Turn on thread page Beta
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    Don't say that. People care about you because they love you and they want the best for you. After all, you're a wonderful person :console:

    It's difficult when I don't like myself. If I was someone else, I wouldn't be friends with me :sad:
    Thanks
    I'm just finding it weird :lol:

    :console: what would make you like yourself?

    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by starfab)
    Wait... backtrack, lmao, did I say I enjoy kicking people? :teehee:
    I don't think you did but you haven't denied it soooooo I'm assuming you do

    But to be fair, kicking people is an art, so you shouldn't feel guilty. I mean, we spend years perfecting our skills :rofl:

    Hope is very important :yep: And its another new day and a brighter tomorrow :awesome:
    :woo: I'm glad you agree. :ahee:

    Pigs can fly. I saw it in a cartoon when I was young. And I'm gullible enough to believe anything :yep:
    Oh they can, can they? :rofl: I don't remember any cartoons Nah I don't think you're gullible. Because even KittenMediaya tried to keep her pranks as realistic as possible :teehee:

    Ehh I certainly don't enjoy when I'm difficult with myself. I'm sure people irl would agree here. :rofl:
    :yep: I'm sure that's the case. So keep things simple sometimes? :puppyeyes:

    *quivery lips* soz


    Was because I was a so called 'high achiever'. They were my so called 'friends'. 1 or 2, I could deal. But 7+ eh, uneven balance. In a tiny school.
    No, they specifically targeted me. And were very clever about it. In a way it couldn't be caught. It was all planned. I know because a) they admitted it b) i overheard them c) was confirmed by someone else

    Taught me not to trust. Even those closest to you will suddenly turn on you. Taught me to look for ways out.

    Eh lol they said sorry
    Awww I'm sorry to hear that :cry2:

    But at the end of the day it was jealousy. The only motive here is to make the person feel so bad that they stop enjoying their success.

    I know it's easier said than done, but you shouldn't dwell on it. You've not done anything wrong and you shouldn't think that you're a bad person/inadequate just because some people wanted to you feel that way. :no:

    And maybe their apology was sincere? Saying sorry does require a certain amount of courage after all.

    It taught you to look for ways out because that's what survival instinct is: when you're in those situations you just want the suffering to stop. It taught you not to trust because you know that if a 'safe zone' becomes hostile all of a sudden then it'll take you back to that place, i.e a trigger.

    And it's natural. Our minds try to create some sort of a defence mechanism which is designed to keep us away from the thing(s) that hurt us.

    You might say you're a bad person because of some things you say/do, or the choices you make, but that's not true. It's just the result of the conflict of what's going on inside you. The real you cares for and loves people, whilst those defence mechanisms keep trying to shut that down by promoting a way of life that is as risk-free as possible, because it doesn't want you to get hurt.

    And I don't know if this could help, but there's this book called 'The Chimp Paradox' by Dr Steve Peters which has helped not only me, but also many I know, as well as many famous and successful athletes. :yep: That might help?

    And sorry, I know I'm cheesy :rofl:

    1. Ah hell no. No child is seeing my mood :rofl: Gets them shut up fast, ngl :toofunny:
    2. I actually don't understand. Explain in baby terms please
    3. The world should be ill by now :yep:
    1. Oh But there you go - the kids obviously don't like that. And they love you when you're in one of your normal/happier moods. Doesn't that say something?
    2. I leave it to you to think about
    3. :woo: I'm glad to hear it :yep:

    Interesting. Will be stealimg that, thanks, to counter anyone who say it's madness.
    :rofl: You're welcome :hat2:

    I think I am. But you're being nice

    Posted from TSR Mobile
    You're not And I'm not being nice Shush.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I've never earned anything in my life. I've never done a day's work. I was never made to understand and appreciate the value of work, so I really can't. Literally the only possible avenue for me is to stay in education for as long as possible. I am mentally incapable of a real job. It's just that simple. Counselors can't help, they're all useless as it's all about me personally, nobody else can inspire me to anything, and I will never have enough motivation. My life is already over.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by starfab)
    Thanks
    I'm just finding it weird :lol:

    :console: what would make you like yourself?

    Posted from TSR Mobile
    People have cared about you and will always care about you. I'm glad you've found out that they do

    I seriously have no idea :dontknow:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by OGGUS)
    I'm happy for you too
    Hahaha they were amazing

    (Original post by starfab)
    Strange... people like me? People care? Wow

    Posted from TSR Mobile
    You're an amazing person you know
    And I mean it :hugs:

    (Original post by qasim_96)
    How does it feel? I reckon it must feel good :curious:
    Spoiler:
    Show



    Asking for a friend


    And so are you!

    (Original post by S2M)
    This is me 100%.
    You are not useless! Positivity is key :hugs:
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    Hahaha they were amazing



    You're an amazing person you know
    And I mean it :hugs:



    And so are you!



