Turn on thread page Beta

Guess the song! watch

Announcements
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Tinykates)
    it's on one of my NOW cds lol - i don;t have their album or anythin! :eek:
    Hmmmmm.....we believe you...:rolleyes:



    G
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Adhsur)
    3. Radio - Nelly Furtado
    Correct.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Tinykates)
    it's on one of my NOW cds lol - i don;t have their album or anythin! :eek:
    Aww - they rule, I want their album.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by happysunshine)
    Correct.
    AHEM - scroll further up the page
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by [email protected])
    AHEM - scroll further up the page
    Oh yes sorry, you are the winner of number 3.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by [email protected])
    AHEM - scroll further up the page
    Lol i posted some that havn't been comfirmed too
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by happysunshine)

    9. Money, cars for a while
    Walked around with a smile
    But deep inside, I could hear
    Voices telling me "This ain't right"
    Don't you know, it's not for you
    I always knew what I had to do
    But it's hard to get away

    jennifer lopez?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ramaya)
    Lol i posted some that havn't been comfirmed too
    Same here....but i'll re post it here then

    5) Sum 41- Fat Lip

    G
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ramaya)
    Lol i posted some that havn't been comfirmed too
    If they haven't been confirmed they are correct, just a couple I thought I'd say yes to as I didn't think people would get them.

    I'll put the first people to get the songs next to the lyrics.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by happysunshine)
    The beach - All Saints
    yup, pure shores is the most amazing song ever
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by priya)
    jennifer lopez?
    Yup.

    And yes G. you got yours right.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by priya)
    yup, pure shores is the most amazing song ever
    Totally, and the film rules too.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by happysunshine)
    And yes G. you got yours right.
    WAHEY!! Ta me dears

    G
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by happysunshine)
    Yup.

    And yes G. you got yours right.
    yey!! but which song? its killin me!! i can here her voice singing it, but i can't place the song!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by priya)
    yey!! but which song? its killin me!! i can here her voice singing it, but i can't place the song!
    Used to say I couldn't do it but I did it...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    She walks in beauty, like the night
    Of cloudless climes and starry skies;
    And all that's best of dark and bright
    Meet in her aspect and her eyes:
    Thus mellowed to that tender light
    Which heaven to gaudy day denies.

    One shade the more, one ray the less,
    Had half impaired the nameless grace
    Which waves in every raven tress,
    Or softly lightens o'er her face;
    Where thoughts serenely sweet express
    How pure, how dear their dwelling place.

    And on that cheek, and o'er that brow,
    So soft, so calm, yet eloquent,
    The smiles that win, the tints that glow,
    But tell of days in goodness spent,
    A mind at peace with all below,
    A heart whose love is innocent!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    1. Kelly Clarkson – The Trouble With Love Is
    2. REM – Everybody Hurts
    3. Nelly Furtado – On The Radio
    4. Aqua – Cartoon Heroes
    5. Sum 41 – Fat Lip
    6. Blu Cantrell – Hit ‘Em Up Style (Oops!)
    7. Special D – Come With Me
    8. Christina Aguilera – I Turn To You
    9. Jennifer Lopez ft Nas – It’s Gonna Be Alright
    10. 50 Cent – If I Can’t
    11. Barbara Dickson – Anyone Who Had A Heart
    12. Christina Aguilera – Infatuation
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ooh this is fun, here's another one:

    "i used to go with the flow
    didn't really care, bout...me
    you,
    might,
    think that i can't take it
    on my own"


    " you could be good for me
    i got the taste for danger
    if i'm smart then i'll run away
    but i'm not so i guess i'll stay
    heaven forbid"
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 85ah11)
    1. Kelly Clarkson – The Trouble With Love Is
    2. REM – Everybody Hurts
    3. Nelly Furtado – On The Radio
    4. Aqua – Cartoon Heroes
    5. Sum 41 – Fat Lip
    6. Blu Cantrell – Hit ‘Em Up Style (Oops!)
    7. Special D – Come With Me
    8. Christina Aguilera – I Turn To You
    9. Jennifer Lopez ft Nas – It’s Gonna Be Alright
    10. 50 Cent – If I Can’t
    11. Barbara Dickson – Anyone Who Had A Heart
    12. Christina Aguilera – Infatuation
    If that was all cheating, then you've ruined it all.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by happysunshine)
    If that was all cheating, then you've ruined it all.
    Yeah 85ah11!!!! I hope you're happy with yourself!!!



    So much effort to google all of them though!:eek:

    G
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.