Was this an actual insult? Watch

username4589202
Badges: 8
Rep:
?
#1
Report Thread starter 3 weeks ago
#1
I was walking with this guy I knew to class and this girl I also knew said I looked very nice in my three piece suit. I said thanks and went about my day.

Then the guy said that the word "nice" means you look meh or barely passable. Which was unbeknownst to me as I always thought it was a compliment that I looked good.

Anyway I can't stop thinking about her comment as I feel that all the times people have told me I look "nice" was just a lie and a cover-up. :/
Last edited by username4589202; 3 weeks ago
1
reply
LoisLame
Badges: 10
Rep:
?
#2
Report 3 weeks ago
#2
Dude no way! I use nice all the time as a compliment because it’s what I’m used to using in the moment u get me. I think that guy is the one in the wrong for even suggesting that! Nice to me always equals 😎👍 and you shouldn’t overthink it. If the girl took the time to say you look nice then she really meant it. No one goes up to someone to tell them they look meh. Hope this helps I already know you looked awesome 😎🤙 if you doubt yourself again in the future or need anymore advice feel free to drop a reply 💕
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
10
reply
ChickenMadness
Badges: 20
Rep:
?
#3
Report 3 weeks ago
#3
nah he's being stupid lol.

Nice is a compliment
3
reply
username4589202
Badges: 8
Rep:
?
#4
Report Thread starter 3 weeks ago
#4
(Original post by LoisLame)
Dude no way! I use nice all the time as a compliment because it’s what I’m used to using in the moment u get me. I think that guy is the one in the wrong for even suggesting that! Nice to me always equals 😎👍 and you shouldn’t overthink it. If the girl took the time to say you look nice then she really meant it. No one goes up to someone to tell them they look meh. Hope this helps I already know you looked awesome 😎🤙 if you doubt yourself again in the future or need anymore advice feel free to drop a reply 💕
Thanks for the reply that made me feel better it was helpful and your usage of emojis made me smile.

Btw are you also a fan of Louis Theroux?
0
reply
sinfonietta
  • Life & Style Forum Helper
Badges: 22
Rep:
?
#5
Report 3 weeks ago
#5
He's just jealous. Ignore him. She gave you a compliment so be proud of it.
5
reply
LoisLame
Badges: 10
Rep:
?
#6
Report 3 weeks ago
#6
(Original post by IhaveEpilepsy)
Thanks for the reply that made me feel better it was helpful and your usage of emojis made me smile.

Btw are you also a fan of Louis Theroux?
Awhhh you are too kind 🥰
I love Louis Theroux. I have ‘I gotta get Theroux this’ on my wall with a picture of Louis to inspire me to revise haha
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
anosmianAcrimony
Badges: 20
Rep:
?
#7
Report 3 weeks ago
#7
(Original post by LoisLame)
Dude no way! I use nice all the time as a compliment because it’s what I’m used to using in the moment u get me. I think that guy is the one in the wrong for even suggesting that! Nice to me always equals 😎👍 and you shouldn’t overthink it. If the girl took the time to say you look nice then she really meant it. No one goes up to someone to tell them they look meh. Hope this helps I already know you looked awesome 😎🤙 if you doubt yourself again in the future or need anymore advice feel free to drop a reply 💕
Such supportive, so emojis, wow
2
reply
LoisLame
Badges: 10
Rep:
?
#8
Report 3 weeks ago
#8
(Original post by anosmianAcrimony)
Such supportive, so emojis, wow
👏😆😂😆🤙
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
username4589202
Badges: 8
Rep:
?
#9
Report Thread starter 3 weeks ago
#9
(Original post by sinfonietta)
He's just jealous. Ignore him. She gave you a compliment so be proud of it.
Thanks. I do tend to over think a lot about little things so your comment made me feel better.

And you might be right. He was probably just upset she didn't say the same to him so wanted to make me feel down.
0
reply
username4589202
Badges: 8
Rep:
?
#10
Report Thread starter 3 weeks ago
#10
(Original post by LoisLame)
Awhhh you are too kind 🥰
I love Louis Theroux. I have ‘I gotta get Theroux this’ on my wall with a picture of Louis to inspire me to revise haha
Lol. That's amazing. I should get one of those as well when I need something to make me smile if I am feeling down.

