Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

male fetus can have a boner in the womb? Watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    so I heard somewhere that male fetuses can have boners in the womb... how does this happen :rofl:
    Spoiler:
    Show



    skip to 4:48
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    so I heard somewhere that male fetuses can have boners in the womb... how does this happen :rofl:
    Spoiler:
    Show




    skip to 4:48

    I had a boner before I was born. Just think about that for a moment.
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by shameful_burrito)
    I had a boner before I was born. Just think about that for a moment.
    I'm done :rofl:
    what can they get turned on by tho? the nutrients?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    I'm done :rofl:
    what can they get turned on by tho? the nutrients?
    I would watch porn in the womb :sexface:
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    I would watch porn in the womb :sexface:
    where you gonna get the wifi from tho :rofl:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I had a boner in my mums womb :sexface:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    where you gonna get the wifi from tho :rofl:
    Wait till my mum got home then I'd connect to the Internet and bust AWLL KINDZ OF NUTS... AWLL KINDZ :perv:
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    Wait till my mum got home then I'd connect to the Internet and bust AWLL KINDZ OF NUTS... AWLL KINDZ :perv:
    astaghfirullah; what if it got saved in the browser history; she'd get an abortion
    Offline

    18
    ReputationRep:
    If you are male and have a younger sister, now you know why...
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    astaghfirullah; what if it got saved in the browser history; she'd get an abortion
    Then you delete your browser history... or alternatively you could use incognito mode
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    Then you delete your browser history... or alternatively you could use incognito mode
    what you gonna use to watch porn tho? are you gonna make a phone using the nutrients?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    what you gonna use to watch porn tho? are you gonna make a phone using the nutrients?
    Yes, I will find a way to create a phone using the nutrients.
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    If you are male and have a younger sister, now you know why...
    No no no no no plz no
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    I'm done :rofl:
    what can they get turned on by tho? the nutrients?
    As you're a girl you obviously won't be aware that males can get boners without being aroused. Ever heard of morning wood?
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by qasim_96)
    Yes, I will find a way to create a phone using the nutrients.
    mashallah


    Spoiler:
    Show

    fetus Kai looks so cute omg
    Spoiler:
    Show
    shiz wait fetus Kai had boners :eek:

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    so I heard somewhere that male fetuses can have boners in the womb... how does this happen :rofl:
    Spoiler:
    Show





    skip to 4:48


    Yes male foetuses can have erections in the womb but you need to understand that erections are not always due to sexual arousal/stimulation; they can be spontaneous and don't always have any meaning behind them.

    Unrelated, but how did you change your username?
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    If you are male and have a younger sister, now you know why...
    oh my god my innocence is evaporating
    (Original post by Plantagenet Crown)
    As you're a girl you obviously won't be aware that males can get boners without being aroused. Ever heard of morning wood?
    nope... well; I learned something new today then
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    mashallah


    Spoiler:
    Show



    I don't know him but yes he did
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Desmos)
    Yes male foetuses can have erections in the womb but you need to understand that erections are not always due to sexual arousal/stimulation; they can be spontaneous and don't always have any meaning behind them.

    Unrelated, but how did you change your username?
    ohhhh I see
    and I have my ways
    (Original post by qasim_96)
    I don't know him but yes he did
    Ok lemme introduce you to him
    He is the second youngest in exo; and he is a very good sexy dancer. He is the main lead in Andante; a kdrama that will be airing starting from 24th September. If you want to know more; feel free to ask
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kai's Wife)
    ohhhh I see
    and I have my ways

    Ok lemme introduce you to him
    He is the second youngest in exo; and he is a very good sexy dancer. He is the main lead in Andante; a kdrama that will be airing starting from 24th September. If you want to know more; feel free to ask
    Nice. Thanks for the info
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: September 23, 2017
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Should Spain allow Catalonia to declare independence?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.