Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    update: spread is now in alphabetical order by course!
    Online

    21
    ReputationRep:
    whats the purpose of this?
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by SuperHuman98)
    whats the purpose of this?
    Just so you can find out who else is applying for the same course/analyse the competition Maybe you could make some friends! Could also be potentially useful for future applicants?
    Online

    20
    ReputationRep:
    Manjeet pls say you're taking the pi**
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by surina16)
    Manjeet pls say you're taking the pi**
    What about Samjeet xD
    Online

    21
    ReputationRep:
    My lack of A*s in GCSE compared to everyone else -.-............. "appear weak when you are strong" Sun Tzu would be proud :cool:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by SuperHuman98)
    What about Samjeet xD
    :rofl2:
    oml I wanna give you rep for this one but tsr won't let me as I just did for your recent post
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by SuperHuman98)
    My lack of A*s in GCSE compared to everyone else -.-............. "appear weak when you are strong" Sun Tzu would be proud :cool:
    don't worry, at least History doesn't use a brutal shortlisting formula based on your GCSEs and admissions test only
    Spoiler:
    Show

    @ medicine :argh:
    Online

    21
    ReputationRep:
    me trying to figure out which Colleges are most popular this year :holmes:

    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by SuperHuman98)
    What about Samjeet xD
    ah, they must be brothers
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Me before I open the doc vs me after I open the doc

    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by surina16)
    Manjeet pls say you're taking the pi**
    (Original post by SuperHuman98)
    What about Samjeet xD
    they both have better a-levels than i have gcses i hope they arent fkn real

    (Original post by surina16)
    don't worry, at least History doesn't use a brutal shortlisting formula based on your GCSEs and admissions test only
    Spoiler:
    Show


    @ medicine :argh:

    maths do this too ++ my gcses r not gud time to fkn kms
    Offline

    8
    ReputationRep:
    Yeah there's definitely some people taking the p*** on this hahaha
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by surina16)
    Manjeet pls say you're taking the pi**
    My exact thoughts haha
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by amygracebroad)
    Yeah there's definitely some people taking the p*** on this hahaha
    legit hahha there were so many last night
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    75 entries !! :banana:
    Offline

    6
    ReputationRep:
    Hey there can anyone advise me.
    I have applied to Christ Church for UG in English. If I be called for interview I wanna attend it in person rather than on skype. Problem is this that I am under 18, so the requirements say that there must be someone in UK who can take care of me and his/her details(applicable, as my parents are not accompanying me).
    Can I be allowed only on account of the arrangements here in Oxford by college and my financial statement? I am in stress.
    • Section Leader
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by ankur deswal)
    Hey there can anyone advise me.
    I have applied to Christ Church for UG in English. If I be called for interview I wanna attend it in person rather than on skype. Problem is this that I am under 18, so the requirements say that there must be someone in UK who can take care of me and his/her details(applicable, as my parents are not accompanying me).
    Can I be allowed only on account of the arrangements here in Oxford by college and my financial statement? I am in stress.
    Who's requirements?
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Doonesbury)
    Who's requirements?
    I'm guessing UKVI regulations, as they are probably international and need a visa.

    Posted from TSR Mobile
    • Section Leader
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by DreamlinerFinder)
    I'm guessing UKVI regulations, as they are probably international and need a visa.

    Posted from TSR Mobile
    Yup - and if so they are fine:
    https://www.gov.uk/standard-visitor-...youre-under-18
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.