Fake Friends?? Watch

baeoftae
Badges: 7
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 month ago
#1
I had a lil group, we were 6 ppl, and everything was happy and chill for 5 years. I was really close to friend A, Friend S was always there with me and so was friend M. Freind X and friend R were kinda close, they were the main ppl of this group. Anyways, everything was happy and fun but this chick tried butting into my group . this kinda made me feel left out coz everytime we had a conversation within the group she would always come and i was always forgoten. So i told my group that i feel left out, and they helped me. Everything was fine in the summer we all were hanging out and stuff, evrything was goood. But then new year of school started and this chick was back. This time she was badmouthing about me and Friend S. Friend S felt left out too, so she went and told some of her other friends and she feels left out and how this chick badmouths about her . This triggered friend X and friend R, and they started ignoring friend S. they stopped talking to me tooo coz i was always hanging out with friend S. But over the winter break the got things fine with me and not friend S. So my birthday was a few weeks ago, and freind X didnt come and give me her gift, she asked someone else to come and give it to me, which kinda really hurt me.... A bunch of things happned that week and i was crying in my class and friend X got this chick into my class to console me, but this chick was staright up laughing. When i tried to tell friend X, she told me that i am overthinking, and the chick has no problem with me. This chick also called me a FAT LONER, and i literally feel like a FAT LONER. These days i hangout with friend S and M, my friendship with friend A is ruined coz of friend X and R. IDK... umm this kinda hurts me alot whenever i think about it, what hurts me the most is friend X knew me for sooo many years but she still belives the chick and left me for her. Some ppl say that friend X is a different person now, she is not the same as before. UMM... Idk. Am i wrong?? HELP
0
reply
RazzzBerries
Badges: 17
Rep:
?
#2
Report 1 month ago
#2
Keep hanging out with Friend S and Friend M. The others, X, R and A, seem really toxic and if they believe the new chick over you without even looking into details first, then they don't deserve to have you as a friend. I know it's upsetting, especially with X because you've been close for so many years, but you'll thank yourself in the long run.

Best of luck x
2
reply
baeoftae
Badges: 7
Rep:
?
#3
Report Thread starter 1 month ago
#3
thank you (:
0
reply
Spanx
Badges: 14
Rep:
?
#4
Report 1 month ago
#4
(Original post by RazzzBerries)
Keep hanging out with Friend S and Friend M. The others, X, R and A, seem really toxic and if they believe the new chick over you without even looking into details first, then they don't deserve to have you as a friend. I know it's upsetting, especially with X because you've been close for so many years, but you'll thank yourself in the long run.

Best of luck x
Wait, you're x? I thought x was toxic!

Maybe if you rearrange to make x the subject it looks better on you, S&M would be dependent on your kinks....and well the RA is always a nice place to spend an afternoon.
2
reply
baeoftae
Badges: 7
Rep:
?
#5
Report Thread starter 1 month ago
#5
what are you saying?? you make no sense, reading whatever you wrote just made me loose 3828248 brain cells
1
reply
Spanx
Badges: 14
Rep:
?
#6
Report 1 month ago
#6
(Original post by RazzzBerries)
Keep hanging out with Friend S and Friend M. The others, X, R and A, seem really toxic and ....

Best of luck x
(Original post by baeoftae)
what are you saying?? you make no sense, reading whatever you wrote just made me loose 3828248 brain cells
That would be pretty much all of your brain cells...no wonder they're leaving you behind. :P

Ol Razzberries may have been solving a quadratic equation and you may have fallen for it but she gave the game away with her signature...DUN DUN DUN
0
reply
baeoftae
Badges: 7
Rep:
?
#7
Report Thread starter 1 month ago
#7
atleast i have brain cells, you have none, now do me a favour and leave my post with your itchy pussy (: bye boo
0
reply
Spanx
Badges: 14
Rep:
?
#8
Report 1 month ago
#8
(Original post by baeoftae)
atleast i have brain cells, you have none, now do me a favour and leave my post with your itchy pussy (: bye boo
Ah, so it's a lot simpler than X changing, it's more to do with your lack of a personality and hygiene...
0
reply
baeoftae
Badges: 7
Rep:
?
#9
Report Thread starter 1 month ago
#9
LMAO BROO you literally make no sense, IDK you are not even funny... please stop commenting if you got self respect.
1
reply
Spanx
Badges: 14
Rep:
?
#10
Report 1 month ago
#10
(Original post by baeoftae)
LMAO BROO you literally make no sense, IDK you are not even funny... please stop commenting if you got self respect.
Might be the sentences Bruh, might be confusing you!
0
reply
RazzzBerries
Badges: 17
Rep:
?
#11
Report 1 month ago
#11
(Original post by Spanx)
Wait, you're x? I thought x was toxic!
0
reply
Quick-use
Badges: 19
Rep:
?
#12
Report 4 weeks ago
#12
This would be sooo much easier to understand if you just made up fake names for your friends rather than give them initials :confused:
1
reply
baeoftae
Badges: 7
Rep:
?
#13
Report Thread starter 4 weeks ago
#13
Quick-use thanks for the advice (: I’ll make sure that next time it’s easier for ppl to understand
0
reply
Quick-use
Badges: 19
Rep:
?
#14
Report 4 weeks ago
#14
(Original post by baeoftae)
Quick-use thanks for the advice (: I’ll make sure that next time it’s easier for ppl to understand
Thanks! Sorry for not actually giving you productive advice
1
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How old were you when you first saw porn?

I've never seen it (224)
22.74%
Before I was 12 (361)
36.65%
13 (154)
15.63%
14 (112)
11.37%
15 (56)
5.69%
16 (38)
3.86%
17 (11)
1.12%
18 (9)
0.91%
Between the ages of 19 - 25 (15)
1.52%
Over 25 (5)
0.51%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed