The radioactive blog ☢️

Watch
This discussion is closed.
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 year ago
#1
Here's to a fresh new start :woo:
3
RazzzBerries
Badges: 21
Rep:
?
#2
Report 1 year ago
#2
Asdfghjkl yesh :woo:
1
username2998742
Badges: 22
Rep:
?
#3
Report 1 year ago
#3
SKSKSKSKSKSKSKSSKSKSKSK :woo:
1
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#4
Report Thread starter 1 year ago
#4
(Original post by RazzzBerries)
Asdfghjkl yesh :woo:
(Original post by Glaz)
SKSKSKSKSKSKSKSSKSKSKSK :woo:
yay ! :heart: :hugs:
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#5
Report Thread starter 1 year ago
#5
Radioactivity #1


I can't believe I'm gradually transitioning into the so called real life :eek:

In my last blog, it was all about typical teenage me and my head.

Then I took a long break from TSR and came back, and now that blog of mine seems unbelievable, I've changed so much :laugh:

Last year this time, I wasn't even considering thinking of adult life things such as budget, questioning validity of friendships in a mature way, thinking about family, worrying about being more independent, etc.

But now here I am, with my head full of those worries, and that's okay !
0
Galactic tears
Badges: 15
Rep:
?
#6
Report 1 year ago
#6
Nice thread🙂
1
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#7
Report Thread starter 1 year ago
#7
(Original post by Yasmin1224)
Nice thread🙂
Thank you, and hi :hugs:
0
Galactic tears
Badges: 15
Rep:
?
#8
Report 1 year ago
#8
(Original post by Missradioactive)
Thank you, and hi :hugs:
Hii😁
Lots of hugs as well:grouphugs:
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#9
Report Thread starter 1 year ago
#9
(Original post by Yasmin1224)
Hii😁
Lots of hugs as well:grouphugs:
Nice to meet you haha, hopefully we can create lots of memories :grouphugs:
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#10
Report Thread starter 1 year ago
#10
Radioactivity #2


My life had been so messy lately, it's gonna be tough getting back on track.
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#11
Report Thread starter 1 year ago
#11
Radioactivity #3


Strange how I haven't had a single results day nightmare this year, even though I'm done with my exams.
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#12
Report Thread starter 1 year ago
#12
Radioactivity #4


I've noticed a change since I came back from my TSR hiatus -

Community Assistants are now called Forum Helpers :eek:
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#13
Report Thread starter 1 year ago
#13
Radioactivity #5


I think I'm gonna listen to Camila's album attentively this time, to correctly judge each song on the album.
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#14
Report Thread starter 1 year ago
#14
Radioactivity #6


A-levels are actually mainly stressful because of the workload
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#15
Report Thread starter 1 year ago
#15
Radioactivity #7


Ugh, I'm honestly so glad that my exams are over omg

It was so tough pulling through all these months with almost no motivation while dealing with life in general... I'm gonna be proud of myself regardless of whatever grades I end up with.
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#16
Report Thread starter 1 year ago
#16
Radioactivity #8


I've cleaned my room today... more like a post-exam cleaning :laugh:
0
I AM GROOT 1
Badges: 21
Rep:
?
#17
Report 1 year ago
#17
(Original post by Missradioactive)
Radioactivity #8


I've cleaned my room today... more like a post-exam cleaning :laugh:
Thats on my todo list :lol:
Spoiler:
Show
Nice new blog :heart:
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#18
Report Thread starter 1 year ago
#18
(Original post by I AM GROOT 1)
Thats on my todo list :lol:
Spoiler:
Show
Nice new blog :heart:
Sure, gotta get rid of the previous year's mess innit :cool:
Spoiler:
Show
0
username3895014
Badges: 21
Rep:
?
#19
Report 1 year ago
#19
(Original post by Missradioactive)
Radioactivity #8


I've cleaned my room today... more like a post-exam cleaning :laugh:
this is exactly what my day consisted of
0
Missradioactive
Badges: 18
Rep:
?
#20
Report Thread starter 1 year ago
#20
(Original post by Wooord)
this is exactly what my day consisted of
Same
1
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Current uni students - are you thinking of dropping out of university?

Yes, I'm seriously considering dropping out (136)
14.38%
I'm not sure (42)
4.44%
No, I'm going to stick it out for now (285)
30.13%
I have already dropped out (24)
2.54%
I'm not a current university student (459)
48.52%

Watched Threads

View All