Best Ben and Jerry flavour?! Watch

YouCantSeeMe
Badges: 10
Rep:
?
#1
Report Thread starter 4 weeks ago
#1
need some variation in my life
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#2
Report 4 weeks ago
#2
Cookie dough flavour satisfies me in ways a woman never could
1
reply
the bear
Badges: 20
Rep:
?
#3
Report 4 weeks ago
#3
maybe a mixture of Praline and something ?

:dontknow:
0
reply
Nimsy
Badges: 11
Rep:
?
#4
Report 4 weeks ago
#4
Birthday cake flavour because it tastes similar to raspberry ripple
0
reply
YouCantSeeMe
Badges: 10
Rep:
?
#5
Report Thread starter 4 weeks ago
#5
could say the same about chocolate fudge brownie! top tier flavours both
(Original post by JoshDarnIt)
Cookie dough flavour satisfies me in ways a woman never could
1
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#6
Report 4 weeks ago
#6
(Original post by YouCantSeeMe)
could say the same about chocolate fudge brownie! top tier flavours both
Oh aye :yep:
0
reply
Biryani007
Badges: 18
Rep:
?
#7
Report 4 weeks ago
#7
Cookie dough one is overrated nonsense imo
0
reply
YouCantSeeMe
Badges: 10
Rep:
?
#8
Report Thread starter 4 weeks ago
#8
hmm never even seen that!
(Original post by Nimsy)
Birthday cake flavour because it tastes similar to raspberry ripple
0
reply
Blue_Cow
  • Volunteer Team
Badges: 22
Rep:
?
#9
Report 4 weeks ago
#9
(Original post by JoshDarnIt)
Cookie dough flavour satisfies me in ways a woman never could
That's what I'm having right now :coma:
0
reply
Anonymouspsych
Badges: 15
Rep:
?
#10
Report 4 weeks ago
#10
DEFO chocolate fudge brownie!!
1
reply
YouCantSeeMe
Badges: 10
Rep:
?
#11
Report Thread starter 4 weeks ago
#11
JoshDarnIt we has h8eeeer
(Original post by Biryani007)
Cookie dough one is overrated nonsense imo
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#12
Report 4 weeks ago
#12
(Original post by Blue_Cow)
That's what I'm having right now :coma:
I'll buy it off you for 50 quid :ninja:
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#13
Report 4 weeks ago
#13
(Original post by YouCantSeeMe)
JoshDarnIt we has h8eeeer
Send them to the ranch!!!
0
reply
MidgetFever
Badges: 19
Rep:
?
#14
Report 4 weeks ago
#14
Blondie Brownie omg. :drool:
0
reply
Blue_Cow
  • Volunteer Team
Badges: 22
Rep:
?
#15
Report 4 weeks ago
#15
(Original post by JoshDarnIt)
I'll buy it off you for 50 quid :ninja:
:rofl:

£3 in Tesco :ninja:
0
reply
YouCantSeeMe
Badges: 10
Rep:
?
#16
Report Thread starter 4 weeks ago
#16
Let the Ben and Jerry deals commence
(Original post by Blue_Cow)
:rofl:

£3 in Tesco :ninja:
1
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#17
Report 4 weeks ago
#17
(Original post by Blue_Cow)
:rofl:

£3 in Tesco :ninja:
Pwoar that's a bargain that is
1
reply
Rid The Kid
Badges: 21
Rep:
?
#18
Report 4 weeks ago
#18
never had 1
0
reply
JoshDarnIt
Badges: 18
Rep:
?
#19
Report 4 weeks ago
#19
(Original post by I'mComingOxford)
never had 1
You haven't lived son
0
reply
Your Local Cat
Badges: 17
Rep:
?
#20
Report 4 weeks ago
#20
I will never know because for some reason I can't scoop the damn thing out of the tub ffs

I bent many spoons, I might as well be a psychic.
Last edited by Your Local Cat; 4 weeks ago
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How did your AQA A-level Business Paper 1 go?

Loved the paper - Feeling positive (60)
16.17%
The paper was reasonable (190)
51.21%
Not feeling great about that exam... (80)
21.56%
It was TERRIBLE (41)
11.05%

Watched Threads

View All