The Indecisive Society Watch

RoadWarrior
Badges: 15
Rep:
?
#3561
Report Thread starter 11 years ago
#3561
(Original post by piece_by_piece)
Well one woman and one man got back to me, so it's 50:50 really! I'm not rich, I just don't see the appeal of Primark. But, to be fair, their accessories and tops seem to be ok from the few I've bought Ooooh yeah, buy the coloured hairspray. They sell them in Boots, an array of orange, blue, pink green etc. Once my friend and I had a hairspray fight and they chucked us out :sad:
You don't see the appeal of really cheap stuff which is actually nice :confused: Yeah, I saw the ones in boots as well - I use the creams next to the them :p: Will the hairspray show up? I might as well try :yep:
0
reply
billet-doux
Badges: 2
#3562
Report 11 years ago
#3562
(Original post by RoadWarrior)
You don't see the appeal of really cheap stuff which is actually nice :confused: Yeah, I saw the ones in boots as well - I use the creams next to the them :p: Will the hairspray show up? I might as well try :yep:
Yeapp, it shows up. A lot!
0
reply
ArchedEdge
Badges: 15
Rep:
?
#3563
Report 11 years ago
#3563
Had sports day today

Was actually better than I thought, but kinda pointless. Just sat around chatting to mates.

Sorry to hear about your nails Beita

And the sales are practically finished in my area. There's nothing good left!
0
reply
billet-doux
Badges: 2
#3564
Report 11 years ago
#3564
Cooool. Was the weather good? (I'm getting used to my nails now)
I finally set up a blog everyone I'm so proud.
0
reply
trance addict
Badges: 16
Rep:
?
#3565
Report 11 years ago
#3565
anyone going to the next sale this weekend ?
0
reply
ArchedEdge
Badges: 15
Rep:
?
#3566
Report 11 years ago
#3566
(Original post by piece_by_piece)
Cooool. Was the weather good? (I'm getting used to my nails now)
I finally set up a blog everyone I'm so proud.
Ah the weather was pretty good
Sunny, yet not too hot or cold.

And blog yay!

I used to have one but then didn't bother updating it and just gave up.

Plus not many read it, only like close friends, and I wanted it to be bigger than that

Where's your blog?
0
reply
billet-doux
Badges: 2
#3567
Report 11 years ago
#3567
(Original post by ArchedEdge)
Ah the weather was pretty good
Sunny, yet not too hot or cold.

And blog yay!

I used to have one but then didn't bother updating it and just gave up.

Plus not many read it, only like close friends, and I wanted it to be bigger than that

Where's your blog?
Sounds good
You should update your blog, I think they're great. (Especially for someone like me who always rants)
http://flyingaroundincircles.blogspot.com/
0
reply
ArchedEdge
Badges: 15
Rep:
?
#3568
Report 11 years ago
#3568
(Original post by piece_by_piece)
Sounds good
You should update your blog, I think they're great. (Especially for someone like me who always rants)
http://flyingaroundincircles.blogspot.com/
Ooo nice.

I'm very lazy though

I can't be bothered to get into the whole setting up thing.

And even then I'd need to think of a witty name for it

Which I can't do at the moment because my brain is off

And even if it was on I doubt I could think of one :p:
0
reply
billet-doux
Badges: 2
#3569
Report 11 years ago
#3569
(Original post by ArchedEdge)
Ooo nice.

I'm very lazy though

I can't be bothered to get into the whole setting up thing.

And even then I'd need to think of a witty name for it

Which I can't do at the moment because my brain is off

And even if it was on I doubt I could think of one :p:
No witty name needed, Ed. Just call it whatever you like )
It's not at all difficult to set it up either!
0
reply
Teofilo
Badges: 13
Rep:
?
#3570
Report 11 years ago
#3570
Nice blog. :yep:

It's not the setting up that would get me, it's actually putting in the effort to update it. You really have to update them regularly to get it off the ground.
0
reply
ArchedEdge
Badges: 15
Rep:
?
#3571
Report 11 years ago
#3571
(Original post by piece_by_piece)
No witty name needed, Ed. Just call it whatever you like )
It's not at all difficult to set it up either!
Yeah I know
But I like to procrastinate

And witty name needed Beita! That makes it super cool! :woo:
0
reply
billet-doux
Badges: 2
#3572
Report 11 years ago
#3572
(Original post by Teofilo)
Nice blog. :yep:

It's not the setting up that would get me, it's actually putting in the effort to update it. You really have to update them regularly to get it off the ground.
Thanks. How often do you think a blog should be updated then? Do you think once a week would be sufficient?
0
reply
billet-doux
Badges: 2
#3573
Report 11 years ago
#3573
(Original post by ArchedEdge)
Yeah I know
But I like to procrastinate

And witty name needed Beita! That makes it super cool! :woo:
Haha, if you say so :p:
I do nothing but procrastinate, Ed my friend.
0
reply
Teofilo
Badges: 13
Rep:
?
#3574
Report 11 years ago
#3574
(Original post by piece_by_piece)
Thanks. How often do you think a blog should be updated then? Do you think once a week would be sufficient?
Dunno, maybe once or twice a week I suppose. Whenever you have something you feel like saying really. Maybe when you go out and do something (gigs, clubbing etc.) and then write about how it went..
0
reply
RoadWarrior
Badges: 15
Rep:
?
#3575
Report Thread starter 11 years ago
#3575
(Original post by piece_by_piece)
Yeapp, it shows up. A lot!
Lol, probably not in black hair :p:

Nice blog, but I'm defo not making one!
0
reply
billet-doux
Badges: 2
#3576
Report 11 years ago
#3576
(Original post by RoadWarrior)
Lol, probably not in black hair :p:

Nice blog, but I'm defo not making one!
My hair is the darkest brown and it really showed up!
Thanks, but I think you should make one too We can all vent our frustration :p:
0
reply
RoadWarrior
Badges: 15
Rep:
?
#3577
Report Thread starter 11 years ago
#3577
(Original post by piece_by_piece)
My hair is the darkest brown and it really showed up!
Thanks, but I think you should make one too We can all vent our frustration :p:
I'll try anything with my hair anyway :p:

I'm never frustrated by anything, except my brother, and I can vent my frustration of him on him :rolleyes: Even if I made a blog, I would forget about it in a few weeks
0
reply
billet-doux
Badges: 2
#3578
Report 11 years ago
#3578
(Original post by RoadWarrior)
I'll try anything with my hair anyway :p:

I'm never frustrated by anything, except my brother, and I can vent my frustration of him on him :rolleyes: Even if I made a blog, I would forget about it in a few weeks
Pppphhttt :rolleyes: :p:
0
reply
RoadWarrior
Badges: 15
Rep:
?
#3579
Report Thread starter 11 years ago
#3579
(Original post by piece_by_piece)
Pppphhttt :rolleyes: :p:
what are you "pfffffffffffttttt"-ing at? :confused:

have you got siblings btw?
0
reply
trance addict
Badges: 16
Rep:
?
#3580
Report 11 years ago
#3580
(Original post by RoadWarrior)
what are you "pfffffffffffttttt"-ing at? :confused:

have you got siblings btw?
im sure shes a spoilt only child :p:
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Would you turn to a teacher if you were being bullied?

Yes (66)
23.4%
No (216)
76.6%

Watched Threads

View All