelid.
    I teamkilled them back. Everyone, including the opposite team, rage.



    Why can't I make friends?
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    old fat man called me gorgeous then proceeded to follow me to the bus stop and stood there while staring at me nice
    Offline

    21
    Not in the talking mood
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by physicsamor)
    Feeling pretty crap.. totally flunked my exam today and it's gonna bring down my overall grade and make me fail maths
    it was C3 right?
    Dw I flunked it too ... I started crying half way through my exam :sad:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by abc_123_)
    it was C3 right?
    Dw I flunked it too ... I started crying half way through my exam :sad:
    I've cried since I got home *hugggs* this exam season has gone so bad and it doesn't help when I already depressed with life as it is *sigh*
 
 
 
Poll
“Yanny” or “Laurel”
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.