Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    It is lovely :yep: Good to here you're usually happy. Can I borrow some of that happiness? 😁

    🤦🏽🤦🏽😂😂
    It is indeed 😊 yes of course! I have plenty!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by QueenBee98)
    It is indeed 😊 yes of course! I have plenty!
    Woooo :woo:😁😁
    • Political Ambassador
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by starfab)

    So ask... no one? Dr. Strange, everyone can do without me, and they would be better off for it too. Why I continue to plague their lives with my presence, I :dontknow:
    Guess I feel like I might as well torture everyone because if I have to live with me, they do too :lol:
    :sigh: Just tired. I'm worse when I'm tired

    Posted from TSR Mobile
    Shhhh I'm not going to dignify these lies with a response I hope you've had a rest and a recharge by now

    You know very well who those people are, and you know there are many of them. I mean, even I know one person who you've been a pillar of strength for, so cut it out

    It's just a bad day - only 34 mins (ish) till tomorrow tho (remember that strategy?) :hugs:

    (Original post by LunaCat)
    I know but why make it so complicated? I wanted an appointment with a female doctor but they could not find who the doctor was when I rang up :sigh:
    NHS problems, I guess. To be fair, they're always under a lot of pressure.

    It's only back-pain when I wake up in the morning and can get worse when I stand for long periods of time. My GP says it would be normal in older people, but because I am young it may be serious (and also because it has been going on for a year or more)

    I hope I have cancer
    Oi don't you dare say that :cry2: I've seen enough of that word to last me a lifetime

    It's most likely some annoying problem that needs addressing, that's all. I mean, it's a non-urgent referral, you've had it for a year, and you've been living with it. So don't be creating negativity out of nothing :naughty:

    Chin up - some purring would be nice for a change :hugs:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Dr Strange)
    You know very well who those people are, and you know there are many of them. I mean, even I know one person who you've been a pillar of strength for, so cut it out
    And now with me, you know 2 (unless that person was me already which I doubt :lol:)

    NHS problems, I guess. To be fair, they're always under a lot of pressure.

    Oi don't you dare say that :cry2: I've seen enough of that word to last me a lifetime

    It's most likely some annoying problem that needs addressing, that's all. I mean, it's a non-urgent referral, you've had it for a year, and you've been living with it. So don't be creating negativity out of nothing :naughty:

    Chin up - some purring would be nice for a change :hugs:
    I agree - we all complain and don't understand how stressful it actually is for them :ashamed:

    What are they going to do at most? Tell me to exercise :rofl: Do you mean these reasons mean it cannot be cancer? most cancer are asymptomatic till it gets to a problematic stage where it's too late :sad: I swear what I have been experiencing is not normal :lol: I faint and get weird pain out of no where - it can last anywhere from 5 seconds to a few days :dontknow:
    When I sit on the toilet for too long my mum shouts ''ARE YOU OK?'' whilst I am lost in my thoughts :cool:

    Spoiler:
    Show

    At least if I have cancer my dad will give me more freedom and love me more. I have enough of this life where I feel like I am in jail :cry2:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    Woooo :woo:😁😁
    Ahaha 😂😂 bless you 😄
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Interesting. Typing made me feel better. Must edit and delete without reading as from experience, reading what I write is like a trigger... idk what I just wrote even.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by QueenBee98)
    Ahaha 😂😂 bless you 😄
    Just gotta find a way to keep this smile now 😂
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    Just gotta find a way to keep this smile now 😂
    I tend to picture funny videos or remember something that my friends have said that made us laugh - I would not recommend super glue! 😂😂

    I would suggest that you surround yourself and talk to people that make you happy 😊
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    I demand you to stop saying that right this moment :slap: Nobody will do without you. You're important to many people. Remember - you're the cause of someone's happiness. Be happy with who you are, not sad of who you're not! There are many people who would love to be you!

