Welcome to the Pokémon GO! Society!

Watch
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 year ago
#1


Pokémon GO! Society!
Image

Hi there! :hi: Do you play Pokémon Go? Are you interested in starting? Want to chat about Pokemon, the game or even make a few pals with similar interests to you?
You've found the right society!

:charm: Join by following this link here :charm:

Get stuck in with our current threads here:

Feel free to make your own!

:pika: Hope you catch 'em all :pika:

Last edited by CheeseIsVeg; 1 year ago
1
reply
RazzzBerries
Badges: 21
Rep:
?
#2
Report 1 year ago
#2
Funnily enough, Pokemon Go is where I stole my name from. I made a Pokemon Go account under the name RazzzBerries and transferred it when I signed up to TSR.

I deleted it now, but I might get back into playing in the summer :lol: I remember I was on Team Valour (Red) and I held the gym that was my local shopping centre, but I think Instinct took over lmao.
1
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#3
Report Thread starter 1 year ago
#3
(Original post by RazzzBerries)
Funnily enough, Pokemon Go is where I stole my name from. I made a Pokemon Go account under the name RazzzBerries and transferred it when I signed up to TSR.

I deleted it now, but I might get back into playing in the summer :lol: I remember I was on Team Valour (Red) and I held the gym that was my local shopping centre, but I think Instinct took over lmao.
You know I did think you might have :mmm: great username though :borat:

#TeamInstinct is the best team :yep:

Please do! Feel free to join the new Society as well :pika:
0
reply
RazzzBerries
Badges: 21
Rep:
?
#4
Report 1 year ago
#4
(Original post by CheeseIsVeg)
You know I did think you might have :mmm: great username though :borat:

#TeamInstinct is the best team :yep:

Please do! Feel free to join the new Society as well :pika:
Hehe :giggle:

I take it you're Team Instinct? Grrr. :lol:
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#5
Report Thread starter 1 year ago
#5
(Original post by RazzzBerries)
Hehe :giggle:

I take it you're Team Instinct? Grrr. :lol:
Maybe :mmm:
1
reply
CoolCavy
Badges: 20
Rep:
?
#6
Report 1 year ago
#6
There's a Pokémon go society already that I've seen :beard:
0
reply
Sinnoh
Badges: 22
Rep:
?
#7
Report 1 year ago
#7
I'm on the blue team. Oh yeah, it's called Mystic. I remember now. Only downloaded it last summer, actually
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#8
Report Thread starter 1 year ago
#8
(Original post by CoolCavy)
There's a Pokémon go society already that I've seen :beard:
um mine is newer xD
(Original post by CoolCavy)
I did install the real Pokémon go for a bit but all it did was eat a load of data and I couldn't work out what to do other than throw balls at things :dontknow:
It doesn't use as much data as I thought, but that was back in the first few weeks when I didn't have so much
now I have a lot so I basically play whenever

yeah that's basically all I do, I'm no pro :nope:
I just like catching exciting looking things :teeth:
Spoiler:
Show

not the flu


(Original post by Sinnoh)
I'm on the blue team. Oh yeah, it's called Mystic. I remember now. Only downloaded it last summer, actually
boo hiss for Mystic :nn:

Do you still play much?
0
reply
Sinnoh
Badges: 22
Rep:
?
#9
Report 1 year ago
#9
(Original post by CheeseIsVeg)
um mine is newer xD

It doesn't use as much data as I thought, but that was back in the first few weeks when I didn't have so much
now I have a lot so I basically play whenever

yeah that's basically all I do, I'm no pro :nope:
I just like catching exciting looking things :teeth:
Spoiler:
Show


not the flu




boo hiss for Mystic :nn:

Do you still play much?
Yeah but you won't catch me intentionally walking outside to play it. Most of my kilometres are from adventure sync and slow buses :lol:
1
reply
Edminzodo
Badges: 21
Rep:
?
#10
Report 1 year ago
#10
Team Mystic 5eva
0
reply
RazzzBerries
Badges: 21
Rep:
?
#11
Report 1 year ago
#11
Redownloaded the game today!

Had to sign up under a new account because it wasn’t working when I tried to login. It’s a shame
because it had an evolved Eevee there. :cry:

Currently on Level 3, with a PIKACHU starter Pokémon and caught about 6 more. Waiting to Level up so I can re-join Team Valour and conquer the world.
1
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#12
Report Thread starter 1 year ago
#12
(Original post by RazzzBerries)
Redownloaded the game today!

Had to sign up under a new account because it wasn’t working when I tried to login. It’s a shame
because it had an evolved Eevee there. :cry:

Currently on Level 3, with a PIKACHU starter Pokémon and caught about 6 more. Waiting to Level up so I can re-join Team Valour and conquer the world.
wooo
0
reply
Chronoscope
Badges: 21
Rep:
?
#13
Report 1 year ago
#13
(Original post by CheeseIsVeg)


Pokémon GO! Society!
Image

Hi there! :hi: Do you play Pokémon Go? Are you interested in starting? Want to chat about Pokemon, the game or even make a few pals with similar interests to you?
You've found the right society!

:charm: Join by following this link here :charm:

Get stuck in with our current threads here:

Feel free to make your own!

:pika: Hope you catch 'em all :pika:

Just joined the pokemon society :danceboy: wasn't aware there was a pg! society on tsr
2
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#14
Report Thread starter 1 year ago
#14
(Original post by Chronoscope)
Just joined the pokemon society :danceboy: wasn't aware there was a pg! society on tsr
yay :charm:
it's a new creation :ahee:
but hope you like it, get stuck in!
1
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#15
Report Thread starter 1 year ago
#15
Image

Image

new recruits :woo:
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#16
Report Thread starter 4 months ago
#16
anyone still catching them all? :beard: and abiding to the social distancing rules too!
They've now got remote raid passes, the final 1 coin bundle came out today and you can get gyms/pokestops from a little further away than before.
See the First Post for the Link to Join the Group :woo:
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Are you confident you could find support for your mental health if you needed it in COVID-19?

Yes (98)
22.63%
No (335)
77.37%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed