How do i delete my TSR account? Watch

HumbleBee_x
Badges: 19
Rep:
?
#1
Report Thread starter 4 weeks ago
#1
title.
0
reply
TheCrypticOne
Badges: 10
Rep:
?
#2
Report 4 weeks ago
#2
Btw don't try to leave cos you'll end 99% end up returning, whether you like to or not. The force of TSR is too strong :hide:

https://www.thestudentroom.co.uk/pro...o=editpassword
Last edited by TheCrypticOne; 4 weeks ago
6
reply
ANM775
Badges: 20
Rep:
?
#3
Report 4 weeks ago
#3
stay.
0
reply
username4878202
Badges: 16
Rep:
?
#4
Report 4 weeks ago
#4
0
reply
HumbleBee_x
Badges: 19
Rep:
?
#5
Report Thread starter 4 weeks ago
#5
(Original post by Umair_B_K)
(Original post by ANM775)
stay.
For future, not now
Am i really that valuable? :rofl:
0
reply
RazzzBerries
Badges: 21
Rep:
?
#6
Report 4 weeks ago
#6
Don't leave me pls
1
reply
TeenRose29
Badges: 17
Rep:
?
#7
Report 4 weeks ago
#7
Don't delete it :cry2:
0
reply
username4878202
Badges: 16
Rep:
?
#8
Report 4 weeks ago
#8
(Original post by HumbleBee_x)
For future, not now
Am i really that valuable? :rofl:
Invaluable
Though to be fair this is pretty useful info :lol:
0
reply
HumbleBee_x
Badges: 19
Rep:
?
#9
Report Thread starter 4 weeks ago
#9
(Original post by Umair_B_K)
Invaluable
Though to be fair this is pretty useful info :lol:
And ur so unkind
Yeah, for those users who wanna dash their account in the bin:rolleyes:
0
reply
username4878202
Badges: 16
Rep:
?
#10
Report 4 weeks ago
#10
(Original post by HumbleBee_x)
And ur so unkind
Yeah, for those users who wanna dash their account in the bin:rolleyes:
I mean I'm getting pms about someone wanting to eat me atm so I don't know bin might be the best place :rofl:
Last edited by username4878202; 4 weeks ago
0
reply
HumbleBee_x
Badges: 19
Rep:
?
#11
Report Thread starter 4 weeks ago
#11
(Original post by Umair_B_K)
I mean I'm getting pm about someone wanting to eat me atm so I don't know bin might be the best place :rofl:
Why do they wanna eat u ? :rofl:
Loool this is exactly why i can't stand TSR sometimes:rolleyes:
0
reply
TheCrypticOne
Badges: 10
Rep:
?
#12
Report 4 weeks ago
#12
(Original post by Umair_B_K)
I mean I'm getting pms about someone wanting to eat me atm so I don't know bin might be the best place :rofl:
(Original post by HumbleBee_x)
Why do they wanna eat u ? :rofl:
Loool this is exactly why i can't stand TSR sometimes:rolleyes:
Simple solution= report them
0
reply
HumbleBee_x
Badges: 19
Rep:
?
#13
Report Thread starter 4 weeks ago
#13
(Original post by TheCrypticOne)
Simple solution= report them
Howww???
1
reply
username4878202
Badges: 16
Rep:
?
#14
Report 4 weeks ago
#14
(Original post by HumbleBee_x)
Why do they wanna eat u ? :rofl:
Loool this is exactly why i can't stand TSR sometimes:rolleyes:
Sorry was on my perennial quest for cake, the shop I went to didn't have any though; to live is to suffer :cry2:
It was some cheesy pickup line like u look good enough to eat I decided to take things literally :rofl:

(Original post by TheCrypticOne)
Simple solution= report them
Nah they aren't being too bad, yet anyway >_>
0
reply
Andrew97
Badges: 20
Rep:
?
#15
Report 4 weeks ago
#15
(Original post by Umair_B_K)
I mean I'm getting pms about someone wanting to eat me atm so I don't know bin might be the best place :rofl:
Nice cat.
1
reply
username4878202
Badges: 16
Rep:
?
#16
Report 4 weeks ago
#16
(Original post by Andrew97)
Nice cat.
It is, isn't it :yy:
0
reply
username3890778
Badges: 21
Rep:
?
#17
Report 4 weeks ago
#17
for what reason? i’m not going to tell u
0
reply
HumbleBee_x
Badges: 19
Rep:
?
#18
Report Thread starter 4 weeks ago
#18
(Original post by Umair_B_K)
It is, isn't it :yy:
I thought u owned it :rofl:

(Original post by Umair_B_K)
Sorry was on my perennial quest for cake, the shop I went to didn't have any though; to live is to suffer :cry2:
It was some cheesy pickup line like u look good enough to eat I decided to take things literally :rofl:
What can i say, its celebration season right:rolleyes:. You can always bake one urself :yep:
Yep i knew that
0
reply
HumbleBee_x
Badges: 19
Rep:
?
#19
Report Thread starter 4 weeks ago
#19
(Original post by NoTearsLeftToCry)
for what reason? i’m not going to tell u
I'm not going :rolleyes: i'm just curious incase innit
0
reply
username4878202
Badges: 16
Rep:
?
#20
Report 4 weeks ago
#20
(Original post by humblebee_x)
i'm not going :rolleyes: I'm just curious incase innit
Name:  20190730_171922_HDR.png
Views: 29
Size:  13.2 KB
Last edited by username4878202; 4 weeks ago
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Are you attending a Global Climate Strike?

Yes, I'm striking (10)
5.78%
No, but I wanted to/I support the cause (98)
56.65%
No (65)
37.57%

Watched Threads

View All