Turn on thread page Beta
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Dk, must be blind or somthing, but i just remembered I can't diss you anymore cos we are friends innih
    yhhh blessed, now i have you and your photoshopped abs on my side
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    yhhh blessed, now i have you and your photoshopped abs on my side
    Chillinnn, nahhhh they aint photoshopped bruh
    They rock hard as always... comeonnn
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Chillinnn, nahhhh they aint photoshopped bruh
    They rock hard as always... comeonnn
    wanna show me
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    wanna show me
    Lmao... nah fam who are you? Relax innih

    Plus my phone got broken in some fight on sunday... so i aint even got anything till tomorrow or later
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Lmao... nah fam who are you? Relax innih

    Plus my phone got broken in some fight on sunday... so i aint even got anything till tomorrow or later
    peakkkk, at least tell me you won
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    peakkkk, at least tell me you won
    Man said won... you can't win beef

    Well, it was some guy who pulled up with 4 of his boys against me and half my flipping school, legit everyone backed it
    They didn't even fight there, all that happened is that the guy smashed my phone down and then i put him in a headlock and floored him.
    Then one of his boys broke the fight and they acc legged it. It wasn't even a fight they were jus some pussios
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Man said won... you can't win beef

    Well, it was some guy who pulled up with 4 of his boys against me and half my flipping school, legit everyone backed it
    They didn't even fight there, all that happened is that the guy smashed my phone down and then i put him in a headlock and floored him.
    Then one of his boys broke the fight and they acc legged it. It wasn't even a fight they were jus some pussios
    you can win beef
    nd damnnnn, why were you beefing?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    you can win beef
    nd damnnnn, why were you beefing?
    Apparently I made the guy and his girl split up
    Cos basically I was chatting to his girl on snap, and she asked me if they should break up and I said yeah
    AND then some random d*** said that she gave uck to me whilst she was going out with her and now the guy doesn't believe me or her

    It's some dumb ass story istg
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Apparently I made the guy and his girl split up
    Cos basically I was chatting to his girl on snap, and she asked me if they should break up and I said yeah
    AND then some random d*** said that she gave uck to me whilst she was going out with her and now the guy doesn't believe me or her

    It's some dumb ass story istg
    thas jokes ngl
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    thas jokes ngl
    I wish she acc gave uck to me tho
    but oh well, he isn't gonna do anything so i need to find out who made that s***ty rumour
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    I wish she acc gave uck to me tho
    but oh well, he isn't gonna do anything so i need to find out who made that s***ty rumour
    smhhh, focus on your gcses! in 20 years time youre not gonna remember alisha or whoever giving you uck
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    smhhh, focus on your gcses! in 20 years time youre not gonna remember alisha or whoever giving you uck
    Yeah yeah, whatever gcse's are easy so its calm

    Plus, how do you know that she couldn't have been my girl in 20 years time?
    Anyways, i don't need to remember it in 20 years, i just wanted it for now

    Btw, how old are you?
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Yeah yeah, whatever gcse's are easy so its calm

    Plus, how do you know that she couldn't have been my girl in 20 years time?
    Anyways, i don't need to remember it in 20 years, i just wanted it for now

    Btw, how old are you?
    16, you?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    16, you?
    :cry2: I'm still 15 but yhhh, im mature so ignore that innih
    Age is just a number, the true thing you gotta identify me by is the inches
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    :cry2: I'm still 15 but yhhh, im mature so ignore that innih
    Age is just a number, the true thing you gotta identify me by is the inches
    ya losing there too then innit
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    ya losing there too then innit
    Who am i losing against? Didn't know that your d*** was bigger than mine

    Oh wait... you got a point
    I'm not more than 15 inches, i mean i wouldn't want to be cos that would be worrying af
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Who am i losing against? Didn't know that your d*** was bigger than mine

    Oh wait... you got a point
    I'm not more than 15 inches, i mean i wouldn't want to be cos that would be worrying af
    mines 15.1 bish wys
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    mines 15.1 bish wys
    Didn't know people counted the decimals
    cos then mine is 15.4, but i round it down to 15 just to humble myself yuno
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Didn't know people counted the decimals
    cos then mine is 15.4, but i round it down to 15 just to humble myself yuno
    look at you d*ck related maths! least we kno youre gonna pass this part of gcses
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by YouAreAYute)
    look at you d*ck related maths! least we kno youre gonna pass this part of gcses
    Omg, imagine in the maths paper it goes:

    George measured his penis last night at 4 inches to the nearest inch.
    1 inch=2.54cm

    Calculate the upper bound and lower bound of george's minature penis in cm to 1 decimal place

    (3)

    I swear I'd get 6 marks on that 3 marker cos my working out would be so certi
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.