Turn on thread page Beta
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Question 7:
    Spoiler:
    Show
    Podgorica is the capital of which country?


    Should be hitting the harder ones now.:cool:

    Spoiler:
    Show


    (Original post by markovchain17)
    Sierra leone

    Posted from TSR Mobile
    (Original post by ThatsAGoodOne349)
    jamaocaa

    edit: I meant Jamaica
    now I think it's Sierra Leone :/
    (Original post by Wilfred Little)
    Sierra Leone
    (Original post by Notnek)
    Sierra Leone
    (Original post by CatusStarbright)
    Sierra Leone?
    (Original post by LibertySea)
    Sierra Leone
    (Original post by BuzzyB73)
    Usa? 😂😂😂😂
    (Original post by Michiyo)
    AMERICA, THE LAND OF THE FREE! :woo: That is why it is named Freetown :yep:
    (Original post by the bear)
    Sierra Leone
    (Original post by HakunaMatata.)
    Don't know this one! ..
    (Original post by IKEAPanda37)
    Benin :yep:
    (Original post by laurawatt)
    Sierra Leone
    (Original post by Ishan_2000)
    Sierra leone
    (Original post by starfab)
    Idk
    (Original post by AdeptDz)
    Sierra Leone
    (Original post by Wilfred Little)
    I like how guys are putting the answer with a question mark on the end like this:

    Sierra Leone?

    As if they didn't Google the city
    (Original post by mrwb9876)
    Sierra leone?
    (Original post by Lemur14)
    Sierra Leone
    (Original post by greengiraffe)
    Sierra leone
    (Original post by Lemur14)
    That was my GCSE history unit :lol: Or more precisely...USA: Land of the free?
    (Original post by y.u.mad.bro?)
    Looks like capetown but not sourth africa so no idea lol.
    (Original post by sammychu00)
    Sierra Leone
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Mintenegro

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Montenegro
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I'm going to call it a night here. Maybe next week will be better for me... 🤔
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    • Community Assistant
    • Study Helper
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Study Helper
    montenegro
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Montenegro
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    • Political Ambassador
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Serbia. Idk.
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Montenegro
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Montenegro
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Montenegro
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Full Montenegro
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Montenegro
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Montenegro
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Somewhere in South America?? I'm not doing great..
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    The harder ones? The harder ones are only coming up now?! I found all but two of them hard :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Montenegro :yep: :yep: :yep:

    AKA the home country of the amazing Slavko :party:
    who was so underrated in Eurovision
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Can the questions be unspoilered?
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    No idea
    (Original post by 04MR17)
    Question 7:
    Spoiler:
    Show

    Podgorica is the capital of which country?


    Should be hitting the harder ones now.:cool:

    Spoiler:
    Show














































    Offline

    18
    ReputationRep:
    Montenegro
    Offline

    21
    ReputationRep:
    I still dont know.
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.