I’m here to help:3 Watch

Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 week ago
#1
Hiya people!

Just wanted to put it out there that I’m here for anyone to talk, any topic, whether you are feeling down and need someone to talk to, or just want to talk with someone ^-^

And I mean anything, as long as it’s not super personal questions, you know what I mean lol.

As a side note, I know it almost certainly won’t happen, but if you want a relationship that’s welcome too lol 😅

Thanks,
Jack~
2
reply
fred2002
Badges: 14
Rep:
?
#2
Report 1 week ago
#2
Hi
1
reply
fred2002
Badges: 14
Rep:
?
#3
Report 1 week ago
#3
How are you
0
reply
hannah2009
Badges: 2
Rep:
?
#4
Report 1 week ago
#4
hi im from Australia so i have no idea about anthing in england or britain or whenerever the heck this is. And your doing GSCEs or soemthing well in Aus we have something called HSC.
2
reply
Hmmmmmmm?
Badges: 10
Rep:
?
#5
Report 1 week ago
#5
I know what you mean, mate. I live in the U.S. and have come to realize that I’m pretty clueless about other cultures and school systems, college systems, or whatever it is that anyone may be going to.

I personally am going to college right now. Doesn’t sound nearly as cool as the anagrams everyone else here uses for the level of education their studying for.

Also, what does HSC stand for?
(Original post by hannah2009)
hi im from Australia so i have no idea about anthing in england or britain or whenerever the heck this is. And your doing GSCEs or soemthing well in Aus we have something called HSC.
Last edited by Hmmmmmmm?; 1 week ago
2
reply
Hmmmmmmm?
Badges: 10
Rep:
?
#6
Report 1 week ago
#6
Howdy, Jack.
I’m not on too often, but if you reply, I generally will reply back.
(Original post by Jack065)
Hiya people!

Just wanted to put it out there that I’m here for anyone to talk, any topic, whether you are feeling down and need someone to talk to, or just want to talk with someone ^-^

And I mean anything, as long as it’s not super personal questions, you know what I mean lol.

As a side note, I know it almost certainly won’t happen, but if you want a relationship that’s welcome too lol 😅

Thanks,
Jack~
0
reply
04MR17
  • Community Assistant
Badges: 22
Rep:
?
#7
Report 1 week ago
#7
Nice to meet you Jack :yep:

May your skin always be smooth, and never wrinkly.
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
Last edited by 04MR17; 1 week ago
2
reply
Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#8
Report Thread starter 1 week ago
#8
(Original post by 04MR17)
Nice to meet you Jack :yep:

May your skin always be smooth, and nwver wrinkly.
Nice to meet you too ^~^ and thank you I think? Haha
0
reply
Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#9
Report Thread starter 1 week ago
#9
(Original post by Hmmmmmmm?)
Howdy, Jack.
I’m not on too often, but if you reply, I generally will reply back.
Hiya ^_^ I’m usually on for a few hours most days, and same =)
0
reply
Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#10
Report Thread starter 1 week ago
#10
(Original post by hannah2009)
hi im from Australia so i have no idea about anthing in england or britain or whenerever the heck this is. And your doing GSCEs or soemthing well in Aus we have something called HSC.
Hiya I’m from England, and I already did my GCSE’s, I’m on a course in college ^~^
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#11
Report 1 week ago
#11
Jack, I lost my house and I dunno where it is. Can you help?
4
reply
dysf(x)al4
Badges: 2
Rep:
?
#12
Report 1 week ago
#12
jack, how many nuns could a nunchuck chuck if a nunchuck could chuck nuns
3
reply
Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#13
Report Thread starter 1 week ago
#13
(Original post by JoshDarnIt)
Jack, I lost my house and I dunno where it is. Can you help?
Hmm, where did you last put it?
0
reply
Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#14
Report Thread starter 1 week ago
#14
(Original post by dysf(x)al4)
jack, how many nuns could a nunchuck chuck if a nunchuck could chuck nuns
Um... probably at least 7
1
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#15
Report 1 week ago
#15
(Original post by Jack065)
Hmm, where did you last put it?
I dunno, I was too high to notice and then when I sobered up it was gone
0
reply
04MR17
  • Community Assistant
Badges: 22
Rep:
?
#16
Report 1 week ago
#16
(Original post by Jack065)
Nice to meet you too ^~^ and thank you I think? Haha
You are most welcome dear brother **bows in respect **


:tsr: ; definitely not a cult
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
RichPiana
  • Political Ambassador
Badges: 21
Rep:
?
#17
Report 1 week ago
#17
Can you do my ethical hacking assignment for me? Thanks.
0
reply
Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#18
Report Thread starter 1 week ago
#18
(Original post by RichPiana)
Can you do my ethical hacking assignment for me? Thanks.
What does it involve? Haha =P
0
reply
Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#19
Report Thread starter 1 week ago
#19
(Original post by fred2002)
How are you
HIya, I’m ok thank you. Sorry for the late reply not been too well health wise recently, *_*
0
reply
Jack065
Badges: 11
Rep:
?
#20
Report Thread starter 1 week ago
#20
(Original post by JoshDarnIt)
I dunno, I was too high to notice and then when I sobered up it was gone
Have you tried calling out it’s name?
2
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How old were you when you first saw porn?

I've never seen it (122)
21.33%
Before I was 12 (198)
34.62%
13 (88)
15.38%
14 (68)
11.89%
15 (38)
6.64%
16 (16)
2.8%
17 (6)
1.05%
18 (5)
0.87%
Between the ages of 19 - 24 (7)
1.22%
Over 25 (1)
0.17%
12 (23)
4.02%

Watched Threads

View All