Can you guess what tsr user I am? Watch

Unknown8938
Badges: 0
Rep:
?
#1
Report Thread starter 2 years ago
#1
Lmao I'm just bored as **** in a hospital bed. I look like I was just in a fight with an mma heavyweight. Go for it, try and guess. I don't look anywhere near this **** normally haha.
Attached files
0
reply
sek510i
Badges: 16
Rep:
?
#2
Report 2 years ago
#2
Any clues?
0
reply
Unknown8938
Badges: 0
Rep:
?
#3
Report Thread starter 2 years ago
#3
(Original post by sek510i)
Any clues?
I LOVE the weeknd lol
0
reply
username2926188
Badges: 21
Rep:
?
#4
Report 2 years ago
#4
(Original post by Unknown8938)
I LOVE the weeknd lol
how many gems do you have on your main account?
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#5
Report 2 years ago
#5
kyx? My boy..you alrite there mate?

lol
0
reply
Unknown8938
Badges: 0
Rep:
?
#6
Report Thread starter 2 years ago
#6
(Original post by Emerald7770)
how many gems do you have on your main account?
4, I'm reasonably active
0
reply
Unknown8938
Badges: 0
Rep:
?
#7
Report Thread starter 2 years ago
#7
(Original post by Bang Outta Order)
kyx? My boy..you alrite there mate?

lol
Ain't kyx
0
reply
username2926188
Badges: 21
Rep:
?
#8
Report 2 years ago
#8
(Original post by Unknown8938)
4, I'm reasonably active
hmmm yeah i dont think i know then
0
reply
username3239272
Badges: 17
Rep:
?
#9
Report 2 years ago
#9
wot happened
0
reply
Unknown8938
Badges: 0
Rep:
?
#10
Report Thread starter 2 years ago
#10
(Original post by chanel_666)
wot happened
I was born with lack of tissue is my cheek. Also have (hopefully not anymore) a sleezy eye. After the surgery an eye capillary popped so the bandage is to stop bleeding, hopefully I can go home tomorrow
0
reply
Amefish
Badges: 20
Rep:
?
#11
Report 2 years ago
#11
(Original post by Bang Outta Order)
kyx? My boy..you alrite there mate?

lol
That was gonna be my first guess as well :rofl:
0
reply
It's****ingWOODY
  • Political Ambassador
Badges: 20
Rep:
?
#12
Report 2 years ago
#12
(Original post by Unknown8938)
I LOVE the weeknd lol
(Original post by Unknown8938)
4, I'm reasonably active
Ryanthom100?
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#13
Report 2 years ago
#13
(Original post by Amefish)
That was gonna be my first guess as well :rofl:
heh. you've got me worried about kyx the wee fella now. Ngl he was a right laugh.
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#14
Report 2 years ago
#14
(Original post by WoodyMKC)
Ryanthom100?
ah yea good one
0
reply
It's****ingWOODY
  • Political Ambassador
Badges: 20
Rep:
?
#15
Report 2 years ago
#15
(Original post by Bang Outta Order)
ah yea good one
Tbh I just looked up threads about The Weeknd and he seemed to be the only guy I saw with 4 gems that was a big fan, so I reckon I'm onto a winner here


Forgot to ask, what happened OP? You look all f***ed up mate
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#16
Report 2 years ago
#16
(Original post by WoodyMKC)
Tbh I just looked up threads about The Weeknd and he seemed to be the only guy I saw with 4 gems that was a big fan, so I reckon I'm onto a winner here


Forgot to ask, what happened OP? You look all f***ed up mate
I literally never noticed that
0
reply
Angry Bird
Badges: 17
Rep:
?
#17
Report 2 years ago
#17
gabriella
0
reply
Unknown8938
Badges: 0
Rep:
?
#18
Report Thread starter 2 years ago
#18
(Original post by WoodyMKC)
Ryanthom100?
Holy **** u guessed correct xD.
Yeah I looked bruised and **** as I just had fat injected into my cheeks, should go away in 7 days. The massive bandage is for my eye as it kept bleeding (a lot) as they cut a capillary, should be ok though. No gym for a week I guess
0
reply
It's****ingWOODY
  • Political Ambassador
Badges: 20
Rep:
?
#19
Report 2 years ago
#19
(Original post by Unknown8938)
Holy **** u guessed correct xD.
Yeah I looked bruised and **** as I just had fat injected into my cheeks, should go away in 7 days. The massive bandage is for my eye as it kept bleeding (a lot) as they cut a capillary, should be ok though. No gym for a week I guess
Ouch :eek: Curious as to what caused all this to have to be done :mmm: Don't feel obligated to answer though if you don't want to go into detail of course

Wishing you a speedy recovery pal :top:
0
reply
Unknown8938
Badges: 0
Rep:
?
#20
Report Thread starter 2 years ago
#20
(Original post by WoodyMKC)
Ouch :eek: Curious as to what caused all this to have to be done :mmm: Don't feel obligated to answer though if you don't want to go into detail of course

Wishing you a speedy recovery pal :top:
Thanks appreciate it bro
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you get study leave?

Yes- I like it (523)
59.98%
Yes- I don't like it (44)
5.05%
No- I want it (246)
28.21%
No- I don't want it (59)
6.77%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise