Who do you miss on tsr? Watch

TheNamesBond.
Badges: 21
Rep:
?
#21
Report 1 month ago
#21
(Original post by JoshDarnIt)
Psst, hey guys :hi: Just thought I'd drop by and see how ya'll are doing! LDS, I know you're good seeing as though I got those sweet digits :perv: Hope the rest of ya's are doing well! Miss you guys Not gonna be on for much longer, this was just a quick lil' drop in, drop out. Bye bye famalamalam!!!
:hello:
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#22
Report 1 month ago
#22
(Original post by I AM GROOT 1)
:cry2: Josh how are u its sooo good to hear from u missed you soo much :hugs:
I'm getting by Getting my sh*t together lol. Hbu? Is L.D.S. taking good care of you in my absence? I miss you too Groot :bawling: :hugs:
0
reply
I AM GROOT 1
Badges: 16
Rep:
?
#23
Report 1 month ago
#23
(Original post by JoshDarnIt)
I'm getting by Getting my sh*t together lol. Hbu? Is L.D.S. taking good care of you in my absence? I miss you too Groot :bawling: :hugs:
thats great to here good to see u getting their
im good L.D.S. has been so mean to me............. :rofl: no hes been amazing hes taken care of me
miss ya more :cry: :jumphug:
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#24
Report 1 month ago
#24
(Original post by TheNamesBond.)
:hello:
Ahh, Mr.Bond, my badass bodyguard. How you doin bruh? I have an assignment for you. I need you to go wash my clothes cos I'm too lazy to do it. I'll pay you back ofc. With kisses! No homo tho.
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#25
Report 1 month ago
#25
(Original post by I AM GROOT 1)
thats great to here good to see u getting their
im good L.D.S. has been so mean to me............. :rofl: no hes been amazing hes taken care of me
miss ya more :cry: :jumphug:
Good or else I'd have to beat him up :mad: Glad to hear you're doing good
Guheguhsjxchjshjcxhhxno. I miss you more. :hugs:
0
reply
I AM GROOT 1
Badges: 16
Rep:
?
#26
Report 1 month ago
#26
(Original post by JoshDarnIt)
Good or else I'd have to beat him up :mad: Glad to hear you're doing good
Guheguhsjxchjshjcxhhxno. I miss you more. :hugs:
haha he could never hes too sweet
:laugh: i missed ya MORE !!!!:hugs:
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#27
Report 1 month ago
#27
(Original post by I AM GROOT 1)
haha he could never hes too sweet
:laugh: i missed ya MORE !!!!:hugs:
Yeah, LDS is a good lad
Foine, you missed me more

Spoiler:
Show
LOLJK I DID :jumphug:
1
reply
L.D.S.
Badges: 22
Rep:
?
#28
Report 1 month ago
#28
(Original post by I AM GROOT 1)
thats great to here good to see u getting their
im good L.D.S. has been so mean to me............. :rofl: no hes been amazing hes taken care of me
miss ya more :cry: :jumphug:
Ahah I was gonna say what you chatting about :rofl:
:hugs:
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
L.D.S.
Badges: 22
Rep:
?
#29
Report 1 month ago
#29
(Original post by JoshDarnIt)
Psst, hey guys :hi: Just thought I'd drop by and see how ya'll are doing! LDS, I know you're good seeing as though I got those sweet digits :perv: Hope the rest of ya's are doing well! Miss you guys Not gonna be on for much longer, this was just a quick lil' drop in, drop out. Bye bye famalamalam!!!
you know :wink2: no swear filter over text either, no limits there :perv:
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#30
Report 1 month ago
#30
(Original post by L.D.S.)
you know :wink2: no swear filter over text either, no limits there :perv:
We can go all out innit
0
reply
I AM GROOT 1
Badges: 16
Rep:
?
#31
Report 1 month ago
#31
(Original post by JoshDarnIt)
Yeah, LDS is a good lad
Foine, you missed me more

Spoiler:
Show
LOLJK I DID :jumphug:
he is
NO!!!!!
Spoiler:
Show
i acc miss us doing this
i missed u MoRe!!!!!! :lovehug:


