2008 Kent Students Watch

Em_maK
Badges: 13
Rep:
?
#2761
Report 10 years ago
#2761
(Original post by Aspect)
I need to start doing this stuff. Got a brochure from tesco through the door that seems to do really cheap stuff.

Only thing is... I'm worried about getting all this stuff (such as the above mentioned), then turning up and all 5 of my housemates having one of everything I've bought too - seems such a waste! I think I will buy the essentials - bed-sheets [damn single beds], few plates/cutlery, stuff for my room etc. If I need to get anything else I'll get it while I'm there.

What sort of stuff do you think you'd share? I haven't brought an iron yet, gonna see how good the uni one is first...haven't brought a kettle/toaster/sandwhich thingie either..
0
reply
Em_maK
Badges: 13
Rep:
?
#2762
Report 10 years ago
#2762
I'm really worried about not getting on with people and being a loner
0
reply
Aspect
Badges: 2
Rep:
?
#2763
Report 10 years ago
#2763
(Original post by Em_maK)
What sort of stuff do you think you'd share? I haven't brought an iron yet, gonna see how good the uni one is first...haven't brought a kettle/toaster/sandwhich thingie either..
Don't know really, just have to have a convo with the housemates.

In my two years living in the US I'd say I ironed.... once. Definitely won't be bringing an iron Saying that... I had a huge wardrobe so could hang all my stuff up (less chance of creases) ... probably not going to have that capacity at uni... oh dear... didn't think of this... sorry I'm typing as I think lol.

Oh and I deffo want to bring a George Foreman - handiest things EVER.

Lol don't worry about being a lonor! Which court are you in?

^ EDIT: Thought I was in the 6-bed-parkwood thread, so assumed you were in there which is why i asked which court...
EDIT#2: You're replying to me in that thread... so I guess you are lol
0
reply
Em_maK
Badges: 13
Rep:
?
#2764
Report 10 years ago
#2764
^ :rofl: don't get yourself all confused!

I'm bringing some underbed boxes so I can store clothes, and shoes and such You can get them pretty cheap, with wheels and all so I hope theres space to use them.

May aswell reply here, I'm in Purchas. You?
0
reply
username163242
Badges: 0
Rep:
?
#2765
Report 10 years ago
#2765
(Original post by Em_maK)
I'm really worried about not getting on with people and being a loner
Me too.:console:
reply
GodspeedGehenna
Badges: 0
Rep:
?
#2766
Report Thread starter 10 years ago
#2766
(Original post by Em_maK)
I'm really worried about not getting on with people and being a loner
Don't worry! You've got us! :teeth:

On a different note, me and my girlfriend almost bought a Studio Ghibli box set off ebay!
0
reply
Aspect
Badges: 2
Rep:
?
#2767
Report 10 years ago
#2767
(Original post by Em_maK)
^ :rofl: don't get yourself all confused!

I'm bringing some underbed boxes so I can store clothes, and shoes and such You can get them pretty cheap, with wheels and all so I hope theres space to use them.

May aswell reply here, I'm in Purchas. You?
Grimshill. Hopefully it's not grim :o:

Will the beds have room underneath them for those?
0
reply
Hypermicrospace
Badges: 0
Rep:
?
#2768
Report 10 years ago
#2768
I'm really worried about not getting on with people and being a loner
...and me.

I generally end up on my own because I take a lot longer to make friends than most people it seems. I talk to people but don't find it easy to click with people which is probably my major worry about going.

You know like when you get told to get into groups I would always be the one that didn't really know who to pair up with for the first 3 months.
0
reply
ChicaBonita
Badges: 0
Rep:
?
#2769
Report 10 years ago
#2769
Remind me to get a padlock for my cupboard.
Anyone who eats my food will have their head rolling across the floor.


:yep:
Ten days! :woo:
0
reply
Em_maK
Badges: 13
Rep:
?
#2770
Report 10 years ago
#2770
They might already have locks on them, my friend got a key for hers but never bothered to lock it and didn't have any food go missing
0
reply
username163242
Badges: 0
Rep:
?
#2771
Report 10 years ago
#2771
(Original post by GodspeedGehenna)
Don't worry! You've got us! :teeth:

On a different note, me and my girlfriend almost bought a Studio Ghibli box set off ebay!
:eek: I want one!
reply
ChicaBonita
Badges: 0
Rep:
?
#2772
Report 10 years ago
#2772
(Original post by Em_maK)
They might already have locks on them, my friend got a key for hers but never bothered to lock it and didn't have any food go missing
Apparently (a friend told me) that in the email thing (newsletter) Kent sent round yesterday said to get one.
I'll get one just in case. I'm so pinerkity with my food and absolutely cannot stand stealing, even if it's just petty, I get wound up by stuff like that, so I shall make sure :yep:
0
reply
Em_maK
Badges: 13
Rep:
?
#2773
Report 10 years ago
#2773
(Original post by ChicaBonita)
Apparently (a friend told me) that in the email thing (newsletter) Kent sent round yesterday said to get one.
I'll get one just in case. I'm so pinerkity with my food and absolutely cannot stand stealing, even if it's just petty, I get wound up by stuff like that, so I shall make sure :yep:
Maybe it depends where you're staying.

Oops, I never read that email, just moved it to the uni folder. *goes to read*
0
reply
katkit
Badges: 0
Rep:
?
#2774
Report 10 years ago
#2774
Hopefully most people will be decent enough to leave my food where it is :yep:
0
reply
jermaindefoe
Badges: 15
Rep:
?
#2775
Report 10 years ago
#2775
(Original post by katkit)
Hopefully most people will be decent enough to leave my food where it is :yep:
:rolleyes: apart from when i come round for breakfast :teeth:

btw - im sooooo angry with the moderators on this site , another 5 warning points 2 days after i got rid of the others :cry:
0
reply
katkit
Badges: 0
Rep:
?
#2776
Report 10 years ago
#2776
(Original post by jermaindefoe)
:rolleyes: apart from when i come round for breakfast :teeth:

btw - im sooooo angry with the moderators on this site , another 5 warning points 2 days after i got rid of the others :cry:
I'm making my block-mates bacon rolls for breakfast on the second Saturday of Freshers Week, as a treat... so you're welcome to come over and have one.
0
reply
GodspeedGehenna
Badges: 0
Rep:
?
#2777
Report Thread starter 10 years ago
#2777
(Original post by katkit)
I'm making my block-mates bacon rolls for breakfast on the second Saturday of Freshers Week, as a treat... so you're welcome to come over and have one.
I'll be at your door, too.
0
reply
GodspeedGehenna
Badges: 0
Rep:
?
#2778
Report Thread starter 10 years ago
#2778
Does anyone know what the postcode for Parkwood is? Is it CT2 7PE ?
0
reply
jus-mi
Badges: 2
Rep:
?
#2779
Report 10 years ago
#2779
i just put the postcode of the uni
0
reply
Em_maK
Badges: 13
Rep:
?
#2780
Report 10 years ago
#2780
Mine is something like CT2 7SY I think?

You can find them here.
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

University open days

  • University of Kent
    Sciences, Social Sciences and Humanities Further education
    Tue, 19 Feb '19
  • University of Kent
    Sciences, Social Sciences and Humanities Further education
    Wed, 20 Feb '19
  • University of Kent
    Sciences, Social Sciences and Humanities Postgraduate
    Tue, 5 Mar '19

Are you chained to your phone?

Yes (75)
19.43%
Yes, but I'm trying to cut back (156)
40.41%
Nope, not that interesting (155)
40.16%

Watched Threads

View All