How do guys feel about girls making the first move?

Watch
Anonymous #1
#1
Report Thread starter 4 years ago
#1
Hey, just wondering how guys feel about girls who make the first move. (e.g. kissing them first or asking them out first?) Would you find it weird?
0
reply
UWS
Badges: 21
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#2
Report 4 years ago
#2
Not weird, I find it really good tbh.
2
reply
CarmenK72
Badges: 5
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#3
Report 4 years ago
#3
(Original post by UWS)
Not weird, I find it really good tbh.
I wish more guys were like you, it's so ****ed up that a girl being forward and a guy being forward aren't treated equally
0
reply
UWS
Badges: 21
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#4
Report 4 years ago
#4
(Original post by CarmenK72)
I wish more guys were like you, it's so ****ed up that a girl being forward and a guy being forward aren't treated equally
I don't know any guys who don't like girls making the first move. I find that really attractive if I'm being honest.
1
reply
tasha_tah
Badges: 17
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#5
Report 4 years ago
#5
Lychee627
0
reply
(づ ̄ ³ ̄)づ
Badges: 16
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#6
Report 4 years ago
#6
It makes for a welcome change.
0
reply
Lychee628
Badges: 19
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#7
Report 4 years ago
#7
(Original post by tasha_tah)
Lychee627
Tbhh idm , because it doesn't matter much as one of them makes the move
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#8
Report 4 years ago
#8
depends on how drunk she is

If she's practically sober, I'm usually flattered or whatever but I lowkey think women who approach men are insecure, or impatient, and don't think he will approach her. However, I'm down for sober convo.

If she's drunk, I'll turn her down. I promise.
0
reply
tasha_tah
Badges: 17
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#9
Report 4 years ago
#9
(Original post by Lychee627)
Tbhh idm , because it doesn't matter much as one of them makes the move
haha i think it should be the guuy making more of the first move:yep:
0
reply
Lychee628
Badges: 19
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#10
Report 4 years ago
#10
(Original post by tasha_tah)
haha i think it should be the guuy making more of the first move:yep:
Well tbh it just happens whenever it happens but like the girl shouldn't hesitate in making the move if ygm?
0
reply
coppers22
Badges: 0
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#11
Report 4 years ago
#11
(Original post by UWS)
Not weird, I find it really good tbh.
As if you have experience of it lol keep dreaming midget
0
reply
tasha_tah
Badges: 17
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#12
Report 4 years ago
#12
(Original post by Lychee627)
Well tbh it just happens whenever it happens but like the girl shouldn't hesitate in making the move if ygm?
yeah and same with guys loool
yeh i get what you meaan
0
reply
math42
Badges: 20
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#13
Report 4 years ago
#13
Well, yes, I would find it weird, but then I can't imagine in what context this would make any sense.
I'd also probably like it.
0
reply
username738914
Badges: 21
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#14
Report 4 years ago
#14
(Original post by Anonymous)
Hey, just wondering how guys feel about girls who make the first move. (e.g. kissing them first or asking them out first?) Would you find it weird?
Would be sooooo much better than facing rejection all the time.

Posted from TSR Mobile
1
reply
miser
Badges: 20
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#15
Report 4 years ago
#15
Personally I prefer to make the first move.
0
reply
sachinisgod
Badges: 21
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#16
Report 4 years ago
#16
Girls who make the move first are either 1. piss drunk or 2. someone below 6/10

Ive yet to encounter a girl making the first move who is either sober or extremely attractive. Its not me being bitter or salty but its a fact that hot girls have a ego that they would rather a guy approach them and they have the power to reject him.
0
reply
Ella-keturah
Badges: 9
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#17
Report 4 years ago
#17
Most guys I know complain that girls don't make the first move enough. I think it's a good thing as why should it be down to men to always approach. I have made the first move in the past and would again.
1
reply
queenofswords
Badges: 20
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#18
Report 4 years ago
#18
(Original post by UWS)
Not weird, I find it really good tbh.
0
reply
Nik12
Badges: 2
Rep:
? You'll earn badges for being active around the site. Rep gems come when your posts are rated by other community members.
#19
Report 4 years ago
#19
would be very convenient!
0
reply
Anonymous #2
#20
Report 4 years ago
#20
I'd be delighted if that was to happen to me...!
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How would you describe the quality of the digital skills you're taught at school?

Excellent (37)
9.81%
Okay (109)
28.91%
A bit lacking (140)
37.14%
Not good at all (91)
24.14%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise