Anonymous #1
#1
Report Thread starter 1 year ago
#1
i want to be a skater girl - how can i make my dream into a reality btw i cant skate but i have a skateboard from when i was like eight. i am now fifteen - is it too late to learn ?
0
reply
AdamCor
Badges: 15
Rep:
?
#2
Report 1 year ago
#2
It's never too late to learn a new skill.
0
reply
Anonymous #1
#3
Report Thread starter 1 year ago
#3
(Original post by AdamCor)
It's never too late to learn a new skill.
ta but i live in like South london and ive never seen a skate park should i learn in my house?
0
reply
AdamCor
Badges: 15
Rep:
?
#4
Report 1 year ago
#4
I don't think learning to skate in your house is normal, although I don't skate so I have no idea, but maybe just find a normal park or somewhere that you can practise?
(Original post by Anonymous)
ta but i live in like South london and ive never seen a skate park should i learn in my house?
0
reply
anosmianAcrimony
Badges: 20
Rep:
?
#5
Report 1 year ago
#5
See you l8r girl

I dunno. Go on Google Maps and search for skate parks near you, and then just go and talk to people and ask them how to get started!
1
reply
username4626084
Badges: 20
Rep:
?
#6
Report 1 year ago
#6
Make a skate park, make your dream come true, simple
0
reply
Anonymous #1
#7
Report Thread starter 1 year ago
#7
thanks to all who replied
0
reply
Anonymous #2
#8
Report 4 weeks ago
#8
Hey same!! I wanna skate and I’m in south london too haha
0
reply
SmartUnicorn
Badges: 18
Rep:
?
#9
Report 4 weeks ago
#9
I’m 16 and I learnt in quarantine. It’s definitely not too late. You don’t need a skatepark, just use smooth roads and curbs to do tricks. The style is whatever is comfy. Good luck
0
reply
Anonymous #1
#10
Report Thread starter 4 weeks ago
#10
(Original post by Anonymous)
i want to be a skater girl - how can i make my dream into a reality btw i cant skate but i have a skateboard from when i was like eight. i am now fifteen - is it too late to learn ?
Lmaoo what is this - I’m seventeen now, wow that gave me a wave of nostalgia
0
reply
Anonymous #2
#11
Report 4 weeks ago
#11
(Original post by Anonymous)
Lmaoo what is this - I’m seventeen now, wow that gave me a wave of nostalgia
Lmaoooo same I’m 17 if u still wanna skate I’m down haha
0
reply
Anonymous #1
#12
Report Thread starter 4 weeks ago
#12
(Original post by Anonymous)
Lmaoooo same I’m 17 if u still wanna skate I’m down haha
Loool my parents are annoying atm but I would have loved too xx
0
reply
Anonymous #2
#13
Report 4 weeks ago
#13
(Original post by Anonymous)
Loool my parents are annoying atm but I would have loved too xx
Awwww
0
reply
CosmicApathy1
Badges: 17
Rep:
?
#14
Report 4 weeks ago
#14
(Original post by Anonymous)
i want to be a skater girl - how can i make my dream into a reality btw i cant skate but i have a skateboard from when i was like eight. i am now fifteen - is it too late to learn ?
You should play Tony Hawk Pro Skater for practice lol
0
reply
tbi_zlx
Badges: 16
Rep:
?
#15
Report 4 weeks ago
#15
(Original post by Anonymous)
i want to be a skater girl - how can i make my dream into a reality btw i cant skate but i have a skateboard from when i was like eight. i am now fifteen - is it too late to learn ?
Wdym skater girl like the vibe or an actual skater lol. Cos as someone hailing from Cali I thought you meant actual right. Its legit never too late to learn. I taught a friend here how to ride and shes 18. Besides there are a couple skate parks around London, idk bout your area but where I am rn there are
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Should there be a new university admissions system that ditches predicted grades?

No, I think predicted grades should still be used to make offers (675)
33.62%
Yes, I like the idea of applying to uni after I received my grades (PQA) (856)
42.63%
Yes, I like the idea of receiving offers only after I receive my grades (PQO) (386)
19.22%
I think there is a better option than the ones suggested (let us know in the thread!) (91)
4.53%

Watched Threads

View All