    You are not useless! Positivity is key :hugs:
    I'll always feel this, I'll probably never forget it. However, I guess I'll remain optimistic and have faith for the future.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    And so are you!
    Struggling to see it
    Spoiler:
    Show

    You're a wonderful person though. I feel a lot better now that I got that off my chest
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I'm so tired of jumping between extremes of moods, either ecstatic or cripplingly depressed. It's actually so tiring I don't even know what or why it happens :rolleyes:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    People have cared about you and will always care about you. I'm glad you've found out that they do

    I seriously have no idea :dontknow:
    Me too. Now if I can just remember this especially when I feel low, it will give some comfort

    Well what do you enjoy then? Or is there anything you want to try?

    (Original post by BintM)
    Hahaha they were amazing



    You're an amazing person you know
    And I mean it :hugs:



    And so are you!



    You are not useless! Positivity is key :hugs:


    Posted from TSR Mobile

    Thanks :hugs: as are you.
    Aha yes sis, you tell him
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by starfab)
    Me too. Now if I can just remember this especially when I feel low, it will give some comfort

    Well what do you enjoy then? Or is there anything you want to try?





    Posted from TSR Mobile

    Thanks :hugs: as are you.
    Aha yes sis, you tell him
    Just remember that everyone cares about you and we're all supporting you :hugs:

    I enjoy making people laugh and making people feel better, especially people I love
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    fed up, everything just get's progressively *****ier
    Hmm
    Feel much the same
    Sorry to hear
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by S2M)
    I'll always feel this, I'll probably never forget it. However, I guess I'll remain optimistic and have faith for the future.
    Is there a reason why you feel useless? (Unless its private and you dont want to say its fine!) The first step to get rid of this feeling is by being optimistic and beleiving things will get better because they will. I believe they will and so should you 😊

    (Original post by qasim_96)
    Struggling to see it
    Spoiler:
    Show



    You're a wonderful person though. I feel a lot better now that I got that off my chest


    Everyones amazing in their own way! You're great at making people feel better
    Heheh thanks but im not :lol:

    (Original post by starfab)
    Me too. Now if I can just remember this especially when I feel low, it will give some comfort

    Well what do you enjoy then? Or is there anything you want to try?





    Posted from TSR Mobile

    Thanks :hugs: as are you.
    Aha yes sis, you tell him
    No worriess x I absolutely whole heartedly mean it btw and im not sure if it'll help but whenever you feel down remember you're a lot better than you perceive yourself to be (because bint says so )

    I have to constanly remind him :facepalm:
    Offline

    18
    Annoyed at my indecisive nature
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    Is there a reason why you feel useless? (Unless its private and you dont want to say its fine!) The first step to get rid of this feeling is by being optimistic and beleiving things will get better because they will. I believe they will and so should you 😊



    Everyones amazing in their own way! You're great at making people feel better
    Heheh thanks but im not :lol:



    No worriess x I absolutely whole heartedly mean it btw and im not sure if it'll help but whenever you feel down remember you're a lot better than you perceive yourself to be (because bint says so )

    I have to constanly remind him :facepalm:
    Thanks, but I don't think I'm that good at making people feel better :sad: I don't like seeing people upset so I try and cheer them up but I end up failing
    You are. Most amazing person I know :hugs:
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    Is there a reason why you feel useless? (Unless its private and you dont want to say its fine!) The first step to get rid of this feeling is by being optimistic and beleiving things will get better because they will. I believe they will and so should you 😊



    Everyones amazing in their own way! You're great at making people feel better
    Heheh thanks but im not :lol:



    No worriess x I absolutely whole heartedly mean it btw and im not sure if it'll help but whenever you feel down remember you're a lot better than you perceive yourself to be (because bint says so )

    I have to constanly remind him :facepalm:
    There is only one very big reason for this to be honest. I haven't done anything that I'm proud of or something that was worthwhile. I seem to be failing in pretty much everything that I do, it can be taken in any context. I also choose to have faith because without it I have nothing.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    Hahaha they were amazing



    You're an amazing person you know
    And I mean it :hugs:



    And so are you!



    You are not useless! Positivity is key :hugs:
    That's good
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    Thanks, but I don't think I'm that good at making people feel better :sad: I don't like seeing people upset so I try and cheer them up but I end up failing
    You are. Most amazing person I know :hugs:
    Na you're actually good at cheering people up and making them feel better
    Ahahaha thanks but im not

    (Original post by S2M)
    There is only one very big reason for this to be honest. I haven't done anything that I'm proud of or something that was worthwhile. I seem to be failing in pretty much everything that I do, it can be taken in any context. I also choose to have faith because without it I have nothing.
    You should be proud of every little thing you do. Dont be disheartened if something doesnt go according to plan- its about picking yourself up and fixing it. If you need help, ask for it- we're here to support you
    What are your dreams for the future?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by BintM)
    Na you're actually good at cheering people up and making them feel better
    Ahahaha thanks but im not



    You should be proud of every little thing you do. Dont be disheartened if something doesnt go according to plan- its about picking yourself up and fixing it. If you need help, ask for it- we're here to support you
    What are your dreams for the future?
    I end up making people upset
    You are though
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I'm feelin like a two piece chicken
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Me
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.