Turn on thread page Beta

Are muslims being bullied on this website? watch

Announcements
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by I_R_FURRY!)
    I only just joined today but I browsed the forum for a while without an account and noticed a lot of threads hating on Islam and muslims and it seems like there is a general bullying vibe on this website against muslims because of the religion.
    I hope that Muslims are not being bullied, but I do want Islam (and other religions) to be able to be openly criticised.

    If their followers interpret criticism of their religion as bullying of them, they are wrong.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by _gcx)
    better hide your sockpuppets bois
    :lol:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Meany Pie)
    What is legitimate criticism of homosexuality?

    Homosexuality is not an ideology, it is a state of being which can never be changed. I can't stop being a lesbian, I can't convert to being straight. So what criticism is there to be discussed?

    PRSOM
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Looking at the number of hateful threads it shows that people have too much time and not enough love
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Reality Check)
    Rubbish. Posts which "offend" are regularly allowed. Just search the site today in D&CA - I can guarantee you'll be offended in about 5 minutes. Rule-breaking posts are not allowed. I don't see why that's a problem for you.

    Moreover, if you have such strong opinions about certain views not being allowed on TSR, or it being such a hotbed of censorship, why haven't you contributed more to counter this apparent tendency? You've made 120 posts in 7 years of membership, or 0.04 posts a day. It's easy to stand on the sidelines and carp, but maybe more useful to get involved with sometimes difficult conversations and have your say respectfully but forcefully.
    I wasn't that active to begin with and when I joined it wasn't as bad but it's got much worse.

    I got out prison after a 3 year stint :woo:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Pancakes<3)
    I wasn't that active to begin with and when I joined it wasn't as bad but it's got much worse.

    I got out prison after a 3 year stint :woo:
    haha - I like the analogy 'getting out of prison'.

    By the way, I do think you make some very valid points. I suppose that's why I think it's shame I haven't seen more posts from you.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Reality Check)
    Rubbish. Posts which "offend" are regularly allowed. Just search the site today in D&CA - I can guarantee you'll be offended in about 5 minutes. Rule-breaking posts are not allowed. I don't see why that's a problem for you.

    Moreover, if you have such strong opinions about certain views not being allowed on TSR, or it being such a hotbed of censorship, why haven't you contributed more to counter this apparent tendency? You've made 120 posts in 7 years of membership, or 0.04 posts a day. It's easy to stand on the sidelines and carp, but maybe more useful to get involved with sometimes difficult conversations and have your say respectfully but forcefully.
    Lmao, your savage, yet mildly mannered rekkage always gets me :rofl:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Plantagenet Crown)
    Lmao, your savage, yet mildly mannered rekkage always gets me :rofl:
    I've been told it's like being mauled by a little old lady with a slice of battenberg.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    And OP's been banned..:lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Plantagenet Crown)
    And OP's been banned..:lol:
    :lol:

    Says it all really

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Plantagenet Crown)
    And OP's been banned..:lol:
    What did OP do, christ.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by _gcx)
    ISIS was formed before 9/11, but I would agree with the rest of that paragraph.
    Was it though?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by барeбуx)
    Yeah, but who they gonna listen to
    :erm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by yudothis)
    Was it though?
    Yes, google Jama'at al-Tawhid wal-Jihad.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by _gcx)
    Yes, google Jama'at al-Tawhid wal-Jihad.
    Well, that's like saying Germany is older than 1871.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by aware1)
    Legendary username
    I'm glad you're aware
    Offline

    0
    ReputationRep:
    wtf why did the person who started this thread get banned??????
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Farcical)
    wtf why did the person who started this thread get banned??????
    Probably a dupe.
    Offline

    5
    ReputationRep:
    Nobody is bullying muslims, just criticising Islam. If you see bullying, report it. At the same time, if you say controversial things, expect to be challenged. Its on you to take that challenge personally.
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Muslims need to suck it up. Apparently they are going to be led to eternal paradise on the Day of Judgement whilst the wrest of us writhe in hell, so why the **** can't they deal with their BS not being accepted in finite life?
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.