What is the most bitter truth about life that you've discovered so far ? Watch

This discussion is closed.
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#81
Report 1 year ago
#81
(Original post by Foggel)
That you can not trust ANYONE
Trust no one, not even yourself
1
SoulfulTwist
Badges: 21
Rep:
?
#82
Report 1 year ago
#82
People aren't what they seem.
2
NoEaze
Badges: 12
Rep:
?
#83
Report 1 year ago
#83
People are replaceable, the only thing you should care about is money and looks.
2
JaydorIV
Badges: 18
Rep:
?
#84
Report 1 year ago
#84
a lot of people aren't going to heaven.
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
2
iamElectro
Badges: 12
Rep:
?
#85
Report 1 year ago
#85
(Original post by JaydorIV)
a lot of people aren't going to heaven.
Nor hell, cuz neither of those exist.
0
JaydorIV
Badges: 18
Rep:
?
#86
Report 1 year ago
#86
(Original post by iamElectro)
Nor hell, cuz neither of those exist.
says the fool.
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
cherrybomb115
Badges: 15
Rep:
?
#87
Report 1 year ago
#87
nobody f u c k i n g cares
1
Professional G
Badges: 22
Rep:
?
#88
Report 1 year ago
#88
TSR is a lousy dating site 😂😂
1
Professional G
Badges: 22
Rep:
?
#89
Report 1 year ago
#89
(Original post by cherrybomb115)
nobody f u c k i n g cares
You sure about that? Cause this guy cares
1
as125
Badges: 18
Rep:
?
#90
Report 1 year ago
#90
If you put your dik in a toaster, it will hurt


Spoiler:
Show
Its the truth sadly, THE HARSH TRUTH
3
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#91
Report 1 year ago
#91
(Original post by as125)
If you put your dik in a toaster, it will hurt


Spoiler:
Show
Its the truth sadly, THE HARSH TRUTH
Not if you go with the balls first bro, but they got to be balls of steel
0
cherrybomb115
Badges: 15
Rep:
?
#92
Report 1 year ago
#92
(Original post by Professional G)
You sure about that? Cause this guy cares
nah u dont
0
Professional G
Badges: 22
Rep:
?
#93
Report 1 year ago
#93
(Original post by cherrybomb115)
nah u dont
Cared enough to reply to you 😉
1
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#94
Report Thread starter 1 year ago
#94
(Original post by SoulfulTwist)
People aren't what they seem.
PRSOM
0
cherrybomb115
Badges: 15
Rep:
?
#95
Report 1 year ago
#95
(Original post by Professional G)
Cared enough to reply to you 😉
haha thats tru thanks for that
1
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#96
Report Thread starter 1 year ago
#96
(Original post by as125)
If you put your dik in a toaster, it will hurt


Spoiler:
Show
Its the truth sadly, THE HARSH TRUTH
(Original post by shameful_burrito)
Not if you go with the balls first bro, but they got to be balls of steel
Omg 😂
1
Professional G
Badges: 22
Rep:
?
#97
Report 1 year ago
#97
(Original post by cherrybomb115)
haha thats tru thanks for that
You’re welcome 😊
0
as125
Badges: 18
Rep:
?
#98
Report 1 year ago
#98
(Original post by shameful_burrito)
Not if you go with the balls first bro, but they got to be balls of steel
What?!
I've never heard of this method before. Need to try this but I heard it takes years of preparation to get them steel balls.

Guess this week's workouts is gonna fully lower balls and dik

Spoiler:
Show
I'm sure wrapping it in foil and putting it in the toaster works too tho
0
cherrybomb115
Badges: 15
Rep:
?
#99
Report 1 year ago
#99
(Original post by Professional G)
You’re welcome 😊
but im still right
0
AKB2000
Badges: 14
Rep:
?
#100
Report 1 year ago
#100
We are insignificant
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
1
X
new posts

All the exam results help you need

2,825

people online now

225,530

students helped last year

Do you have grade requirements for your sixth form/college?

At least 5 GCSEs at grade 4 (15)
17.05%
At least 5 GCSEs at grade 5 (13)
14.77%
At least 5 GCSEs at grade 6 (21)
23.86%
Higher than 5 GCSEs at grade 6 (32)
36.36%
Pass in English and Maths GCSE (1)
1.14%
No particular grades needed (6)
6.82%

Watched Threads

View All