Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

would u date a "princess" type Watch

Announcements
    Offline

    7
    ReputationRep:
    im deaddddddddddd wot is this
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by quasa)
    you realise your calling him the same thing twice right? like i said, guys like the author can choose how to speak (even if it is very peculiar) whereas those who are intellectually disabled cant choose at all how to speak, write, etc the way they do.
    Yes I realise that and that was the point, to emphasize how retarded he sounds.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by _princessxox)
    Omg GC but we call it GX
    How did you know that?
    I get around. :cool:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by l'etranger)
    I get around. :cool:
    I'm confused Hahaha
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by _princessxox)
    I'm confused Hahaha
    I go places so I know the lay of several counties in the UK and you said your father has a good job and that you're from Buckinghamshire, so it was pretty obvious where you're from.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by l'etranger)
    I go places so I know the lay of several counties in the UK and you said your father has a good job and that you're from Buckinghamshire, so it was pretty obvious where you're from.
    Oh good detective skills then lmao I don't even remember talking about my fathers job tbh
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by _princessxox)
    Oh good detective skills then lmao I don't even remember talking about my fathers job tbh
    It's actually extremely lovely there. Central and West London are complete dirtholes, I cannot stand them anymore than I can stand the east end, where you're from is beautiful.
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by wu-tang clan)
    kmt shut up i got bare stacks bro
    I like stackoverflow myself.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    wagwan g don't listen to the ppldem saying some next **** fam best believe that if ur feeling the ting then go for it. Don't do a beat and delete or smash and dash tho g, that's just peak
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by l'etranger)
    It's actually extremely lovely there. Central and West London are complete dirtholes, I cannot stand them anymore than I can stand the east end, where you're from is beautiful.
    I do love my area, but I also love shopping in central and west London, the only thing I don't like about central and west is that I get stopped and chatted to every 10 minutes, and people always ask me what my ethnicity is so I have to explain and it's so long.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Dated a posh girl before, was in a pretty serious relationship for a couple of years, and I'm not posh at all, but I'm not from 'the ends' either, but my go to is the London slang. She never let our classes come in between us and it was a pretty fun relationship. I actually found it a turn on that she spoke really eloquently.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by _princessxox)
    I do love my area, but I also love shopping in central and west London, the only thing I don't like about central and west is that I get stopped and chatted to every 10 minutes, and people always ask me what my ethnicity is so I have to explain and it's so long.
    It's good to go there for a night, but to live among them permanently would be horrible.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by _princessxox)
    Oh good detective skills then lmao I don't even remember talking about my fathers job tbh
    Are u the same as my potential babes then??
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by wu-tang clan)
    shes buff n shes got a big batty n her accent is hottt
    fam i say you just dive in init ,worst ting is if you dont get de gal it dm,you draw bare gal anyway g.Go for it bro from what ur saying shes got all the right 'ASSets' ur lookin for
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by wu-tang clan)
    Are u the same as my potential babes then??
    What?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by l'etranger)
    It's actually extremely lovely there. Central and West London are complete dirtholes, I cannot stand them anymore than I can stand the east end, where you're from is beautiful.
    What do you mean? South East and Central are where its at tbh
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by l'etranger)
    It's good to go there for a night, but to live among them permanently would be horrible.
    Oh? I actually love London tbh I want to go to uni in either London or Edinburgh
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by l'etranger)
    The women are sluts and the men are a mix of middle class pussios and degenerate roadmen. There is literally nothing decent about London.
    I live in Lewisham and tbh some of the roadmen are nice, and not everyone's like that. You can have a £1 million average house price road right next to a council estate and nothing happens. True, some ppl are pussios but not everyone's like that. London is where most things go on and where its at g.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by _princessxox)
    Oh? I actually love London tbh I want to go to uni in either London or Edinburgh
    I'm sure you'll love it there.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Don't be a ham roll and link the ting fam
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: May 22, 2017
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Break up or unrequited love?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.