guys wot do u prefere with girls Watch

This discussion is closed.
alio
Badges: 0
Rep:
?
#1
Report Thread starter 14 years ago
#1
hi it'l sound really stupid but im wondering what body tone to guys tend to like on girls. i mean girls tend to like thin but muscly guys with the abdominal muscles showing and biceps etc but what do guys like on girls
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#2
Report 14 years ago
#2

My girlfriend has the perfect body actually, ALEX - so less of the smart comments! what more could you ask for with a nice petite girly who fits nicely into your arms
0
Cellardore
Badges: 0
Rep:
?
#3
Report 14 years ago
#3
(Original post by Danyul)
A body like this is nice!

Failing this, a nice defined stomach, or simply two defining lines running down the stomach
yeah alright, good-luck
0
Onearmedbandit
Badges: 15
Rep:
?
#4
Report 14 years ago
#4
(Original post by Danyul)
A body like this is nice!

Failing this, a nice defined stomach, or simply two defining lines running down the stomach
I know we're talking about bodies here, but her face is pretty ugly to be honest.
0
technik
Badges: 11
Rep:
?
#5
Report 14 years ago
#5
lol @ danyul the perv

i personally like pale skin myself. dunno why, just always have.
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#6
Report 14 years ago
#6
hahah yea, gotta agree she has got a damn ugly face, it's nothing special

the picture might be misleading.. i just like a stomach like that. I like pale skin, similar to my own!!

No big muscles, please!

my girlfriend has a lovely body; it does my head in because she doesn't realise that it is nice, although.. i think she actually does and just likes the fact that i like it!
0
who_me
Badges: 3
Rep:
?
#7
Report 14 years ago
#7
In my experience, every guy is different....some guys like ultra skinny and toned girls, whereas other guys like curvy girls with a bit of meat on them. I guess the majority of guys go for something in between that.
0
SciFi25
Badges: 1
Rep:
?
#8
Report 14 years ago
#8
I dunno really. I tend not to go by the body. Though of course being huge is not a turn on. Neither is being too skinny. Defining too skinny in my opinion would be that pic of heidi klum. Something other than breasts to hold onto is a necessity!

I prefer to get to know the girl at least a bit before deciding if i like her or not. Flame me if you want but I am being truthful.
0
Cellardore
Badges: 0
Rep:
?
#9
Report 14 years ago
#9
(Original post by SciFi25)
I dunno really. I tend not to go by the body. Though of course being huge is not a turn on.
and what in your opinion is big? anything above a size 10:rolleyes: lol
0
chats
Badges: 2
Rep:
?
#10
Report 14 years ago
#10
as long as she cant beat me up, i'm happy
0
lotus_lee
Badges: 0
Rep:
?
#11
Report 14 years ago
#11
Erm...if she ain't fat (almost obese) or she ain't painfully skinny like a stick with super-anorexia, then that's fine. So basically, as long as they are fit, active and healthy, I'm fine.
0
zymosan2004
Badges: 0
Rep:
?
#12
Report 14 years ago
#12
(Original post by lotus_lee)
Erm...if she ain't fat (almost obese) or she ain't painfully skinny like a stick with super-anorexia, then that's fine. So basically, as long as they are fit, active and healthy, I'm fine.
ditto, most important their body parts should be proportional. ex. No 36dd on a 5 foot tall girl
0
AngelofnoColour
Badges: 2
Rep:
?
#13
Report 14 years ago
#13
(Original post by chats)
as long as she cant beat me up, i'm happy
LOL, a size 10 girl can beat up guys you know. I would put you between my breasts and punch you or strangle you.

You dont have to be obese to beat a man up.
0
KuinKra
Badges: 1
Rep:
?
#14
Report 14 years ago
#14
I like the girls with curves. Not fat, mind you... I just hate the 'stick-insect' look. Ugh.
0
cobra
Badges: 2
Rep:
?
#15
Report 14 years ago
#15
I like petite girls, or ones that are taller than me, for some reason i dont like them the same size, or not when considering objectivly, i wouldnt turn a girl away cos she was the wrong height or shape if we liked each other
0
]{ingnik
Badges: 1
Rep:
?
#16
Report 14 years ago
#16
(Original post by alio)
hi it'l sound really stupid but im wondering what body tone to guys tend to like on girls. i mean girls tend to like thin but muscly guys with the abdominal muscles showing and biceps etc but what do guys like on girls
curvature is a necessity. big breasts aren't. neither is a perfect bum. toned girls are fine but muscular girls are a turn off.
0
chats
Badges: 2
Rep:
?
#17
Report 14 years ago
#17
(Original post by BlueAngel)
LOL, a size 10 girl can beat up guys you know. I would put you between my breasts and punch you or strangle you.

You dont have to be obese to beat a man up.
i didnt mean that, i meant i dont want her to have bigger muscles than me!

LOL imagine getting strangled by a pair of breasts :cool:
0
Jenna999
Badges: 1
Rep:
?
#18
Report 14 years ago
#18
What matters most to you on a girl?

Breasts?
Face?
Nice bum?
Flat stomach?

in order 1 to 4?
0
lotus_lee
Badges: 0
Rep:
?
#19
Report 14 years ago
#19
(Original post by chats)
LOL imagine getting strangled by a pair of breasts :cool:
Lol:
Attached files
0
chats
Badges: 2
Rep:
?
#20
Report 14 years ago
#20
(Original post by lotus_lee)
Lol:
hahaha, that looks like a manwoman
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Were you ever put in isolation at school?

The results of this poll are hidden until the poll closes.

Watched Threads

View All