Turn on thread page Beta

been a looong time AMA watch

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    howve you beeen x
    n thank youuu
    I've been alright thanks! A lot less worried about 1/2 my exams but still worried about the other 1/2
    No problem! How many exams do yuo have?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)

    wasalaam sis:hugs:

    i do remember youu how are youu
    <3
    Alhamdulillah I’m good
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by starfab)
    ya sure?
    So what you been doing doing whilst away?
    yeaaaa
    just been busy with college:lol: wbuuuu
    (Original post by 04MR17)
    Not my description sadly.:emo:

    Your AS grades will have to go onto your UCAS application if you're sitting them. It's your teachers that decided what your A Level predicted grade will be though.

    Spoiler:
    Show

    Night King = shameful_burrito
    how did i know that:rolleyes: lool jkss

    oh that makes sense!

    Spoiler:
    Show

    omggg really ahaha whys everyone changed their name man
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    I've been alright thanks! A lot less worried about 1/2 my exams but still worried about the other 1/2
    No problem! How many exams do yuo have?
    what subjects do you do again?
    and i think 2 for each subject idk yet lol
    (Original post by h333)
    <3
    Alhamdulillah I’m good
    hows everythinggg
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    what subjects do you do again?
    and i think 2 for each subject idk yet lol


    hows everythinggg
    Hectic tbh but Alhamdulillah x
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by h333)
    Hectic tbh but Alhamdulillah x
    aww same here :lol: x
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    what subjects do you do again?
    and i think 2 for each subject idk yet lol
    Maths, F. maths, phys and chem, 3 exams for each
    Cool, what subjects are you doing?
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Maths, F. maths, phys and chem, 3 exams for each
    Cool, what subjects are you doing?
    omg 4 subjects:shock: howww do you cope
    bio chem maths what exam board dyu do for maths and chem haha
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    omg 4 subjects:shock: howww do you cope
    bio chem maths what exam board dyu do for maths and chem haha
    The secret is...
    Spoiler:
    Show
    I don't :rofl:


    Oooh wow, bio has too many words :lol: I'm OCR for chem and Edexcel for math, you?
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    The secret is...
    Spoiler:
    Show

    I don't :rofl:


    Oooh wow, bio has too many words :lol: I'm OCR for chem and Edexcel for math, you?
    why 4 then?:hmmm:
    loool and omg exactly the same!!!:shock:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    why 4 then?:hmmm:
    loool and omg exactly the same!!!:shock:
    Because my school didn't let me drop any :rofl:
    :zomg: our maths is still different though :lol:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Because my school didn't let me drop any :rofl:
    :zomg: our maths is still different though :lol:
    omggg thats well tight:/
    oh yeah cos im new spec:rolleyes: cbaa
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    omggg thats well tight:/
    oh yeah cos im new spec:rolleyes: cbaa
    Ikr! I was not pleased
    Yeah... bet you're having fun with that
    Offline

    18
    ReputationRep:
    how's ur day been lovely?
    I remember u lool u probs don't remember me tho ahaha
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ikr! I was not pleased
    Yeah... bet you're having fun with that
    no fun haha and loads of work to do these holidays omggg
    (Original post by ahlaladolly)
    how's ur day been lovely?
    I remember u lool u probs don't remember me tho ahaha
    heyy my day was good thx wb urs?
    lool na sorry who are you?:erm:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    no fun haha and loads of work to do these holidays omggg
    Aww what do you want to do after college again? I'm sure you had a subject in mind but maybe I'm making it up :lol:
    Good luck, you'll get through it! :yep:
 
 
 
Poll
Who is most responsible for your success at university
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.