    My parents talk about marriage too. I've just learnt to laugh it off and ignore it. If it makes them happy then by all means enjoy yourselves talking about my marriage. It's not happening anytime soon... Probably never at this rate, so joke's on them.
    Heyy chillax. Ngl some.would do good tho :rofl:
    Freaky I'm sure I replied to this... ik :/ but they don't know ehat goes on in my head, if they did they'd run a mile.

    Yep that's my plan. As long as they don't mention a specific person, I'm safe. Might turn it onto someone else though ooh I have a plan :toofunny: thanks

    (Original post by Dr Strange)
    Shhhh I'm not going to dignify these lies with a response I hope you've had a rest and a recharge by now

    You know very well who those people are, and you know there are many of them. I mean, even I know one person who you've been a pillar of strength for, so cut it out

    It's just a bad day - only 34 mins (ish) till tomorrow tho (remember that strategy?) :hugs:



    NHS problems, I guess. To be fair, they're always under a lot of pressure.



    Oi don't you dare say that :cry2: I've seen enough of that word to last me a lifetime

    It's most likely some annoying problem that needs addressing, that's all. I mean, it's a non-urgent referral, you've had it for a year, and you've been living with it. So don't be creating negativity out of nothing :naughty:

    Chin up - some purring would be nice for a change :hugs:
    :lol: most things I say shouldn't be dignified with a response
    No, tired but need to stay awake a bit :sigh: *falls asleep* *is in big trouble tomorrow*
    I forget what if :cry2: damn I have a negative impact. How scaryy
    Yn I'm down to counting half days too now :lol:

    (Original post by LunaCat)
    And now with me, you know 2 (unless that person was me already which I doubt :lol:)



    I agree - we all complain and don't understand how stressful it actually is for them :ashamed:

    What are they going to do at most? Tell me to exercise :rofl: Do you mean these reasons mean it cannot be cancer? most cancer are asymptomatic till it gets to a problematic stage where it's too late :sad: I swear what I have been experiencing is not normal :lol: I faint and get weird pain out of no where - it can last anywhere from 5 seconds to a few days :dontknow:
    When I sit on the toilet for too long my mum shouts ''ARE YOU OK?'' whilst I am lost in my thoughts :cool:

    Spoiler:
    Show

    At least if I have cancer my dad will give me more freedom and love me more. I have enough of this life where I feel like I am in jail :cry2:
    :hugs:
    Can we hope it's something simple and easily curable which still gets you the freedom you want...
    Spoiler:
    Show
    igy with the freedom tho


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by QueenBee98)
    I tend to picture funny videos or remember something that my friends have said that made us laugh - I would not recommend super glue! 😂😂

    I would suggest that you surround yourself and talk to people that make you happy 😊
    I try and remember all the funny things that have happened in my life as well - whether it be a funny joke I've heard or a funny video I've watched. Occasionally I randomly start smiling or laughing as a result and my family start thinking I'm weird 😂😂

    I've started to do that recently. Started to get to know some good people who make me happy. It's really helped
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by starfab)
    Heyy chillax. Ngl some.would do good tho :rofl:
    Freaky I'm sure I replied to this... ik :/ but they don't know ehat goes on in my head, if they did they'd run a mile.

    Yep that's my plan. As long as they don't mention a specific person, I'm safe. Might turn it onto someone else though ooh I have a plan :toofunny: thanks
    No you didn't reply It won't do anyone any good. If you knew what went through my head you'd run a mile and then call the army to keep me away from you 😂😂 Just try and take your mind off of it by doing things you love. I know you like reading so do that more often

    Oh no, I've given you a plan. This can't be good :hide:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Not feeling great, got a terrible cold, but gotta get through it 😂😭😂
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    • Political Ambassador
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by LunaCat)
    And now with me, you know 2 (unless that person was me already which I doubt :lol:)
    :yep: That's 2 then. I wonder if I can find any others :ahee:

    I agree - we all complain and don't understand how stressful it actually is for them :ashamed:

