Dying Shore Watch

ctchannah
Badges: 16
Rep:
?
#21
Report 1 week ago
#21
can i find this on google
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#22
Report Thread starter 1 week ago
#22
(Original post by Anonymous)
yes sorry I can pm you instead if you want?
Honestly not too fussed either way. I'm going to sleep soon tbh
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#23
Report Thread starter 1 week ago
#23
(Original post by ctchannah)
can i find this on google
Very much doubt so since I'm the one who wrote it. Unless you post it on google or something idk
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
ctchannah
Badges: 16
Rep:
?
#24
Report 1 week ago
#24
thought it was some shizz from google, and good writing skills bye
(Original post by shameful_burrito)
Very much doubt so since I'm the one who wrote it. Unless you post it on google or something idk
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#25
Report Thread starter 1 week ago
#25
(Original post by ctchannah)
thought it was some shizz from google, and good writing skills bye
Thanks I guess. This is nothing really, I have much better work
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
ctchannah
Badges: 16
Rep:
?
#26
Report 1 week ago
#26
u do english at uni or somethin
and yeah keep postin more of these masterpieces
(Original post by shameful_burrito)
Thanks I guess. This is nothing really, I have much better work
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#27
Report Thread starter 1 week ago
#27
(Original post by ctchannah)
u do english at uni or somethin
and yeah keep postin more of these masterpieces
Nah, I study Mechanical Engineering

Don't know if I will, some can get a bit too personal
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
Anonymous #1
#28
Report 1 week ago
#28
(Original post by shameful_burrito)
Honestly not too fussed either way. I'm going to sleep soon tbh
Okay mr. grumpy
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#29
Report Thread starter 1 week ago
#29
(Original post by Anonymous)
Okay mr. grumpy
Huh??
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
ctchannah
Badges: 16
Rep:
?
#30
Report 1 week ago
#30
alright do u think its worth it to do foundation year for engineering
(Original post by shameful_burrito)
Nah, I study Mechanical Engineering

Don't know if I will, some can get a bit too personal
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#31
Report Thread starter 1 week ago
#31
(Original post by ctchannah)
alright do u think its worth it to do foundation year for engineering
Haven't done so myself, but I have friends who did it. They all said it was worth it
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
ctchannah
Badges: 16
Rep:
?
#32
Report 1 week ago
#32
do u think it's harder for women to get jobs in engineering
(Original post by shameful_burrito)
Haven't done so myself, but I have friends who did it. They all said it was worth it
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#33
Report Thread starter 1 week ago
#33
(Original post by ctchannah)
do u think it's harder for women to get jobs in engineering
No, times have changed lol. But it's true that the male to female ration is disproportionate in engineering fields. In my year there's only about 50 girls out of around 300 people

Are you considering to do engineering at uni?
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
ctchannah
Badges: 16
Rep:
?
#34
Report 1 week ago
#34
yeah maybe idk im thinking of pharmaceutical or chemical
which one gives the most money
(Original post by shameful_burrito)
No, times have changed lol. But it's true that the male to female ration is disproportionate in engineering fields. In my year there's only about 50 girls out of around 300 people

Are you considering to do engineering at uni?
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#35
Report Thread starter 1 week ago
#35
(Original post by ctchannah)
yeah maybe idk im thinking of pharmaceutical or chemical
which one gives the most money
It's not the degree, it's how you use it. Objectively I'd say probably something like software engineering is one that would be best paid and with good prospects for the future
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
ctchannah
Badges: 16
Rep:
?
#36
Report 1 week ago
#36
oh okay cool too late cant do software engineering may need to try through clearing
and yeah if i get sh*t grades will do a foundation year
(Original post by shameful_burrito)
It's not the degree, it's how you use it. Objectively I'd say probably something like software engineering is one that would be best paid and with good prospects for the future
0
reply
Anonymous #3
#37
Report 1 week ago
#37
Your so talented! ☺️💗
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#38
Report Thread starter 1 week ago
#38
(Original post by ctchannah)
oh okay cool too late cant do software engineering may need to try through clearing
and yeah if i get sh*t grades will do a foundation year
Don't just do a degree for the money lol. Do something you're a)Good at and b)You'd enjoy...or at least tolerate 😅

That's fine, nothing wrong with that. It's the end outcome that matters...getting your degree and finishing with at least a 2:1
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
shameful_burrito
  • Political Ambassador
Badges: 22
Rep:
?
#39
Report Thread starter 1 week ago
#39
(Original post by Anonymous)
Your so talented! ☺️💗
Why did you go on anon to say that lol
Posted on the TSR App. Download from Apple or Google Play
0
reply
ctchannah
Badges: 16
Rep:
?
#40
Report 1 week ago
#40
what a levels did u do
and nah im in it for the money, im not paying for uni for free lol
(Original post by shameful_burrito)
Don't just do a degree for the money lol. Do something you're a)Good at and b)You'd enjoy...or at least tolerate 😅

That's fine, nothing wrong with that. It's the end outcome that matters...getting your degree and finishing with at least a 2:1
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How did your Edexcel GCSE Maths Paper 1 go?

Loved the paper - feeling positive (518)
26.21%
The paper was reasonable (861)
43.57%
Not feeling great about that exam (388)
19.64%
It was TERRIBLE (209)
10.58%

Watched Threads

View All