Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What's your biggest age gap? Watch

    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I was 15 with a 19 y/o

    21 with a 39

    23 with 54.

    And mostly go on dates with 30-40s.
    • #1
    #1

    Do you have daddy issues?
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Do you have daddy issues?
    Omg no 😄 I just like older men at the end of the day. Far more experienced and gentlemanly. I never said I haven't dated a man from my generation...
    • #1
    #1

    (Original post by Salt Queen)
    Omg no 😄 I just like older men at the end of the day. Far more experienced and gentlemanly. I never said I haven't dated a man from my generation...
    You didn’t mention any in your original post.

    What’s so attractive about a older man, divorced with children baggage or are you a gold digger?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Banged a 38 year old when I was 22, that's the oldest. Biggest age gap in terms of being younger than me was an 18 year old when I was 25, I'd never date/go out with someone that age but it was just sex.
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    You didn’t mention any in your original post.

    What’s so attractive about a older man, divorced with children baggage or are you a gold digger?
    I already told you why. Just answer the question or go away 😒

    And come out of anon.
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    And fyi the boyfriend I had who gave me the most money was the youngest I ever had since I turned 20.
    • #2
    #2

    I'm was 14 with 15 year old...

    Now I'm 15 with a 19 year old too

    I have always been into older guys. Maybe it's my height (I'm 5'8")
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    I'm 23, she's 20.
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Salt Queen)
    Omg no 😄 I just like older men at the end of the day. Far more experienced and gentlemanly. I never said I haven't dated a man from my generation...
    I wouldn't say that :lol: I used to be such a gentleman when I was younger, I'm a complete c*** now :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by It's****ingWOODY)
    Banged a 38 year old when I was 22, that's the oldest. Biggest age gap in terms of being younger than me was an 18 year old when I was 25, I'd never date/go out with someone that age but it was just sex.
    Oh. I didn't know you posted

    And ok. Wow. Lol. I can't be a hypocrite about you having sex with a girl who's 18 since men their 20s and older asked me out when I was even younger than 18.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Never been in a relationship but my biggest age gap would probably be 3 years.
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    I'm was 14 with 15 year old...

    Now I'm 15 with a 19 year old too

    I have always been into older guys. Maybe it's my height (I'm 5'8"
    I've always just noticed that older guys including as a teenager respected my opinion and thoughts and needs more. Guys my age have always been hasty and pushy with low standards. I can actually sit down and speak to an older man without him "friendzoning" me.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Salt Queen)
    Oh. I didn't know you posted

    And ok. Wow. Lol. I can't be a hypocrite about you having sex with a girl who's 18 since men their 20s and older asked me out when I was even younger than 18.
    Hi

    Yeah as I said (cause I know you love that phrase ) relationships and spending time with younger girls is all a bit weird, this one was one I pulled in a club and she told me she was 18 in the cab back to her place, I actually didn't believe her cause she looked older so I made her show me her ID :lol: She was really hot and I was really horny so I didn't even think of turning down the sex, NGL
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by It's****ingWOODY)
    I wouldn't say that :lol: I used to be such a gentleman when I was younger, I'm a complete c*** now :rofl:
    I agree with your last point :teehee:

    And I honestly do believe that older men are generally more laid back and chill because of low testosterone, seriously. So it means he's more slowed down and his general idea of fun is not what it most likely was when he was half his age. Especially these days, 20 somethings and younger are as you said c*nts. I want a middle aged man most of the time because on a Friday night he doesn't feel this desperate need to go out clubbing and "getting turnt" and stupidness he just cracks open a book or talks to me in front of the tv :daydreaming: of course I'm open to men my age who are like this but I barely can find them unless they're geeks.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Salt Queen)
    I agree with your last point :teehee:

    And I honestly do believe that older men are generally more laid back and chill because of low testosterone, seriously. So it means he's more slowed down and his general idea of fun is not what it most likely was when he was half his age. Especially these days, 20 somethings and younger are as you said c*nts. I want a middle aged man most of the time because on a Friday night he doesn't feel this desperate need to go out clubbing and "getting turnt" and stupidness he just cracks open a book or talks to me in front of the tv :daydreaming:
    Ahh, see, I've just started testosterone replacement so I'm gonna be test-fuelled for the rest of my life, most likely With that said, I'm not into clubbing anymore. I used to go every weekend and I got totally sick of it by the time I was like 24. Haven't really been in the last couple years.
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by It's****ingWOODY)
    Hi

    Yeah as I said (cause I know you love that phrase ) relationships and spending time with younger girls is all a bit weird, this one was one I pulled in a club and she told me she was 18 in the cab back to her place, I actually didn't believe her cause she looked older so I made her show me her ID :lol: She was really hot and I was really horny so I didn't even think of turning down the sex, NGL
    😂😂😂 you're so annoying!!

    Yes I understand, you got duped lol I've done my share of convincing men I was older. But it can be dangerous.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Salt Queen)
    😂😂😂 you're so annoying!!

    Yes I understand, you got duped lol I've done my share of convincing men I was older. But it can be dangerous.
    m8 don't get rude

    Oh yeah, I almost took a 15 year old home when I was 21 :rofl: Not intentionally of course and thankfully I found out before it was too late. I could have sworn she was at least 18 and I was chatting away, I was definitely in there... but I dunno, it was just the things she was talking about and the way she was talking that I slowly got the impression that she was younger than she looked. So I asked her and she said she was 18... I looked at her like I sorta knew she might be lying and she was like "I am, honest!" so I asked her to show me her ID cause I don't know many 18 year olds who are into Justin Bieber and whatever TV program she was on about... so she showed me it and it was so obviously not her in the photo :rofl: So I started laughing and asking how TF she got in with that and she fessed up. I was pissed off that she was potentially gonna sleep with me knowing she was underage, so I went up to the bouncer and said she just told me she was 15 so he should check her ID again and she got booted out :toofunny:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by It's****ingWOODY)
    m8 don't get rude

    Oh yeah, I almost took a 15 year old home when I was 21 :rofl: Not intentionally of course and thankfully I found out before it was too late. I could have sworn she was at least 18 and I was chatting away, I was definitely in there... but I dunno, it was just the things she was talking about and the way she was talking that I slowly got the impression that she was younger than she looked. So I asked her and she said she was 18... I looked at her like I sorta knew she might be lying and she was like "I am, honest!" so I asked her to show me her ID cause I don't know many 18 year olds who are into Justin Bieber and whatever TV program she was on about... so she showed me it and it was so obviously not her in the photo :rofl: So I started laughing and asking how TF she got in with that and she fessed up. I was pissed off that she was potentially gonna sleep with me knowing she was underage, so I went up to the bouncer and said she just told me she was 15 so he should check her ID again and she got booted out :toofunny:
    You're trying to give me a heart attack I just know it 😑
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by It's****ingWOODY)
    Ahh, see, I've just started testosterone replacement so I'm gonna be test-fuelled for the rest of my life, most likely With that said, I'm not into clubbing anymore. I used to go every weekend and I got totally sick of it by the time I was like 24. Haven't really been in the last couple years.
    What's testosterone replacement..
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: October 15, 2017
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.