Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Last day at work - handshake, hug or kiss cheek? Watch

    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Fermion.)
    I know eh babes, I'm not leaving my current job anytime soon but when I do i'll probs get right in there
    Now if only I could convince all the hotties I work with that they need to do the same thing.
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by The_Mediocre_One)
    Now if only I could convince all the hotties I work with that they need to do the same thing.
    When you're me, you don't need convincing, I'm a **** magnet
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Fermion.)
    When you're me, you don't need convincing, I'm a **** magnet
    Am I being trolled by the person I set out to troll ?

    My head hurts!

    When I say head I mean my ********!
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by The_Mediocre_One)
    Am I being trolled by the person I set out to troll ?

    My head hurts!

    When I say head I mean my ********!
    Lmao, I'll make it hurt a little less xxx
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Fermion.)
    Lmao, I'll make it hurt a little less xxx
    Omg you're such a sick pervert! Get your filthiness away from me!

    Lmao. Actually maybe that's an interesting proposition
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by The_Mediocre_One)
    Omg you're such a sick pervert! Get your filthiness away from me!

    Lmao. Actually maybe that's an interesting proposition

    Don't lie now.
    Hahahahahahaha
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Fermion.)
    Don't lie now.
    Hahahahahahaha
    Yeah you're right! Who doesn't want their ******** to hurt a little less?

    What do you plan to do? Apply an ointment?
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by The_Mediocre_One)
    Yeah you're right! Who doesn't want their ******** to hurt a little less?

    What do you plan to do? Apply an ointment?
    Lmao. Okay let's stop right there, I've trolled enough for one night..
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Fermion.)
    Lmao. Okay let's stop right there, I've trolled enough for one night..
    Lmao! Back to debating religion for me!!
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by The_Mediocre_One)
    Lmao! Back to debating religion for me!!
    Hahahahahaha
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Fermion.)
    Hahahahahaha
    Sometimes you just need to take a break and chat sh*t
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by The_Mediocre_One)
    Sometimes you just need to take a break and chat sh*t
    I know, this was rather enjoyable, made me laugh haha

    Spoiler:
    Show

    My offer is still on the table though joke joke hahahaha
    Offline

    18
    ReputationRep:
    When I left my previous job I got a few people (including ladies) come up to me and say 'no way you're leaving' and stuff like that. I just said yes I am and got on with my job on my last shift whilst secretly thinking 'thank **** I'm leaving this ****hole'. I'm leaving my current job within the next couple of months and I can't wait to leave that either. Don't go around over doing it with the hugs and stuff. You're not getting married just yet.


    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Fermion.)
    I know, this was rather enjoyable, made me laugh haha

    Spoiler:
    Show


    My offer is still on the table though joke joke hahahaha

    Oh god , don't start that again!

    My heads going to start throbbing again!

    And when I say head I mean .....
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by The_Mediocre_One)
    Oh god , don't start that again!

    My heads going to start throbbing again!

    And when I say head I mean .....
    Ohhhhh my days :rofl:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Fermion.)
    Ohhhhh my days :rofl:
    Seriously stop it! That one was your fault. Totally set that one up
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by dylantombides)
    x
    Given your relationship with them, I'd say just say, just to let you know I'm leaving ect, and that's it. If someone wants to hug you or whatever then that's fine, just don't initiate it if you're not comfortable with it. It is an awkward situation to be tbf, so just let everyone know and see what they do, if do nothing then just leave it at that.

    You said it yourself, they're are work friends and that's it so there isn't any need to hug them or whatever unless they initiate it. It would be nice to take in some chocolates or whatever, but if not it's fine.

    Let us know how it goes!
    Offline

    16
    ReputationRep:
    A handshake, unless you know any of them really well.
    Then shank them. Glass them real hard. Give them a mark to remember you by


    Spoiler:
    Show

    This is a joke
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by EdwardBarfield9)
    A handshake, unless you know any of them really well.
    Then shank them. Glass them real hard. Give them a mark to remember you by


    Spoiler:
    Show


    This is a joke

    I like the way you approach life.

    Would be nightmare going to a bar with you.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by dylantombides)
    Or I could give just a handshake but I find this a bit formal. I don't find it as weird doing it to the guys but for some reason I find a handshake to girls a bit odd too.
    Assuming you're a guy: as a general rule, shake hands with all guys, hug girls you're friendly with, but if they're just vaguely present in the office with you probably shake hands as well.

    But you should know the environment at your office better than randoms on the internet tbh. If it's very professional and formal, hand shakes for everyone.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.