Turn on thread page Beta

How do i tell her? watch

Announcements
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    Hi all,

    So, there’s a girl in one of my classes, i really like her... but idk what to do, tell her not tell her... how to to tell her?

    We have spoken maybe 1 or 2 times every week... regularly but only while in class... or even if its outside then it’s about subject related things...

    Outside, she’s one of those girls that hang out with 2/3 other girls, never alone so how do I even approach her?

    Lately, she is always on my mind... idk what to do... we have A2 exams in 3/4 months... so at the same time I don’t want to be the cause of distraction for either one of us... so shall I wait till after exams... ? Shall I try to become friends with her first?(How? Given she hangs in a girls only group?)

    Or one day just admit how I feel about her from outta nowhere and see where it goes...

    I am so confused guys... advise me...

    Cheers
    • Very Important Poster
    Online

    19
    Very Important Poster
    (Original post by Anonymous)
    Hi all,

    So, there’s a girl in one of my classes, i really like her... but idk what to do, tell her not tell her... how to to tell her?

    We have spoken maybe 1 or 2 times every week... regularly but only while in class... or even if its outside then it’s about subject related things...

    Outside, she’s one of those girls that hang out with 2/3 other girls, never alone so how do I even approach her?

    Lately, she is always on my mind... idk what to do... we have A2 exams in 3/4 months... so at the same time I don’t want to be the cause of distraction for either one of us... so shall I wait till after exams... ? Shall I try to become friends with her first?(How? Given she hangs in a girls only group?)

    Or one day just admit how I feel about her from outta nowhere and see where it goes...

    I am so confused guys... advise me...

    Cheers
    Do you have social media? Just be friends for now, become an ok friend so its less awkward and then ask her out after all the exams. You shouldnt sacrifice either yours or her exams.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Man up and just approach her, ask for a chat. If her friends get defensive, tell her you'll be 5 minutes. If they can't respect that, they can do one.
    Find out if she likes doing hobbies or is part of a sports club. Ask her the questions that are not too forward, but are calming and friendly.
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by 999tigger)
    Do you have social media? Just be friends for now, become an ok friend so its less awkward and then ask her out after all the exams. You shouldnt sacrifice either yours or her exams.
    No I am on no social media, no sc, no IG, not even WhatsApp, but I think I’m gonna build a little friendship bond and wait asking her out till after my exams... tbh exams come first... thanks
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by Adz2042)
    Man up and just approach her, ask for a chat. If her friends get defensive, tell her you'll be 5 minutes. If they can't respect that, they can do one.
    Find out if she likes doing hobbies or is part of a sports club. Ask her the questions that are not too forward, but are calming and friendly.
    If her friends get defensive... they gonna make me super nervous and shook man... they can “do one” lol... and i will find out and more about her... she is really nice the times I have spoken to her, keeps the convo going... i like that ... cheers mate
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: March 5, 2018
Poll
Cats or dogs?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.