feel really embarrassed after an accident with my bf Watch

Kimberly J
Badges: 2
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 year ago
#1
things are really awkward between me and my bf after we was driving along earlier back from mums to his flat and on the way i felt the sudden urge to fart but the trouble was when I broke wind I had direohea it was awful and messed up the passnger seat no idea what it was as it came without much of a warning but since i have had stomach pains but my bf is being really funny with me and not really talking I feel shame as it is what can I do?
0
quote
reply
Blue nose sotv
Badges: 2
Rep:
?
#2
Report 1 year ago
#2
haha this is funny sh*t
0
quote
reply
marniedavies03
Badges: 12
Rep:
?
#3
Report 1 year ago
#3
L M A O
0
quote
reply
Sana_Blondel
Badges: 8
Rep:
?
#4
Report 1 year ago
#4
LOL Thats kinda funny
If I were you I wouldn't worry about it. If he truly cares for you he will let it pass. Just take it lightly, this kind of thing happens to everyone
0
quote
reply
username2406123
Badges: 16
Rep:
?
#5
Report 1 year ago
#5
Omg girl you need to work on your diet 😷
0
quote
reply
hannxm
  • Community Assistant
Badges: 19
Rep:
?
#6
Report 1 year ago
#6
He's just pissed that you've **** on his seat is all. He should get over it eventually, but he shouldn't be making you feel so bad for it. It was an accident.

(Original post by Kimberly J)
things are really awkward between me and my bf after we was driving along earlier back from mums to his flat and on the way i felt the sudden urge to fart but the trouble was when I broke wind I had direohea it was awful and messed up the passnger seat no idea what it was as it came without much of a warning but since i have had stomach pains but my bf is being really funny with me and not really talking I feel shame as it is what can I do?
0
quote
reply
username2406123
Badges: 16
Rep:
?
#7
Report 1 year ago
#7
(Original post by Sana_Blondel)
LOL Thats kinda funny
If I were you I wouldn't worry about it. If he truly cares for you he will let it pass. Just take it lightly, this kind of thing happens to everyone
Let it PASS

Good one 😂
0
quote
reply
Sana_Blondel
Badges: 8
Rep:
?
#8
Report 1 year ago
#8
(Original post by salt queen)
let it pass

good one 😂
thats brilliant i didnt even notice when i wrote it
0
quote
reply
captain banter
Badges: 2
Rep:
?
#9
Report 1 year ago
#9
omg nearly wet myself laughing at this
0
quote
reply
username2406123
Badges: 16
Rep:
?
#10
Report 1 year ago
#10
(Original post by Sana_Blondel)
thats brilliant i didnt even notice when i wrote it
😛 lol
0
quote
reply
_Reminder
Badges: 0
Rep:
?
#11
Report 1 year ago
#11
0
quote
reply
Dhanny
Badges: 17
Rep:
?
#12
Report 1 year ago
#12
Just go with the flow and relax
0
quote
reply
up the arse?
Badges: 5
Rep:
?
#13
Report 1 year ago
#13
Did the poop come put slippery smooth or were there bits in it?
0
quote
reply
Tom Kav
Badges: 4
Rep:
?
#14
Report 1 year ago
#14
(Original post by up the arse?)
Did the poop come put slippery smooth or were there bits in it?
Ugh haha
0
quote
reply
X

Reply to thread

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you like exams?

Yes (205)
18.69%
No (665)
60.62%
Not really bothered about them (227)
20.69%

Watched Threads

View All