The Ultimate Chat Thread!

Watch
HateOCR
Badges: 22
Rep:
?
#81
Report 2 years ago
#81
Hello
0
reply
Labrador99
Badges: 21
Rep:
?
#82
Report 2 years ago
#82
(Original post by CheeseIsVeg)
and laurawatt and Labrador99 and why not cute lil Cavsicle too :giggle:
:hugs: I think I should probably pass on this one though- don't need any extra 'reasons' to procrastinate
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#83
Report Thread starter 2 years ago
#83
(Original post by toonervoustotalk)
this :yep:
(Original post by CoolCavy)
:yucky:


strawberry > honey and lemon > blackcurrant
u strange wrong persons
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#84
Report Thread starter 2 years ago
#84
(Original post by Labrador99)
:hugs: I think I should probably pass on this one though- don't need any extra 'reasons' to procrastinate
uh yes you do :proud:
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#85
Report Thread starter 2 years ago
#85
(Original post by HateOCR)
Hello
:hi: How are you doing?
I hate OCR too :five:
(Original post by Lilsthebest)
Heyyy everyone! Looking forward to meeting new people on TSR xx
:hello: Me too!!! Hope you are having a great evening!
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#86
Report Thread starter 2 years ago
#86
(Original post by alrarity09)
I have never come across such a legendary introduction, fantastic!!
Why thank you :girl: Hope you have a wonderful evening!
(Original post by 04MR17)
Shut. The. French. Windows.:pierre:

How's the train?:curious:
:train:


:wavey: What up? I'm MR. Nice to meet you.:hat2:

And no that's not Morgan Freeman.
:lolwut:
:hand:
xD
was just a rhyme Doris, I probably smell worse than u
and I have no issue with peas :proud:

(Original post by Airmed)
Image
We needed this gif Airmed
Now we have it
just
words do not do it justice :cry2: :adore:
hope you are doing alright btw :hugs:
(Original post by CoolCavy)
a high tech one like this? :mmm:

Image
when cav tries to be funny: omg cav so cute omg
when I try to be funny: can I grate your face off pls
0
reply
toonervoustotalk
Badges: 20
Rep:
?
#87
Report 2 years ago
#87
(Original post by CheeseIsVeg)
u strange wrong persons

blackcurrant is only good in ribena
0
reply
CoolCavy
Badges: 20
Rep:
?
#88
Report 2 years ago
#88
(Original post by CheeseIsVeg)
when cav tries to be funny: omg cav so cute omg
when I try to be funny: can I grate your face off pls
Image
1
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#89
Report Thread starter 2 years ago
#89
no
blackcurrant is good in squash
ribena = falsified blackcurrant = too much sugar = vomit inducing = :puke:
(Original post by toonervoustotalk)

blackcurrant is only good in ribena
0
reply
username3025040
Badges: 15
Rep:
?
#90
Report 2 years ago
#90
dogs
0
reply
toonervoustotalk
Badges: 20
Rep:
?
#91
Report 2 years ago
#91
(Original post by CheeseIsVeg)
no
blackcurrant is good in squash
ribena = falsified blackcurrant = too much sugar = vomit inducing = :puke:
no!!!
you are borderline being unfriended
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#92
Report Thread starter 2 years ago
#92
(Original post by CoolCavy)
Image
goddamnit Cav :shakecane:
(Original post by orderofthelotus)
dogs
:emog:
1
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#93
Report Thread starter 2 years ago
#93
(Original post by toonervoustotalk)
no!!!
you are borderline being unfriended
:grumble:
good riddance :hand:

Spoiler:
Show

jk
Spoiler:
Show
pls borderline friend, spare me :puppyeyes:

0
reply
toonervoustotalk
Badges: 20
Rep:
?
#94
Report 2 years ago
#94
(Original post by CheeseIsVeg)
:grumble:
good riddance :hand:

Spoiler:
Show



haha
we can settle on our differences
hey friend :lol:
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#95
Report Thread starter 2 years ago
#95
(Original post by toonervoustotalk)
haha
we can settle on our differences
hey friend :lol:
phew
0
reply
04MR17
Badges: 22
Rep:
?
#96
Report 2 years ago
#96
(Original post by CheeseIsVeg)
and I have no issue with peas :proud:
:yay:
0
reply
04MR17
Badges: 22
Rep:
?
#97
Report 2 years ago
#97
(Original post by orderofthelotus)
dogs
Moving words:yep:
0
reply
HateOCR
Badges: 22
Rep:
?
#98
Report 2 years ago
#98
(Original post by CheeseIsVeg)
:hello: Me too!!! Hope you are having a great evening!
How are you
Nice already 1 thing in common
0
reply
04MR17
Badges: 22
Rep:
?
#99
Report 2 years ago
#99
(Original post by toonervoustotalk)

blackcurrant is only good in ribena
:shock: :naughty:

(Original post by CoolCavy)
Image
:congrats:
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#100
Report Thread starter 2 years ago
#100
(Original post by 04MR17)
:yay:
mushy peas though :teeth:

and are you really more of a dog person than cat?
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

If you do not get the A-level grades you want this summer, what is your likely next step?

Take autumn exams (206)
47.14%
Take exams next summer (63)
14.42%
Change uni choice through clearing (98)
22.43%
Apply to uni next year instead (44)
10.07%
I'm not applying to university (26)
5.95%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise