Turn on thread page Beta

Finally found a girl watch

    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Fasih123)
    I don't wanna date someone from here because most of the hot girls are already committed and their bfs resort to even killing and the second reason is that they are very egoistical and will block you e en if you send them request
    I know I would block anyone who asks me to be their boyfriend on the first day they add me on Facebook.
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    There's a reason why apps like Tinder don't work in Pakistan because girls here are too egoistical and I don't wanna risk my life over a girl
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    • Political Ambassador
    Online

    22
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by goggleyed)
    A nice waistcoat maybe?
    Dem molvi waistcoasts are actual banging
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Fasih123)
    I don't wanna date someone from here because most of the hot girls are already committed and their bfs resort to even killing and the second reason is that they are very egoistical and will block you e en if you send them request
    I’m hot but I ain’t committed because I’m too lazy to get off my a** to find someone. Only half serious on that, I just don’t know anyone lol. I’m so egotistical aren’t I hahaha 🙄
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I’d like to date but I can’t find anyone. I’m so bloody lonely 😐
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Fasih123)
    Even with a large wallet, That guy is really ugly. That girl is hot and deserve better, someone like me
    what if she finds him better looking than you and it doesnt all matter on looks maybe she likes his personality and clearly shes happy with someone and TAKEN so she not gonna just leave her bf for you whenu dont know each other. go look for other single gals.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    You're kinda of a creep using the word 'pursue'. Makes you sound like a predator.
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    • Community Assistant
    Online

    21
    ReputationRep:
    Community Assistant
    go get a dog.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by entertainmyfaith)
    go get a dog.



    I was going to type isn't that illegal?, ..but you probably didn't mean it in that way did you
    • Community Assistant
    Online

    21
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by ANM775)
    I was going to type isn't that illegal?, ..but you probably didn't mean it in that way did you
    nope, i didn't mean it in that way. walking a dog would probably make him forget about his ego temporarily.
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by getmeoffmyphone)
    TheAlchemistress
    Remind me who gave Fasih123 a computer and internet again?
    I don't know it wasn't me.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by TheAlchemistress)
    I don't know it wasn't me.
    XD I would hope not
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    Offline

    7
    ReputationRep:
    (Original post by getmeoffmyphone)
    I’d like to date but I can’t find anyone. I’m so bloody lonely 😐
    Oh same lol😤
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by The Night King)
    Attachment 726704
    Prsom
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Why did everyone hate on this guy, just accept him for the laughs!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by getmeoffmyphone)
    I’d like to date but I can’t find anyone. I’m so bloody lonely 😐
    Scratch that, I’m good jsk800
    Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Fasih123)
    accepted my request on Messenger. the problem don't have much to talk about with her. she's from another country. already taken
    Fasih, my mannnn. You're in thereeee send her dic and bals
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by getmeoffmyphone)
    I’m hot but I ain’t committed because I’m too lazy to get off my a** to find someone. Only half serious on that, I just don’t know anyone lol. I’m so egotistical aren’t I hahaha 🙄
    Stop being lazy wamen
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by getmeoffmyphone)
    thealchemistress
    remind me who gave fasih123 a computer and internet again?
    the 0.7% given to foreign aid
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    He's been banned from pretty much every major forum on the internet so he had to resort to a forum for mothers :rofl:

    Saw him ranting on a dogs forum recently too
    http://www.thesleepingdogs.net/viewt...5536&start=390
    Sam..
    It's been a while since I've heard from him xD
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: February 23, 2018
The home of Results and Clearing

2,656

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
Do you want your parents to be with you when you collect your A-level results?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.