    What are they going to do at most? Tell me to exercise :rofl: Do you mean these reasons mean it cannot be cancer? most cancer are asymptomatic till it gets to a problematic stage where it's too late :sad: I swear what I have been experiencing is not normal :lol: I faint and get weird pain out of no where - it can last anywhere from 5 seconds to a few days :dontknow:
    When I sit on the toilet for too long my mum shouts ''ARE YOU OK?'' whilst I am lost in my thoughts :cool:

    Spoiler:
    Show



    At least if I have cancer my dad will give me more freedom and love me more. I have enough of this life where I feel like I am in jail :cry2:


    OI you're thinking too much now. A referral to a rheumatologist for suspected cancer just isn't happening :lol:

    Sorry if I didn't say this in my initial post - but yes I thought those reasons would be easier to understand :facepalm:

    It's human nature that when we think about bad things (like cancer) our mind starts to fill with doubt about every little thing that could be a sign :lol:

    Spoiler:
    Show

    Oi that's not true. He loves you now and he always will :yes: It's just he may be having a hard time showing it
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    I try and remember all the funny things that have happened in my life as well - whether it be a funny joke I've heard or a funny video I've watched. Occasionally I randomly start smiling or laughing as a result and my family start thinking I'm weird 😂😂

    I've started to do that recently. Started to get to know some good people who make me happy. It's really helped
    Ive found that in most cases it does work 😂 awh I still laugh about stuff that happened months ago 😂😂 that's really good - continue doing that and you'll feel so much better
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by QueenBee98)
    Ive found that in most cases it does work 😂 awh I still laugh about stuff that happened months ago 😂😂 that's really good - continue doing that and you'll feel so much better
    I still laugh about stuff that happened in school years ago 😂😂 I guess that's what happens when you're the person who tries to make people laugh. I've even made myself laugh before 😂 It does cheer you up
    • Political Ambassador
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by starfab)

    :lol: most things I say shouldn't be dignified with a response
    No, tired but need to stay awake a bit :sigh: *falls asleep* *is in big trouble tomorrow*
    I forget what if :cry2: damn I have a negative impact. How scaryy
    Yn I'm down to counting half days too now :lol:
    Posted from TSR Mobile
    Dw it happens with old age - we have moments where we don't make sense :rofl:
    Aww at least you'll get get your sleep soon then
    Hmm, making people laugh or smile or helping them through tough times. Does that amount to having a negative impact? Doesn't look like it
    :lol: Yeah you can count half days, minutes or even seconds. But there will come a day when you start counting moments. And when that happens, you'll realise that days are just too short :yes:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    I still laugh about stuff that happened in school years ago 😂😂 I guess that's what happens when you're the person who tries to make people laugh. I've even made myself laugh before 😂 It does cheer you up
    Ahaha so do I! 😂😂 it's funny when you can make yourself laugh though - I tripped over a hole at work the other day and I just started laughing 😂😂 it's always better to be happy
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by QueenBee98)
    Ahaha so do I! 😂😂 it's funny when you can make yourself laugh though - I tripped over a hole at work the other day and I just started laughing 😂😂 it's always better to be happy
    Omg too funny 😂😂 whenever I would make my class laugh I would end up laughing too. I remember one time I was playing football and I slipped and fell on concrete. My friends started laughing and I just laid there for 10 minutes laughing too 😂😂
    There was this other time I was playing football and I accidentally ran into a pole and I just ended up laughing 😂
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    Omg too funny 😂😂 whenever I would make my class laugh I would end up laughing too. I remember one time I was playing football and I slipped and fell on concrete. My friends started laughing and I just laid there for 10 minutes laughing too 😂😂
    There was this other time I was playing football and I accidentally ran into a pole and I just ended up laughing 😂
    Ahh the best injuries are always those that you can laugh about... Ha I slipped on a football whilst practising dribbling 😂😂 Ahaha that is quite funny!!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by QueenBee98)
    Ahh the best injuries are always those that you can laugh about... Ha I slipped on a football whilst practising dribbling 😂😂 Ahaha that is quite funny!!
    I tend to laugh a lot about them. I embarrass myself a lot and end up laughing about it 😂😂
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.