Why is she so obsessed with me?

Watch
Anonymous #1
#1
Report Thread starter 4 weeks ago
#1
There is a girl who won't stop making snarky comments, tbh I think she is a little obsessed with me.

Any tips on how to ignore her annoying ass?
0
reply
Anonymous #2
#2
Report 4 weeks ago
#2
Tell her upfront:
1 Not interested.
2 you have a gf
3 she look like a man

She should go away after this
0
reply
Anonymous #1
#3
Report Thread starter 4 weeks ago
#3
(Original post by Anonymous)
Tell her upfront:
1 Not interested.
2 you have a gf
3 she look like a man

She should go away after this
lmaoooooo no. 3 is so douchey

nah I am a girl and she is a girl, but she is so petty and has something against me. basically, I try to ignore her but she just keeps making snarky comments and it's annoying.
0
reply
Anonymous #2
#4
Report 4 weeks ago
#4
(Original post by Anonymous)
Tell her upfront:
1 Not interested.
2 you have a gf
3 she look like a man

She should go away after this
This is said with experience.
0
reply
Anonymous #2
#5
Report 4 weeks ago
#5
(Original post by Anonymous)
lmaoooooo no. 3 is so douchey

nah I am a girl and she is a girl, but she is so petty and has something against me. basically, I try to ignore her but she just keeps making snarky comments and it's annoying.
I'm sure she'll find number 3 annoying too!

Maybe no 3 back as a wild card
0
reply
Anonymous #2
#6
Report 4 weeks ago
#6
Or tell her parents about this. They will for sure lecture her
0
reply
Anonymous #1
#7
Report Thread starter 4 weeks ago
#7
(Original post by Anonymous)
Or tell her parents about this. They will for sure lecture her
nah fam, can i rant to you about her? basically, something happened (like months ago) and she made a mistake and she took it out on me, feels like i have wronged her and I did NOTHING.

Anyways, she is such a liar and pretends to be nice and **** but is such a cow, like she hates me for no reason whatsoever and we have mutual friends. I can't cut her out even if I tried, I just wish I could ignore her *****y vibe
0
reply
Anonymous #2
#8
Report 4 weeks ago
#8
(Original post by Anonymous)
nah fam, can i rant to you about her? basically, something happened (like months ago) and she made a mistake and she took it out on me, feels like i have wronged her and I did NOTHING.

Anyways, she is such a liar and pretends to be nice and **** but is such a cow, like she hates me for no reason whatsoever and we have mutual friends. I can't cut her out even if I tried, I just wish I could ignore her *****y vibe
Yeah you sure can rant on haha.
Fair enough hmmm... Come up with some sort of thing and mirror it onto her?

She does sound like a stay away situation. However, since that's not possible....you could make a fake account on ig or something and then send her messages and "flirt" with her. Then after a while, you can play with her feelings... And when you two seen to have developed a connection... You can then be like... "you like a man"
That should do it. You should be satisfied enough knowing that it happened to her so even when she annoys you, you can laugh at that since she'll never know it was you or catfished her.
0
reply
Anonymous #2
#9
Report 4 weeks ago
#9
(Original post by Anonymous)
Yeah you sure can rant on haha.
Fair enough hmmm... Come up with some sort of thing and mirror it onto her?

She does sound like a stay away situation. However, since that's not possible....you could make a fake account on ig or something and then send her messages and "flirt" with her. Then after a while, you can play with her feelings... And when you two seen to have developed a connection... You can then be like... "you like a man"
That should do it. You should be satisfied enough knowing that it happened to her so even when she annoys you, you can laugh at that since she'll never know it was you or catfished her.
BTW you can be clearer and straight up say in the message:
" you look like a man"
0
reply
Anonymous #2
#10
Report 4 weeks ago
#10
(Original post by Anonymous)
BTW you can be clearer and straight up say in the message:
" you look like a man"
If she asks if you two can meet up in real life.

"no because.... You look like a man"
0
reply
Anonymous #1
#11
Report Thread starter 4 weeks ago
#11
(Original post by Anonymous)
Yeah you sure can rant on haha.
Fair enough hmmm... Come up with some sort of thing and mirror it onto her?

She does sound like a stay away situation. However, since that's not possible....you could make a fake account on ig or something and then send her messages and "flirt" with her. Then after a while, you can play with her feelings... And when you two seen to have developed a connection... You can then be like... "you like a man"
That should do it. You should be satisfied enough knowing that it happened to her so even when she annoys you, you can laugh at that since she'll never know it was you or catfished her.
omg lmaooooooo who has time for this? others see her BS too btw, it's not just me. I just...ugh she irritates me too much, but I just wouldn't be able to look myself in the mirror if I was a rude person in return. Like I have so much dirt on her, I could expose her, but I would feel like a bad person if I did so it's not worth it ygm

I think I will just ignore her for now, I just hope karma serves her well. Like she is so rude for no reason and I don't know why I don't call her out on her BS
0
reply
Anonymous #1
#12
Report Thread starter 4 weeks ago
#12
(Original post by Anonymous)
If she asks if you two can meet up in real life.

"no because.... You look like a man"
this is too much though, it's bullying and I am not going to lower myself like that. like she can be however **** she wants, I don't want this on my conscience. u are so funny lol
0
reply
kekedoyouloveme?
Badges: 20
Rep:
?
#13
Report 4 weeks ago
#13
beef her jksss
0
reply
Anonymous #3
#14
Report 4 weeks ago
#14
(Original post by Anonymous)
Tell her upfront:
1 Not interested.
2 you have a gf
3 she look like a man

She should go away after this
hahaha
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

With HE fairs postponed, would a virtual HE fair be useful?

Yes (49)
60.49%
No (32)
39.51%

Watched Threads

View All