LEAVERS ASSEMBLY ideas plz

    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ok so we are going to have our leavers assembly but we havent even started on ours

    please feel free to give unique and different ideas
    we want to make it as special as possible
    thanks
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Ideas for what exactly? On what to do for the assembly?
    Online

    2
    ReputationRep:
    Have one huge massive ginormous orgy
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    ok so we are going to have our leavers assembly but we havent even started on ours

    please feel free to give unique and different ideas
    we want to make it as special as possible
    thanks
    at mine, we all sneaked hundreds of party poppers in, and when we sat down after singing a song, a total of 4325 party poppers exploded from where the year 11's were!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ok so im in year 11, and we are doing an end of year assembly
    so i was asking for ideas
    (Original post by The_JoKeR)
    Ideas for what exactly? On what to do for the assembly?
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    yeh then there will be a flood, and we would all be swimming in eachothers cummmmssss
    (Original post by TheGoodPharaoh)
    Have one huge massive ginormous orgy
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    thats seems like a good idea!!!

    (Original post by Nunchuck-master-2334)
    at mine, we all sneaked hundreds of party poppers in, and when we sat down after singing a song, a total of 4325 party poppers exploded from where the year 11's were!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    thats seems like a good idea!!!
    It was good fun!
    But we managed to sneak into school before the teachers and set pranks for them!
    Changed the bell for lessons to Darth Vader yelling no!
    Klaxons under seats, grease so that pens pencils couldn't be picked up.
    The result, school closed from lunchtime onwards!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    ok so im in year 11, and we are doing an end of year assembly
    so i was asking for ideas
    Tell everyone they can leave home early! They will love you so much for it

    Honestly, maybe try and get the teachers involved in some funny or silly way.
    Perhaps, do some recording of them and you guys doing some whacky stuff to represent how you thought they were xD
    Maybe have them seated and interviewed or do some award ceremony for them (try to take the piss as much as pos lol)
    And maybe awards for you spazzes too
    Or you could go down the line of some sort of competition or make it interactive.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    wow that seems like so much fun lol!!

    (Original post by Nunchuck-master-2334)
    It was good fun!
    But we managed to sneak into school before the teachers and set pranks for them!
    Changed the bell for lessons to Darth Vader yelling no!
    Klaxons under seats, grease so that pens pencils couldn't be picked up.
    The result, school closed from lunchtime onwards!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    wow that seems like so much fun lol!!
    you do it.
    I garanteed you it'll make people laugh and you'll enjoy it!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    you see our school is very well guarded
    soo kinda hard


    (Original post by Nunchuck-master-2334)
    you do it.
    I garanteed you it'll make people laugh and you'll enjoy it!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    you see our school is very well guarded
    soo kinda hard
    the party poppers then.
    We got in early coz the caretaker was in on our tricks!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    yeah we could try that
    and what about presents what did you give her/ him
    (Original post by Nunchuck-master-2334)
    the party poppers then.
    We got in early coz the caretaker was in on our tricks!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    yeah we could try that
    and what about presents what did you give her/ him
    our backsides charging out of the gates at lunchtime!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    AHHHA :rofl:
    (Original post by Nunchuck-master-2334)
    our backsides charging out of the gates at lunchtime!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    you see our school is very well guarded
    soo kinda hard
    Give everyone a spoon and dig your way out :woo:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    AHHHA :rofl:
    yeah!
    singing school's out all the way!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Kraggor)
    Give everyone a spoon and dig your way out :woo:
    lol we would never make it!
    hot iron metal floors
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by unillama)
    lol we would never make it!
    hot iron metal floors
    Damn, they think of everything.
    Come on Cameron think think...:closedeyes::unimpressed:
    GOT IT:ahee:
    Get everyone helium balloons and all fly away
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: April 21, 2017
Poll
Tea vs coffee
Useful resources

Study tools

Rosette

Essay expert

Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

Thinking about uni already?

Thinking about uni already?

See where you can apply with our uni match tool

Student chat

Ask a question

Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

Creating

Make study resources

Create all the resources you need to get the grades.

Planner

Create your own Study Plan

Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

Resources by subject

From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

Papers

Find past papers

100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

Help out other students

Can you help? Study help unanswered threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.