(Original post by L.D.S.)
Ahah I was gonna say what you chatting about :rofl:
:hugs:
:laugh: u could never do that
and u know me i would never say that :hugs:
0
reply
I AM GROOT 1
Badges: 16
Rep:
?
#32
Report 1 month ago
#32
(Original post by L.D.S.)
you know :wink2: no swear filter over text either, no limits there :perv:
LDS hes only just come back give JoshDarnIt some space

u know wat im cool with it ngl i acc missed this :rofl: is that bad
0
reply
L.D.S.
Badges: 22
Rep:
?
#33
Report 1 month ago
#33
(Original post by I AM GROOT 1)
LDS hes only just come back give JoshDarnIt some space

u know wat im cool with it ngl i acc missed this :rofl: is that bad
Never me and JoshDarnIt are joined at the hip

There are only two types of people in this world- those who admit they enjoy Josh and I’s convos and those who won’t admit it
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
Notoriety
Badges: 21
Rep:
?
#34
Report 1 month ago
#34
Hope you bought that circle dinner before you jerked it off.
1
reply
Realitysreflexx
Badges: 22
Rep:
?
#35
Report 1 month ago
#35
Used to be really cool debates...

Now the message has become so diluted,

Where you study no longer matters.
All degrees are equal.
Don't Trust any rankings, they don't matter.

Russell groups are easy to get into, and totally accessible to all the gap has closed.

Add other blindly naive worldviews.
1
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#36
Report 1 month ago
#36
(Original post by I AM GROOT 1)
he is
NO!!!!!
Spoiler:
Show
i acc miss us doing this
i missed u MoRe!!!!!! :lovehug:



:laugh: u could never do that
and u know me i would never say that :hugs:
Okay it's come down to this. Seeing as though we can't decide who missed who more, we'll play a game of rock paper scissors, and whoever wins comes out on top. Okay you ready? Rock, paper, scissors! If you picked scissors, I picked rock. If you picked rock, I picked paper. If you picked paper, I picked scissors. I win!

(Original post by L.D.S.)
Never me and JoshDarnIt are joined at the hip

There are only two types of people in this world- those who admit they enjoy Josh and I’s convos and those who won’t admit it
Scuse me, what?! This is news to me...
0
reply
PhoenixFortune
Badges: 20
Rep:
?
#37
Report 1 month ago
#37
(Original post by CollectiveSoul)
inb4 im so academic
They were always good for a laugh. :emo:
0
reply
Eva.Gregoria
Badges: 21
Rep:
?
#38
Report 1 month ago
#38
(Original post by CollectiveSoul)
inb4 im so academic
It’s quite sad that this post hasn’t got more likes. I bet not one other person on here even knows who “im so academic” is.
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
1
reply
I AM GROOT 1
Badges: 16
Rep:
?
#39
Report 1 month ago
#39
(Original post by L.D.S.)
Never me and JoshDarnIt are joined at the hip

There are only two types of people in this world- those who admit they enjoy Josh and I’s convos and those who won’t admit it
:lol: really
Josh.....
(Original post by JoshDarnIt)
Okay it's come down to this. Seeing as though we can't decide who missed who more, we'll play a game of rock paper scissors, and whoever wins comes out on top. Okay you ready? Rock, paper, scissors! If you picked scissors, I picked rock. If you picked rock, I picked paper. If you picked paper, I picked scissors. I win!


Scuse me, what?! This is news to me...
not fair u won u always do after all ur grand master :ninja:
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#40
Report 1 month ago
#40
(Original post by I AM GROOT 1)
:lol: really
Josh.....

not fair u won u always do after all ur grand master :ninja:
I always win. Y'know why? I dunno why, but it happens. Maybe's I'm just lucky! Or maybe's its cos I'm a god. Or maybes, maybes its cos I'm a super saiyan! Okay I'm talking too much. Stfu me!
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Where do you need more help?

Which Uni should I go to? (18)
11.92%
How successful will I become if I take my planned subjects? (11)
7.28%
How happy will I be if I take this career? (36)
23.84%
How do I achieve my dream Uni placement? (22)
14.57%
What should I study to achieve my dream career? (16)
10.6%
How can I be the best version of myself? (48)
31.79%

Watched Threads

View All