Turn on thread page Beta

Late Night Chat watch

  • View Poll Results: Why are you still awake and what are you doing?
    Worried about something
    18.18%
    Insomniac
    20.98%
    Messed up sleep pattern
    47.55%
    Just the way I am
    31.47%
    Bored and dont feel like sleeping
    39.86%
    sleep? sleeping is a waste of time!
    12.59%
    I'm listening to music
    22.38%
    I'm pretty much just jumping from fourm to fourm looking for a thread to reply to
    32.52%
    Just surfing
    23.78%
    IMing
    18.53%
    "non of your business"
    6.99%
    Sitting on mu butt doing nothing
    18.88%
    Trying to fall asleep
    11.19%
    Considering suicide
    8.04%

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Wilt)
    Lol, they're not that bad...except for geology. Slight mistake taking that.
    never been good at this stuff .. like when i was n highschool i used to work my ass off but never got the fullmark
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Phantom Phoenix)
    What would the drug discovery part involve?
    Good luck with your results (when's results day? It must be soon).
    It basically means you do less physical chemistry (the worst bit) and then take up some biochemistry options in their place.
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by nuttygirl)
    umm, shady's back? tell a friend?

    how come your back again?
    got to bed, covered up and all, found that my eyes wouldn't stay shut

    i really only had two options, and lets say i preferred to come downstairs to TSR
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Lithium)
    tired, but bored, and don't want to sleep

    I see you guys weren't behaving when i was gone :mad:
    what did we do? :puppyeyes:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by soso_426)
    2nd year
    Me too :five:
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by nuttygirl)
    what did we do? :puppyeyes:
    damn those eyes! damn them!

    :love:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Phantom Phoenix)
    I bet :eek: You should see the Geology department at uni, there's dust three inches thick everywhere! Even on the lecturers :woo:
    Haha, the lessons are ok they're usually pretty funny, but I never learn anything in them because of that.

    Pity, there's supposed to be good money in geology.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by nuttygirl)
    what did we do? :puppyeyes:
    What did we do? :confused:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lithium)
    looking at the (L), i'd say you spend way too much time on MSN, and not enough time on TSR
    haha.. ya thats true ..and thats only bcoz of "THE HIM"
    welcome back..what happened?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Lithium)
    damn those eyes! damn them!

    :love:
    I learn tricks from you
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Phantom Phoenix)
    What did we do? :confused:
    damn it, no :puppyeyes: in this one, hmmm, what to do, what to do...

    hey pp, how are you? missed me? :puppyeyes:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Wilt)
    It basically means you do less physical chemistry (the worst bit) and then take up some biochemistry options in their place.
    Oh, that actually sounds quite good, I know some people who do biochemistry and they seem to like it

    I suppose there is good money in geology...if you don't die of dust inhalation! :woo::woo:
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by soso_426)
    haha.. ya thats true ..and thats only bcoz of "THE HIM"
    welcome back..what happened?
    i was gonna suggest the him, but opted not to. just incase.

    tired, bored, don't wanna sleep.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lithium)
    damn it, no :puppyeyes: in this one, hmmm, what to do, what to do...

    hey pp, how are you? missed me? :puppyeyes:
    Of course I did :kissing2:

    :puppyeyes:

    I just sat and complained while you were gone :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Phantom Phoenix)
    Me too :five:
    way to go girl:top:
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Phantom Phoenix)
    Of course I did :kissing2:

    :puppyeyes:

    I just sat and complained while you were gone :p:
    *phew*

    so, i never knew you had typhoid fever, i knew u had gotten sick and unfortunately had to drop out of medical school, but never knew the story. I'd kill those *******s!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by soso_426)
    wat to go girl:top:
    :beer: Where are you studying? I'm in Scotland and it pisses it down all the time, lalala :dance:

    Also, the men do not wear kilts. It's false advertising. :mad:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lithium)
    i was gonna suggest the him, but opted not to. just incase.

    tired, bored, don't wanna sleep.
    probably missin PP right?:mad:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lithium)
    *phew*

    so, i never knew you had typhoid fever, i knew u had gotten sick and unfortunately had to drop out of medical school, but never knew the story. I'd kill those *******s!
    Aww, thank you for caring!

    *feels well looked after* :hugs:

    It's a bit of a dismal story really, I feel bad for bringing it up now :sad:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    that was supposed to b "WAY TO GO"
 
 
 
Poll
Have you ever experienced bullying?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.