I love his documentaries I binge watched all of them on Netflix.
0
reply
LoisLame
Badges: 10
Rep:
?
#11
Report 3 weeks ago
#11
(Original post by IhaveEpilepsy)
Lol. That's amazing. I should get one of those as well when I need something to make me smile if I am feeling down.

I love his documentaries I binge watched all of them on Netflix.
Same haha! I think we could all do with a little more Theroux in our lives 😎🤙
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
username4589202
Badges: 8
Rep:
?
#12
Report Thread starter 3 weeks ago
#12
(Original post by LoisLame)
Same haha! I think we could all do with a little more Theroux in our lives 😎🤙
Which documentary do you like the most? A lot of people like the one on Scientology but mine is when he visits the Miami Mega Jail.
0
reply
LoisLame
Badges: 10
Rep:
?
#13
Report 3 weeks ago
#13
(Original post by IhaveEpilepsy)
Which documentary do you like the most? A lot of people like the one on Scientology but mine is when he visits the Miami Mega Jail.
I loved the Miami Mega Jail doc good choice,, but I have a special place in my heart for Louis and the brothel. He had such great relationships with the women there and they were all so interesting. Plus seeing Louis get a massage is so funny and you don’t get that kind of content in his more serious documentaries ☺️
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
username4589202
Badges: 8
Rep:
?
#14
Report Thread starter 3 weeks ago
#14
(Original post by LoisLame)
I loved the Miami Mega Jail doc good choice,, but I have a special place in my heart for Louis and the brothel. He had such great relationships with the women there and they were all so interesting. Plus seeing Louis get a massage is so funny and you don’t get that kind of content in his more serious documentaries ☺️
Oh yeah, I saw that one last year. It was really good. Does he still make docuseries? The last one I watched was on Scientology.
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#15
Report 3 weeks ago
#15
Nah it's a compliment, obviously
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
1
reply
LoisLame
Badges: 10
Rep:
?
#16
Report 3 weeks ago
#16
(Original post by IhaveEpilepsy)
Oh yeah, I saw that one last year. It was really good. Does he still make docuseries? The last one I watched was on Scientology.
Louis recently did some great docs for BBC on sexual harassment and marriage I’m not sure what else he plans in the future. I still need to watch his stuff on Scientology it’s one of the very few I haven’t seen and it’s supposed to be awesome 👌
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
n.n1616
Badges: 8
Rep:
?
#17
Report 3 weeks ago
#17
nah your just overthinking it. it was a compliment haha
2
reply
username4589202
Badges: 8
Rep:
?
#18
Report Thread starter 3 weeks ago
#18
(Original post by LoisLame)
Louis recently did some great docs for BBC on sexual harassment and marriage I’m not sure what else he plans in the future. I still need to watch his stuff on Scientology it’s one of the very few I haven’t seen and it’s supposed to be awesome 👌
You definitely should watch the one on Scientology it's amazing. It's the only one he made that was released in theatres.
0
reply
Anonymous #1
#19
Report 3 weeks ago
#19
(Original post by IhaveEpilepsy)
I was walking with this guy I knew to class and this girl I also knew said I looked very nice in my three piece suit. I said thanks and went about my day.

Then the guy said that the word "nice" means you look meh or barely passable. Which was unbeknowst to me as I always thought it was a compliment that I looked good.

Anyway I can't stop thinking about her comment as I feel that all the times people have told me I look "nice" was just a lie and a cover-up. :/
Has this guy ever spoken english before?

Okay = incredible and awful = decent

He's talking a clown language *HONK*
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
1
reply
username4589202
Badges: 8
Rep:
?
#20
Report Thread starter 3 weeks ago
#20
(Original post by Anonymous)
Has this guy ever spoken english before?

Okay = incredible and awful = decent

He's talking a clown language *HONK*
That made me smile.
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How did your Edexcel GCSE Maths Paper 1 go?

Loved the paper - feeling positive (289)
25.9%
The paper was reasonable (484)
43.37%
Not feeling great about that exam (222)
19.89%
It was TERRIBLE (121)
10.84%

Watched Threads

View All