Turn on thread page Beta
    Offline

    15
    apathetic
    not really feeling anything, havent cried in ages which is an amazing feat but tbh its more like i just havent had the time to cry which i guess is good in a way cos then ur not moping about
    im not missing anyone either, which is weird
    well maybe i am
    i probably am tbh but maybe i have just accepted that people are just moving around a lot atm
    something that is frustrating me is why people inrl find it.....funny?
    like yes, i am on edge, mostly cos im so goddamn sleep deprived
    haha get over it
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Salamandastron)
    x
    :lovehug: always here for you, you know that
    Offline

    20
    Dead Poets Society:cry2:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by littlenorthernlass)
    Dead Poets Society:cry2:
    Is it a movie? :cry2:
    Offline

    21
    Struggling

    It's like in a game, when your character has power you can do things. Seriously running out of that power --- Every little thing today is taking so much energy and mental power

    ...
    ..
    .
    ..
    ...

    Idk if I can manage

    ...
    ..
    .
    ..
    ...

    Refuse to give up
    Offline

    20
    ReputationRep:
    staying in college for a full day of lessons was a bad idea considering how ill I am feeling rn
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Frustrated at technology :laugh:

    After using my mum's overly complicated Tassimo coffee machine to make a simple latte which took over half an hour, about six wasted coffee cartridges, two pints of milk and a sacrifice to the bloody gods to get right, I finally have a somewhat decent latte. For those who work in coffee shops and can use those bloody machines and make a perfect coffee, they have my upmost respect and gratitude

    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Accomplished

    Got through my hospital phone assessment without panicking or saying the wrong thing (unlike last time when they asked for my date of birth and I somehow gave my address out of nerves :facepalm:). I was also surprisingly calm seeing as I'd forgotten it was today so the call came as a bit of a shock

    But I'm also kinda nervous because that means I'm now on the waiting list for the surgery I'm dreading a fair bit :hide: I know it's only incredibly minor but it's my first one
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I've laughed so much with my mum today, it's been such a good day
    Offline

    18
    good riddance
    Offline

    17
    ReputationRep:
    post haircut depression
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Today has not been an easy day :lol: one of those ones where you want to hide under the duvet and never come out. 👍
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Depressed and exhausted: basically the same as everyone else
    Offline

    15
    (Original post by Salamandastron)
    havent cried in ages
    tfw u speak to soon
    tbh tho i think crying whilst sitting on the floor next to one of them massive skip dustbin things is the height of sophistication
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    Do I like my avatar or not…? :indiff:
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Paracosm)
    Do I like my avatar or not…? :indiff:
    no

    fox

    :judge:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Ugh why is my mum so embarrassing ffs
    Note to self: never go anywhere with her
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Idk, somewhere between alone and lonely if there's a difference
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    (Original post by SinsNotTragedies)
    no

    fox

    :judge:
    You are so demanding. :cry:


    Spoiler:
    Show

    :lol:
    • TSR Support Team
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by Paracosm)
    Do I like my avatar or not…? :indiff:
    yes

    cat

    :yes:
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.