The Student Room Group

any one good in spanish?

please i need help in spanish studies as well as software planning,

Scroll to see replies

Hey! I'm from Spain. I'm happy to help. What exactly do you need help with?
Original post by Pabodha Marambe
please i need help in spanish studies as well as software planning,


Obviously one is there i guide u.
And also software prigrammin
Original post by Pabodha Marambe
Dijiste que te traicioné en las redes sociales? ¿no es así? y tu jugaste conmigo


¿Con quién estás hablando? D:
Original post by Pabodha Marambe
Dijiste que te traicioné en las redes sociales? ¿no es así? y tu jugaste conmigo


Nunca te dejé. Encontré a todas las personas que son testigos de nuestro problema. Lo siento ... es mi culpa. Perdóname. comenzaremos de nuevo. si no soy un cadáver andante.
Original post by Hashen Roshika
Nunca te dejé. Encontré a todas las personas que son testigos de nuestro problema. Lo siento ... es mi culpa. Perdóname. comenzaremos de nuevo. si no soy un cadáver andante.


Nunca te dejé. Encontré a todas las personas que son testigos de nuestro problema. Lo siento ... es mi culpa. Perdóname. comenzaremos de nuevo. si no soy un cadáver andante.
Original post by Whereatethey
¿Con quién estás hablando? D:


Pubuduni Pabodha marambe
Havii
Pabiehash
Original post by Hashen Roshika
Pubuduni Pabodha marambe
Havii
Pabiehash


K??? NO entendí
pabodha
u forget about me
oh dnt
oh sorry ... whereatethey um talking to ma soul mate
Original post by Hashen Roshika
Nunca te dejé. Encontré a todas las personas que son testigos de nuestro problema. Lo siento ... es mi culpa. Perdóname. comenzaremos de nuevo. si no soy un cadáver andante.

todos mis planes fallaron pero finalmente estás allí ni. eso es todo para
Original post by Hashen Roshika
Nunca te dejé. Encontré a todas las personas que son testigos de nuestro problema. Lo siento ... es mi culpa. Perdóname. comenzaremos de nuevo. si no soy un cadáver andante.

Pabodha, estoy a la semana. si me fui significa que no hablaré contigo ni tampoco te necesito. Estaba buscando la forma de hablar contigo como sea. ahora encontré una manera. así que vamos, comencemos de nuevo
¿Entonces necesitas ayuda con tu lenguaje hablado?
no escuches a la perra de yogamala ... ella te está mintiendo, nena ... por qué no me respondes ...
Original post by Bella Girl
please i need help in spanish studies as well as software planning,


Pabodha comon chat with me dnt leave me like this i will die..
Original post by Bella Girl
hi anyone !!!!!!!!!!
i have plans over software making for businesses, marketing and strategic decision making and i really need assistance currently i hold only a diploma in junior computer programming and thats just not enough for my plan .please anyone please pleasse help. i am only good at writing spanish but not talking Me encanta la programación de computadoras, pero es una pena poder aprender.
Saludos cordiales
Pabodha Marambe


Um there neh dont worry
Original post by Bella Girl
please i need help in spanish studies as well as software planning,


Original post by Bella Girl
hi anyone !!!!!!!!!!
i have plans over software making for businesses, marketing and strategic decision making and i really need assistance currently i hold only a diploma in junior computer programming and thats just not enough for my plan .please anyone please pleasse help. i am only good at writing spanish but not talking Me encanta la programación de computadoras, pero es una pena poder aprender.
Saludos cordiales
Pabodha Marambe


U won't leave me like this.... u r my hood girl....i love u so much baby
yep

Original post by Bella Girl
Spanish ole
come back read it
hm
Original post by Hashen Roshika
U won't leave me like this.... u r my hood girl....i love u so much baby

Quick Reply

Latest